Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Warszawa: IHIT/P/33/2008 - Roboty budowlane Zadanie 1.- System Monitorowania urządzeń chłodniczych w siedzibie Instytutu przy Ul. Chocimskiej Zadanie 2 .-Wymiana oświetlenia w Budynku A
Numer ogłoszenia: 177776 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 349 62 22, fax 022 349 62 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IHIT/P/33/2008 - Roboty budowlane Zadanie 1.- System Monitorowania urządzeń chłodniczych w siedzibie Instytutu przy Ul. Chocimskiej Zadanie 2 .-Wymiana oświetlenia w Budynku A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: - SYSTEM MONITOROWANIA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH W SIEDZIBIE INSTYTUTU PRZYul. CHOCIMSKIEJ Zadanie 2: - WYMIANA OŚWIETLENIA W BUDYNKU A Zakres rzeczowy prac obejmuje : Zakres pracy systemu monitoringu W Instytucie Hematologii i Transfuzjologii (IHIT) w Warszawie ul. Chocimska 5 przewidziany jest do wykonania system monitorowania zamrażarek i lodówek z odczynnikami i preparatami krwi przechowywanymi w ściśle określonym zakresie temperatur. System monitorowania musi spełnić ostre wymagania niezawodnościowe jako : -niezależny system monitorowania parametrów temperatury w lodówkach i zamrażarkach -odwzorowywanie istniejącego stanu działania poszczególnych lodówek i zamrażarek - natychmiastowy, automatyczny system wykrywania istniejących nieprawidłowości zadanych parametrów temperatury w lodówkach i zamrażarkach -system sygnalizacji braku napięcia na zasilaniu grupy lodówek i zamrażarek Zebrane w/w sygnały i informacje przesyłane będą do stanowiska monitorowania w Portierni ul. Chocimska 5 oraz poprzez łącze internetowe radiowe do stanowiska monitorowania w Centralnej Dyspozytorni IHIT na Ursynowie Zadanie 1 Ponadto przewidziane jest wykonanie nowej instalacji oświetleniowej w części piwnicy i parteru Budynku A Instytutu przy ul. Chocimskiej 5 Zadanie 2 Opis miejsca wykonania systemu monitorowania lodówek i zamrażarek Pomieszczenia Instytutu Hematologii i Transfuzjologii - IHIT na ul. Chocimskiej 5 z monitorowanymi lodówkami i zamrażarkami są usytuowane w kompleksie trzech budynków oznaczonych jako A,B i D. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest SIWZ i jej załącznikach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2007 roku, Nr 223 poz. 1655)tj. : 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu : 2.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - / załącznik nr 6 do SIWZ/ Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1, 2, 3 w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawców ubiegających się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.3.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4.Wykaz wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały (są) wykonane (wykonywane) należycie. Wymagane: wykazanie co najmniej 1 realizacji robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej /służba zdrowia-budynek czynny/ odpowiadające swoim rodzajem, zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 350 000 pln brutto. (Uwaga okres ostatnich 5 lat należy rozumieć jako okres liczony od daty wyznaczonej jako termin składania ofert). Na potwierdzenie , że roboty te zostały wykonane należycie Wykonawca musi dołączy do oferty ( np. referencje lub bezusterkowe protokóły odbioru końcowego).- /załącznik nr 7 do SIWZ- wzór formularza/ 2.5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2.5.1 Wymagane wskazanie osoby , która będzie kierownikiem robót, posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami w zakresie budowy instalacji elektrycznych i sieci oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - Na potwierdzenie - załączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - /załącznik nr 8 do SIWZ - wzór formularza/ 2.5.2. Wymagany wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających stosowne aktualne uprawnienia eksploatacyjne do 1 kV. Na potwierdzenie - załączyć kserokopie uprawnień poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę .- /załącznik nr 8 do SIWZ - wzór formularza/ 2.6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 3.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt. 2.1. - 2.3 i 2.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - pkt 2.4. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy.(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihit.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hematologi i Transfuzjologii; Ul. IndiryGandhi 14 ; 02-776 Warszawa V piętro pokój 508 w godz. 8-15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Instytut Hematologi i Transfuzjologii; Ul. IndiryGandhi 14 ; 02-776 Warszawa I piętro ; Pokój 144 A KANCELARIA.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
- Budowa infrastruktury towarzyszącej wraz z urządzeniami do poboru wód podziemnych Stacja Uzdatniania Wody w Cieni Drugiej - ETAP I
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Budowa świetlicy kontenerowej w Wielkich Łąkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





