eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń Izby Celnej w Białej Podlaskiej oraz jej jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-10

Biała Podlaska: Wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń Izby Celnej w Białej Podlaskiej oraz jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 177809 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42438 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 344 98 33, faks 83 342 76 73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń Izby Celnej w Białej Podlaskiej oraz jej jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń w budynku Izby Celnej w Białej Podlaskiej oraz w budynkach jej jednostek organizacyjnych zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na wskazane poniżej części: 1) Część Nr I a) Budynek Izby Celnej w Białej Podlaskiej (stara i nowa część), położony przy ul. Celników Polskich 21, 21 - 500 Biała Podlaska. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: - stara część - 2 016,1 m2, - nowa część - 1 759,8 m2. Łączna powierzchnia (stara i nowa część): 3 775,90 m2. b) Budynek Urzędu i Oddziału Celnego w Białej Podlaskiej wraz z pomieszczeniami budynku kontrolno - magazynowego, położony przy ul. Celników Polskich 23, 21 - 500 Biała Podlaska. Powierzchnia użytkowa obiektu Urzędu i Oddziału w Białej Podlaskiej, w której ma być świadczona usługa: 2 427,6 m2. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń budynku kontrolno - magazynowego, w której ma być świadczona usługa: 113,17 m2. Łączna powierzchnia (budynek Urzędu i Oddziału Celnego oraz pomieszczenia budynku kontrolno-magazynowego): 2 540,77 m2. Łączna powierzchnia użytkowa, w której ma być świadczona usługa dla całej części Nr I zamówienia: 6 316,67 m2. 2) Część Nr II Budynek Urzędu Celnego, położony przy ul. Rejowieckiej 181, 22 - 100 Chełm. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 698,70 m2. 3) Część Nr III Budynek Laboratorium Celnego, położony na terenie Terminala Samochodowego w Koroszczynie, 21 - 550 Terespol. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 630 m2. 4) Część Nr IV Budynek Urzędu Celnego w Lublinie wraz z budynkiem kontrolno-garażowym, położony przy ul. Energetyków 20-22 w Lublinie, 20-468 Lublin. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 1 515,40 m2 5) Część Nr V Budynek Urzędu Celnego w Lublinie, położony przy ul. Diamentowej 4 w Lublinie, 20-447 Lublin. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 554,40 m2 6) Część Nr VI Budynek biurowo - magazynowy Oddziału Celnego w Tomaszowie Lubelskim wraz z budynkiem portierni, położony przy ul. Łaszczowieckiej 12c w Tomaszowie Lubelskim. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 3 490,77 m2 7) Część Nr VII Budynek Referatu Grupy Mobilnej w Hrubieszowie, położony w miejscowości Gródek 86. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 86,90 m2 8) Część Nr VIII Budynek Urzędu i Oddziału Celnego w Zamościu, ul. Strefowa 5, 22-400 Zamość. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 4.413,91 m2 9) Część Nr IX Pomieszczenia budynku biurowo-magazynowego w Berdyszczach, ul. Graniczna 3, 22-175 Dorohusk. Powierzchnia użytkowa obiektu, w której ma być świadczona usługa: 62,65 m2 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. W celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką przedmiotu zamówienia zaleca się dokonania wizji lokalnej placówek Zamawiającego w celu określenia dokładnego zakresu usługi. Wizja może być przeprowadzona w dniu roboczym oraz w godzinach pracy Zamawiającego po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego o terminie jej przeprowadzenia. 5. Każda osoba wykonująca usługę sprzątania, musi posiadać wystawiony przez Wykonawcę identyfikator. Wszystkie identyfikatory powinny być ponumerowane. 6. Sprzątanie i utrzymanie czystości odbywać się powinno przy użyciu dostarczonych przez Wykonawcę środków czystości, preparatów dezynfekcyjnych i środków służących do pielęgnacji powierzchni, a także obejmować stałe w okresie trwania umowy dostarczanie i zaopatrywanie sanitariatów i pomieszczeń socjalnych, w artykuły i środki wymienione w Załączniku Nr 1 do SIWZ (zgodnie z zakresem właściwym dla danej Części zamówienia). 7. Wykonawca stosować będzie środki czystości i artykuły posiadające atest PZH, właściwe do zainstalowanych pojemników oraz dozowników. Wskazane środki czystości i artykuły winny być także odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom utrzymania sprzątanych obiektów. 8. Zamawiający informuje, że posiada sprzęt sprzątający wyszczególniony w Załączniku Nr 2 do SIWZ, który zostanie udostępniony Wykonawcy (wyłącznie dla Części Nr I). 9. Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji zamówienia do używania udostępnionego przez Zamawiającego sprzętu sprzątającego. Okoliczność tą należy uwzględnić podczas kalkulacji oferty poprzez stosowne obniżenie kosztów realizacji usługi. 10. Wszystkie prace winny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla Zamawiającego, zgodnie z zakresem godzin podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ odpowiednio dla każdej części. 11. Zakres, sposób i jakość świadczenia usługi sprzątania w poszczególnych obiektach może zostać skontrolowany przez przedstawiciela Zamawiającego. Uwagi zostaną spisane w protokole kontroli realizacji umowy, stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia zastępstwa w razie choroby lub urlopu pracownika i z powodu innych nieprzewidzianych okoliczności. 13. Realizacja zamówienia dokonywana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 14. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90910000-9 - usługi sprzątania, 90919200-4 - usługi sprzątania biur, 90911300-9 - usługi czyszczenia okien. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na części wskazane w ust. 2 niniejszego rozdziału. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 19. Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 21. Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne. 1) Zamawiający żąda od wykonawcy zatrudnienia przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, co najmniej jednej spośród osób (do wyboru Wykonawcy lit. a, b, c lub d), o których mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 i 4 ustawy, tj.: a) bezrobotnych lub młodocianych w celu przygotowania zawodowego, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, b) niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, c) innych niż określone w lit. a lub b, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym - lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; d) na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na usługi (sprzątaczka). 2) Zatrudnienie ww. osoby musi nastąpić w ciągu 5 dni roboczych , licząc od dnia zawarcia umowy i trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez daną osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej ww. warunki, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia. 3) Wykonawca musi prowadzić stosowną ewidencję osoby/osób, o których mowa w pkt. 1 oraz przedstawić Zamawiającemu dokument/dokumenty potwierdzający zatrudnienie ww. osoby/osób. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentu/dokumentów potwierdzających zatrudnienie ww. osoby/osób. Wykonawca ma obowiązek na wezwanie Zamawiającego niezwłocznie (w okresie nie dłuższym niż 14 dni roboczych) przedstawić żądany dokument/dokumenty. 4) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby lub braku dokumentu/dokumentów potwierdzających jej zatrudnienie, wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona we wzorze umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budynek Izby Celnej w Białej Podlaskiej (stara i nowa część), położony przy ul. Celników Polskich 21, 21 - 500 Biała Podlaska. Budynek Urzędu i Oddziału Celnego w Białej Podlaskiej wraz z pomieszczeniami budynku kontrolno - magazynowego, położony przy ul. Celników Polskich 23, 21 - 500 Biała Podlaska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. z o. o., ul. Ślężna 118, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95188,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135208,25

  • Oferta z najniższą ceną: 135208,25 / Oferta z najwyższą ceną: 169444,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Budynek Urzędu Celnego, położony przy ul. Rejowieckiej 181, 22 - 100 Chełm

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. z o. o., ul. Ślężna 118, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12427,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18275,98

  • Oferta z najniższą ceną: 18275,98 / Oferta z najwyższą ceną: 30442,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Budynek Laboratorium Celnego, położony na terenie Terminala Samochodowego w Koroszczynie, 21 - 550 Terespol

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Usługowe WSCHÓD Sp. z o. o., ul. Gazowa 6, Lublin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11467,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25163,35

  • Oferta z najniższą ceną: 25163,35 / Oferta z najwyższą ceną: 27736,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Budynek Urzędu Celnego w Lublinie wraz z budynkiem kontrolno-garażowym, położony przy ul. Energetyków 20-22 w Lublinie, 20-468 Lublin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. z o. o., ul. Ślężna 118, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24030,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39833,84

  • Oferta z najniższą ceną: 35805,30 / Oferta z najwyższą ceną: 93037,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Budynek Urzędu Celnego w Lublinie, położony przy ul. Diamentowej 4 w Lublinie, 20-447 Lublin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Wytwórcze BUDKOL Sp. z o. o., ul. Okopowa 5, Lublin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21047,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18722,14

  • Oferta z najniższą ceną: 18722,14 / Oferta z najwyższą ceną: 48000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Budynek biurowo - magazynowy Oddziału Celnego w Tomaszowie Lubelskim wraz z budynkiem portierni, położony przy ul. Łaszczowieckiej 12c w Tomaszowie Lubelskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzka Spółdzielnia Inwalidów w Zamościu Zakład Pracy Chronionej, ul. Kopernika 5, Zamość, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24947,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126075,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Budynek Referatu Grupy Mobilnej w Hrubieszowie, położony w miejscowości Gródek 86

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Wytwórcze BUDKOL Sp. z o. o., ul. Okopowa 5, Lublin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3016,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7488,86

  • Oferta z najniższą ceną: 7488,86 / Oferta z najwyższą ceną: 13468,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Budynek Urzędu i Oddziału Celnego w Zamościu, ul. Strefowa 5, 22-400 Zamość

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa HDJ Piotr Chadaj, ul. Koszary 12, Zamość, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57206,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79236,78

  • Oferta z najniższą ceną: 79236,78 / Oferta z najwyższą ceną: 120441,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Pomieszczenia budynku biurowo-magazynowego w Berdyszczach, ul. Graniczna 3, 22-175 Dorohusk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm Lider konsorcjum MARO Sp. z o. o. , ul. Piotrowska 60/IIp, Łódź, kraj/woj. Polska.
  • Partner konsorcjum OTX Sp. z o. o., ul. Świętokrzyska 30/63, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4228,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12915,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12915,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12915,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.