Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Gidle: Sprzedaż dla Nadleśnictwa Gidle trzech maszyn szkółkarskich: siewnika do nasion, urządzenia do wyciskania otworów w kasetach styropianowych oraz automatycznej przesadzarki do siewek, sadzonek Jodły.
Numer ogłoszenia: 17803 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle, Niesulów 3, 97-540 Gidle, woj. łódzkie, tel. (034) 327 29 70, fax (034 ) 327 29 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/gidle
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż dla Nadleśnictwa Gidle trzech maszyn szkółkarskich: siewnika do nasion, urządzenia do wyciskania otworów w kasetach styropianowych oraz automatycznej przesadzarki do siewek, sadzonek Jodły..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż dla Nadleśnictwa Gidle trzech maszyn szkółkarskich: - siewnika do nasion, - urządzenia do wyciskania otworów w kasetach styropianowych - automatycznej przesadzarki do siewek/sadzonek Jodły. Ww maszyny stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi techniczne określone w załącznikach 2a, 2b i 2c do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Szkółki leśnej Sowin (adres: ul. Partyzantów 13, 97-532 Żytno). 3. Wykonawca jest zobowiązany po dostarczeniu maszyn będących przedmiotem zamówienia dokonać ich uruchomienia oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi siewnika do nasion, urządzenia do wyciskania otworów w kasetach styropianowych oraz automatycznej przesadzarki do siewek/sadzonek Jodły. 4. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi rozdziałami składającymi się na specyfikację istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.30.00.00 - Maszyny rolnicze, ogrodnicze i używane w leśnictwie Kod CPV wg słownika 2008: 16.10.00.00 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby Oryginalny kod CPV: 29.31.00.00 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby Kod CPV wg słownika 2008: 16.10.00.00 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby Oryginalny kod CPV: 29.31.30.00 - Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania Kod CPV wg słownika 2008: 16.13.00.00 - Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego w BOŚ Częstochowa nr 16 15401014 2001 7300 0866 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium-maszyny szkółkarskie. Przelew albo jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), należy załączyć do oferty w formie oryginału. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w zdaniu poprzednim terminie jego wpłatą zostanie uznany rachunek bankowy zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1` Wykaz według załącznika nr 5 do SIWZ wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (list referencyjny lub inny dokument wystawiony przez odbiorcę). Wykonawca musi wykazać wykonanie minimum jednej dostawy urządzenia o podobnym typie (siewnika, przesadzarki lub urządzenia do wyciskania otworów w kasetach) wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających że dostawa ta zastała należycie wykonana (list referencyjny lub inny dokument wystawiony przez odbiorcę), 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą dokumenty wymienione w Rozdziałem 9 pkt 1 SIWZ, 6. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach żądanych zgodnie z Rozdziałem 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (oferta) według załącznika nr 1, b) oświadczenie złożone w wykonaniu art. 44 ustawy, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 3 do SIWZ), c) oświadczenia o wpisie do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej (wg załącznika nr 4 do SIWZ) d) wykaz według załącznika nr 5 do SIWZ wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (list referencyjny lub inny dokument wystawiony przez odbiorcę). Wykonawca musi wykazać wykonanie minimum jednej dostawy urządzenia o podobnym typie (siewnika, przesadzarki lub urządzenia do wyciskania otworów w kasetach) wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających że dostawa ta zastała należycie wykonana (list referencyjny lub inny dokument wystawiony przez odbiorcę). e) dokumenty potwierdzające że maszyny będące przedmiotem zamówienia spełniają wymagania techniczne określone przez zamawiającego załącznikach 2a, 2b i 2c do SIWZ. f) dokumenty potwierdzające wpłatę wadium. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewła¬ściwej formie (np. kopie nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://katowice.lasy.gov.pl/gidle
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można uzyskać w siedzibie Nadleśnictwa Gidle pokój nr 07.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego pokój nr 09.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.