Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Wyrzysk: Termomodernizacja obiektów szpitala
Numer ogłoszenia: 177743 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 22 Stycznia 41, 89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie, tel. 067 2862622, faks 067 2862463.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwyrzysk.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją obiektów szpitala, w skład której wchodzi: ocieplenie budynków wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki otworowej, modernizacja kotłowni, remont zewnętrznych sieci cieplnych centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości określonej poniżej dla każdej z części zamówienia. Część 1 ocieplenie budynków wraz z robotami towarzyszącymi 6 900,00 zł; Część 2 wymiana stolarki otworowej 2 900,00 zł; Część 3 modernizacja kotłowni oraz remont zewnętrznych sieci cieplnych centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej 46 600,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełniają warunki art. 22 pzp; 5. zaakceptują wszystkie warunki określone w niniejszej specyfikacji wraz ze wzorem umowy. 6. wykonają przedmiot zamówienia zgodnie z z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z pózn. zmian.), 7. posiadają ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8. udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania ostatecznego protokołu odbioru robót, 9. wniosą wymagane wadium. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 i art. 24 p.z.p.; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 p.z.p., wystawioną nie wcześniej aniżeli 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 p.z.p., wystawioną nie wcześniej aniżeli 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy przedmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz.U. Nr 197 poz. 1661); 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej aniżeli 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz wykonanych przez Wykonawcę zamówień porównywalnych pod względem wielkości i wartości do niniejszego zamówienia, realizowanych w okresie ostatnich 3 lat, z podaniem: nazwy zleceniodawcy, zakresu i wartości robót oraz daty i miejsca wykonania wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie; 7. polisę ubezpieczeniową Wykonawcy potwierdzającą ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8. oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty w okresie 36 miesięcy od daty podpisania ostatecznego protokołu odbioru robót budowlanych; 1.9. oświadczenie o ewentualnych podwykonawcach i przewidywanym zakresie prac, które zostaną im zlecone z podaniem nazwy podwykonawcy oraz rodzaju i wartości zlecanych robót; 10. w przypadku zlecenia prac podwykonawcom do oferty należy dołączyć dokumenty wykazane w pkt od 1.2 do 1.7 dotyczące podwykonawców; 11. w przypadku wykonywania całości prac we własnym zakresie należy złożyć oświadczenie, iż Wykonawca nie będzie zlecał żadnych prac podwykonawcom; 12. dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpitalwyrzysk.com/przetargi/budowlane.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 89-300 Wyrzysk, ul. 22 Stycznia 41.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 89-300 Wyrzysk, ul. 22 Stycznia 41, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ocieplenie budynków wraz z robotami towarzyszącymi..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ocieplenie budynków wraz z robotami towarzyszącymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki otworowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana stolarki otworowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: modernizacja kotłowni i sieci cieplnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja kotłowni i remont zewnętrznych sieci cieplnych centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6, 45.23.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI WYRZYSK
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku nad Notecią przy ul. Głównej (budynek po byłym gimnazjum)
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
więcej: przetargi WYRZYSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Budowa pomp ciepła oraz instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii w budynkach OSP Popielów i OSP Boguszowice
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





