Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Nadarzyn: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W WALENDOWIE
Numer ogłoszenia: 177925 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7298185, fax 022 7298175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W WALENDOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa SUW w Walendowie. 2. Przebudowa stacji będzie wykonywana przy ciągłej dostawie wody do odbiorców. 3. Wydajność docelowa urządzeń uzdatniania wody: Q godz. = 6 x 50 = 300 m3/h (obecnie Qmax = 235 m3/h), Q dob. = 22 x 300 = 6600 m3/d 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) zbiornika wody surowej V= 2 x 200 m3 wraz z nowymi rurociągami oraz przekładkami kanalizacji technologicznej, 2) nowych studni głębinowych Nr 6 i Nr 7 obudową z kręgów żelbetowych Ć 1600 mm wraz z rurociągiem tłocznym z przejściem sieci wodociągowej pod dnem rzeki Utraty w rurze osłonowej PE D315 L=147 m, 3) odstojnika (istniejący zbiornik popłuczyn do likwidacji) wód popłucznych V = 145 m3 wraz z nowymi rurociągami oraz przekładkami kanalizacji technologicznej, 4) wymiany istniejącego rurociągu DN 300 na nowy D 450 PE od budynku stacji do istniejącej gminnej sieci wodociągowej, 5) technologii stacji, 6) instalacji elektrycznych, 7) dróg dojazdowych wewnętrznych, 8) rozbiórki kolidującego istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego ogrodzenia po nowej trasie, 9) robót remontowych elewacji budynku stacji, 10) kompleksowe uruchomienie wszystkich urządzeń, 11) zabezpieczenie obiektu i remont pomieszczeń socjalnych, 12) obsługi geodezyjnej, 13) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 14) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, 15) ubezpieczenie placu budowy. 5. Okresy gwarancji jakości i rękojmi za wady: - na roboty budowlane udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady, - urządzenia technologiczne udzielą co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 190000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. budowa, rozbudowa lub przebudowa stacji uzdatniania wody z automatycznym sterowaniem, obejmującej uzdatnianie na filtrach ciśnieniowych, o wydajności co najmniej Qgodz = 250 m3/h każda i wartości co najmniej 5 mln PLN każda, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu, b) udokumentują uprawnienia budowlane osób, które będą wykonywać zamówienie: - kierownika budowy w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych, - kadry nadzorującej: w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, instalacji elektrycznych, w zakresie dróg, oraz aktualne zaświadczenia o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000.000 PLN, potwierdzone informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączoną do oferty, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór stanowi załącznik nr 4 . b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. budowa, rozbudowa lub przebudowa stacji uzdatniania wody z automatycznym sterowaniem, obejmującej uzdatnianie na filtrach ciśnieniowych, o wydajności co najmniej Qgodz = 250 m3/h każda i wartości co najmniej 5 mln PLN każda, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz zamówień wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. budowa, rozbudowa lub przebudowa stacji uzdatniania wody z automatycznym sterowaniem, obejmującej uzdatnianie na filtrach ciśnieniowych, o wydajności co najmniej Qgodz = 250 m3/h każda i wartości co najmniej 5 mln PLN każda - na załączniku nr 2, i załączy dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. b) udokumentują uprawnienia budowlane osób, które będą wykonywać zamówienie: - kierownika budowy w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych, - kadry nadzorującej: w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, instalacji elektrycznych, w zakresie dróg, oraz aktualne zaświadczenia o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. - Wykonawca sporządzi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - na załączniku nr 3. - Wykonawca załączy kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych i aktualnego zaświadczenia z izby samorządu zawodowego. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000.000 PLN, potwierdzone informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączoną do oferty, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych wzór stanowi załącznik nr 4 . b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączone do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadarzyn.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nadarzyn, 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, Referat Inwestycji..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Nadarzyn, 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, pokój nr 102..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia - 12 miesięcy wprowadzenia na budowę.
INNE PRZETARGI NADARZYN
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu medycznego do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Dostosowanie szkoły podstawowej w Woli Krakowiańskiej dla osób ze specjalnymi potrzebami w formule zaprojektuj i buduj
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Obrzycko
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400112W Huta-Leszczyny"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębowa Łąka na działce nr 425 od km 0+000 do km 0+277
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik w Strykowie- I etap
- Modernizacja ulicy Ściegiennego w Olkuszu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.