eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Remont i aranżacja wnętrz pomieszczeń w restauracji HERBOWA i kawiarni LEGENDA na zamku w Uniejowie ul. Zamkowa 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Uniejów: Remont i aranżacja wnętrz pomieszczeń w restauracji HERBOWA i kawiarni LEGENDA na zamku w Uniejowie ul. Zamkowa 2
Numer ogłoszenia: 178065 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121653 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie, ul. Polna 37, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 0-63 2888071, faks 0-63 2888071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i aranżacja wnętrz pomieszczeń w restauracji HERBOWA i kawiarni LEGENDA na zamku w Uniejowie ul. Zamkowa 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest remont funkcjonujących na Zamku w Uniejowie: - restauracji HERBOWA (3 sale restauracyjne) wraz z sanitariatami, holem i szatnią znajdujących się na I piętrze, - kawiarni LEGENDA wraz z sanitariatami, zapleczem kuchennym znajdujących się na parterze 1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Ogólna powierzchnia objęta remontem - 623,32 m2 Powierzchnia parteru objęta remontem to kawiarnia LEGENDA z zapleczem kuchennym - 306,61 m2 w tym: - powierzchnia sali konsumpcyjnej z barem - 81,42 m2 - powierzchnia sanitariatów dla klientów - 15,24 m2 - zaplecze kuchenne - 151,17 m2 - część socjalna dla pracowników - 15,23 m2 - pomieszczenia pomocnicze i gospodarcze - 43,55 m2 Powierzchnia I pietra objęta remontem - restauracja HERBOWA - 316,71 m2 w tym: - powierzchnia sal konsumpcyjnych z barem - 241,60 m2 - powierzchnia sanitariatów dla klientów - 16,71 m2 - hol z szatnią - 29,88 m2 - pomieszczenia pomocnicze - 28,52 m2 1.2. Zakres robót ogólnobudowlanych: 1/ wykonanie sufitu belkowego na stelażu z blachy ocynkowanej lub aluminiowej i powłoką dekoracyjną akrylowo - mineralną lakierowaną bejcą akrylową, imitującą drewno; kolor bejcy w nawiązaniu do koloru podłogi; w kasetonach sufitu montaż stylizowanych herbów wykonanych techniką tempery w nawiązaniu do nazwy restauracji HERBOWA; 2/ wyczyszczenie - odświeżenie powierzchni ścian ceglanych; 3/ demontaż buferu barowego i wykonanie bufetu baru w konstrukcji drewnianej; 4/ demontaż i ułożenie podłogi z litej deski dębowej; 5/ odtworzenie nieistniejącego obecnie kominka; 6/ w miejscu występowania tynków ściennych wykonanie nowych tynków fakturowych z przecierką; 7/ demontaż i montaż nowych drzwi do międzymurza; 8/ wykonanie schodów w konstrukcji drewnianej pomiędzy pozimem podłogi sali i podłogą międzymurza z barierką metalową; 9/ likwidacja ścianek działowych wydzielających pomieszczenie biurowe i sanitariaty; 10/ likwidacja zabudowy szatni; 11/ wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach; 12/ malowanie sufitów i fragmentów ścian tynkowanych farbami; 13/ wykonanie tynków dekoracyjnych drobnoziarnistych trawertynowych bez przecierki na fragmentach ścian przeznaczonych do tynkowania; 14/ demontaż do odrestaurowania drzwi wejściowych (drzwi stalowe ażurowe; 15/ demontaż do odrestaurowania okna w pomieszczeniu Nr 3 (okno stalowe ażurowe z wypełnieniem ze szkła) oraz ponowny montaż; 16/ montaż nowych drzwi drewnianych do sanitariatów; 15/ wykonanie bufetu baru w konstrukcji drewnianej; 16/ skucie i położenie nowych podłóg z terakoty; 17/ wyposażenie pomieszczeń w osprzęt sanitarny i elektryczny; 18/ wyposażenie remontowanych pomieszczeń w meble oraz sprzęt zgodnie z projektem aranżacji wnętrz; 19/ remont instalacji elektrycznej; 20/ wykonanie instalacji wentylacji pomieszczeń; 21/ remont instalacji wod-kan; 22/ remont instalacji centralnego ogrzewania. 23/ wykonanie instalacji klimatyzacji i ogrzewania 24/ wykonanie technologii zaplecza kuchennego wraz z dostawą kompletu wyposażenia 23/ wszelkie inne prace objęte dokumentacją techniczną UWAGA: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wytyczne konserwatora zabytków Nr WUOZ - A.5142.355.2013.AWJ z dnia 8.10 2013 r. dla remontu i aranżacji wnętrz pomieszczeń w restauracji HERBOWA i kawiarni LEGENDA na zamku w Uniejowie, ul. Zamkowa 2, określają projekty budowlano-wykonawcze, projekt aranżacji wnętrz oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące - załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach zadania Wykonawca opracuje program badań konserwatorskich jak i przeprowadzi wskazane decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków badania. 1/ Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2/ Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tę równoważność. W przypadku braku w ofercie takich dokumentów (kart katalogowych, instrukcji, itp.) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaproponował w ofercie materiały i urządzenia zgodne z SIWZ. 3. Zaleca się wykonawcom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. 4. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się, przed złożeniem oferty, z aktualnym stanem technicznym budynków. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 5. Wykluczone jest składowanie i magazynowanie materiałów łatwopalnych. Materiały takie powinny być dowożone na bieżąco, w ilości nie przekraczającej dziennego zużycia. 6. Wykonawca na własny koszt zapewni składowanie powstałych w wyniku prowadzonych robót odpadów i gruzu oraz na własny koszt usunie je z miejsca prowadzonych robót. 7. Nawierzchnie terenu poza obszarem opracowania, w razie zniszczenia, po zakończeniu prac powinny być doprowadzone do stanu pierwotnego. 8. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje też urządzenie własnym kosztem i staraniem zaplecza budowy i ponoszenie kosztów jego utrzymania (w tym koszty zabezpieczenia (dozoru oraz ochrony mienia znajdującego się na placu budowy). 9. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości i 60 miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Wykonawca przejmuje również zobowiązania gwarancyjne związane ze zrealizowanymi uprzednio instalacjami w które będzie ingerował w związku z realizacją przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Zobowiązanie dotyczy instalacji które posiadają aktualnie obowiązujące gwarancje, to jest: instalacja wod-kan, elektryczna i niskoprądowa oraz co.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.54 - Roboty budowlane w zakresie zamków 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane TB.INVEST Tomasz Brzeziński, ul. Harfowa 34, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3074576,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3688524,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3688524,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4337422,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.