eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa echosondy hydrograficznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Szczecin: Dostawa echosondy hydrograficznej.
Numer ogłoszenia: 178023 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4403423, 4403523, fax 091 4403441.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa echosondy hydrograficznej..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa echosondy hydrograficznej - CPV: 33211400-6, dwuczęstotliwościowej z dwoma przetwornikami do montażu w kadłubie stalowym statku. Echosonda powinna pracować pod kontrolą systemu operacyjny WindowsXP z twardym dyskiem do zapisu danych z pomiarów. Dane te winny być eksportowane na zewnątrz na CD/DVD i pamięciach USB. Echosonda musi współpracować z następującym oprogramowaniem hydrograficznym HyPack® , Hydro® . 1. Podstawowe parametry użytkowe echosondy 1.1 echosonda hydrograficzna dwuczęstotliwościowa Navisound600, Kongsberg EA400 lub równoważna; 1.2 częstotliwości : 1. 215 kHz +/- 20kHz; 2. 33 kHz +/- 10 kHz 1.3 pomiar głębokości w zakresie minimum : 0,2m do 100 m; 1.4 rozdzielczość: nie gorsza niż 1 cm; 1.5 dokładność dla częstotliwości 1: dla nie gorsza niż 1 cm ; 1.6 dokładność dla częstotliwości 2: dla nie gorsza niż 7 cm 1.7 próbkowanie (ping) ustawialne: od 1 Hz do co najmniej 20 Hz; 1.8 pomiar dla prędkość dźwięku od 1400 do 1600m/s z ręczny ustawieniem prędkości dźwięku co 1m/s; 1.9 format danych wyjściowych: NMEA 0183, Atlas (Deso25/15), tekstowe - ACSII; 1.10 format danych wejściowych: GPS - NMEA0183, czujnik kołysania (RS-232), dane miernika prędkości dźwięku w wodzie; 1.11 transmisja szeregowa RS232, minimum 9800 Baud; 1.12 dysk twardy min 30 GB, 1.13 stacja CD ROM / DVD 1.14 system operacyjny Windows XP; 1.15 porty wejścia/wyjścia: 4xUSB, 4xRS-232C; 2xLAN, LPT-drukarka; 1.16 zasilanie sondy z instalacji =12V - 32V i ~230V; 1.17 instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim; 2. Przetworniki 2.1 przetwornik dla częstotliwości 1 z kablem o długości 10m -15m; 2.2 przetwornik dla częstotliwości 2 z kablem o długości 10m - 15m. Miejsce dostawy: Urząd Morski w Szczecinie - Baza Oznakowania Nawigacyjnego - Wydział Pomiarów Morskich, ul. Światowida 16c, 71-727 Szczecin.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.21.14.00-6.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. 2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ - Załącznik nr 1; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 SIWZ ; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art.25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego, jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Szczecinie - Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 110, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Morski w Szczecinie - Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 110, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.