eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sóldostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń medycznych w rozbiciu na 11 Pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Nowa Sól: dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń medycznych w rozbiciu na 11 Pakietów
Numer ogłoszenia: 177953 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, fax -68 3871281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń medycznych w rozbiciu na 11 Pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Aparatu do znieczuleń - 1 szt. Pakiet II - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem łóżka na Intensywną Terapie z materacem przeciwodleżynowym - 1 szt. Pakiet III - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Kardiomonitora z pomiarem rzutu serca - 1 szt. Pakiet IV -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzenia do ogrzewania płynów infuzyjnych - 1 szt. Pakiet V - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem aparatu do ogrzewania pacjenta - 1 szt. Pakiet VI -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem respiratora dla dzieci i dorosłych wysokiej klasy - 1 szt. Pakiet VII -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem ssaka elektrycznego (dwu-butlowy) - 1 szt. Pakiet VIII -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pomp strzykawkowych - 10 szt. Pakiet IX -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem inkubatora zamkniętego stacjonarnego - 1 szt. Pakiet X - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Aparatu pomiaru rzutu serca - 1 szt. Pakiet XI -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pompy infuzyjnej - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 33.19.51.10 - Monitory do kontrolowania czynności oddechowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.10 - Monitory do kontrolowania czynności oddechowej Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.15.20.00 - Inkubatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.20.00 - Inkubatory Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstąpił od wymogu wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia; na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty, wskazane w poniższym pkt VI SIWZ - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie 3 lat przed data wszczęcia postępowania zrealizowali zamówienie w zakresie dostaw odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (przynajmniej dwie) - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oswiadczenie oraz dokumenty wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ. - znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i fanasowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oświadczenie , wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oswiadczenie oraz dokumenty wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku 3. Oceny spełniania w/w warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów określonych w części VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. a) Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (przynajmniej dwie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością dostaw wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 lit a). 4. Wykaz osób i podmotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu nastapi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, a wyszczególnionych w pkt VI ppkt 1-4 SIWZ. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane w skali spełnia-nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowasol.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego, biurowiec szpitala , pokój nr 6 - Dział zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego, biurowiec szpitala , pokój nr 6 - Dział zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Aparatu do znieczuleń - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Aparatu do znieczuleń - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem łóżka na Intensywną Terapie z materacem przeciwodleżynowym - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem łóżka na Intensywną Terapie z materacem przeciwodleżynowym - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Kardiomonitora z pomiarem rzutu serca - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Kardiomonitora z pomiarem rzutu serca - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzenia do ogrzewania płynów infuzyjnych - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzenia do ogrzewania płynów infuzyjnych - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem aparatu do ogrzewania pacjenta - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem aparatu do ogrzewania pacjenta - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem respiratora dla dzieci i dorosłych wysokiej klasy - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VI -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem respiratora dla dzieci i dorosłych wysokiej klasy - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dorosłych wysokiej klasy - 1 szt. Pakiet VII -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem ssaka elektrycznego (dwu-butlowy) - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dorosłych wysokiej klasy - 1 szt. Pakiet VII -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem ssaka elektrycznego (dwu-butlowy) - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pomp strzykawkowych - 10 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VIII -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pomp strzykawkowych - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem inkubatora zamkniętego stacjonarnego - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IX -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem inkubatora zamkniętego stacjonarnego - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Aparatu pomiaru rzutu serca - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet X - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem Aparatu pomiaru rzutu serca - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pompy infuzyjnej - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XI -Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pompy infuzyjnej - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.