eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWycinka drzew przydrożnych w ciągu dróg krajowych Nr 2, Nr 19, Nr 63 administr. przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim w ilości 429 sztuk.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Lublin: Wycinka drzew przydrożnych w ciągu dróg krajowych Nr 2, Nr 19, Nr 63 administr. przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim w ilości 429 sztuk.
Numer ogłoszenia: 17798 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew przydrożnych w ciągu dróg krajowych Nr 2, Nr 19, Nr 63 administr. przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim w ilości 429 sztuk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka drzew przydrożnych w ciągu dróg krajowych Nr 2, Nr 19, Nr 63 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim w ilości 429 sztuk..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny ich spełniania W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1) -3) ustawy Pzp Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę na stanowisko kierownika prac i operatorów pilarek łańcuchowych. Na każdą wymienioną poniżej funkcję wymaganą liczbę osób, spełniającą następujące wymagania: -do pełnienia funkcji Kierownika: minimalna liczba osób: 1 -operatorzy pilarek z uprawnieniami: minimalna liczba osób: 4 Operatorzy pilarek , muszą posiadać ważne uprawnienia. -osoby uprawnione do kierowania ruchem: minimalna liczba osób: 2 Zamawiający nie dopuszcza przestawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał, zamówienia polegające na wycince drzew lub obejmujące swym zakresem wycinkę drzew, 2 zamówienia, które każde z nich będzie obejmowało wycinkę co najmniej 400 szt. drzew.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne - konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w IDW muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Potencjał techniczny Wykonawca powinien dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu i jednostkami transportowymi niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, a szczególności: -pilarki łańcuchowe do ścinki drzew minimalna ilość - 5 szt. -samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą minimalna ilość - 2szt. -mechaniczna rębarka do gałęzi - 1 szt. -frezarka do pni - 1szt. W razie potrzeby Wykonawca powinien dysponować platformą z balustradą na podnośniku hydraulicznym samochodowym..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust.1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w IDW, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w IDW. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Informację o doświadczeniu Wykonawcy Doświadczenie Wykonawcy), zgodną z treścią Formularza. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej IDW. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. Wykaz sprzętu i środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnych z treścią Formularza (Potencjał techniczny). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt lub środki transportu, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu lub środków transportu. Wartości podane w w/w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego winny być przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; dokumenty wymienione w albo odpowiadające im, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; dokumenty mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonaw-ców składających wspólną ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA O/Lublin Rejon w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Radzyńskiej 11a, 21-560 Międzyrzec Podlaski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 09:30, miejsce: GDDKiA O/Lublin Rejon w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Radzyńskiej 11a, sekretariat pokój nr 1, w terminie do dnia 29.01.2010 roku, do godziny 9:30 czasu lokalnego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.