eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budry › Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Budry

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Budry: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Budry
Numer ogłoszenia: 177699 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budry, Al. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4278003, fax 087 4278017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.budry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Budry.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół wraz z opiekunami w roku szkolnym 2008/2009 na terenie Gminy Budry tj. - Gminne Gimnazjum w Budrach z siedzibą w Więckach - Szkoła Podstawowa w Budrach - Szkoła Podstawowa w Sobiechach - Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Węgorzewie W okresie od 01 września 2008 r. do 19 czerwca 2009 r. (w dni nauki szkolnej) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1a, 1b, 1c, 1d; Nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f; Nr 3. do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy autobusów oraz rozszerzenia lub zmniejszenia tras, wynikających ze zmiennego planu lekcji. Do realizacji w/w przewozu zamkniętych przewoźnik powinien przekazać takie środki transportu, aby w czasie jazdy zapewnić większości uczniów miejsca siedzące zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przewoźnik jest zobowiązany do dowożenia uczniów autobusami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów. Zamawiający wymaga rozpoczęcia dowożenia nie wcześniej niż o godz. 645 i zakończenia dowożenia nie później niż o godz. 755. Zamawiający wymaga zakończenia powrotu uczniów nie później niż o godz. 1510. Zamawiający wymaga określenia długości tras przewozów po dokonaniu wizji w terenie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.90.00 - 22.45.90.00 34.98.00.00 - 34.98.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wraz z ofertą (Załącznik Nr 4 do SIWA), należy przedłożyć: 1. Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 5 SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, dotyczy to spółek cywilnych i konsorcjów Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 3. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty: VIII.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. VIII.1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. VIII.1.3. Kopia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; VIII.1.4 Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 VIII.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: VIII.2.1. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu - środków transportu, jakimi dysponuje Wykonawca wraz z ksero dowodów rejestracyjnych i polis OC zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. Jakość autobusu musi odpowiadać wymogom, które reguluje § 22 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów i ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32 z 2003 r., poz. 262 z późn. zm.). VIII.2.2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik Nr 7 Do SIWZ. VIII.2.3. Wykaz co najmniej jednej usługi wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100 000 zł na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik Nr 11 do SIWZ; wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. VIII.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: VIII.3.1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. VIII.4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają cię o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy pzp Zamawiający żąda: - wszyscy konsorcjanci winni odrębnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione pkt IX.1.1 - IX.1.4, IX.3.1.; - dokumenty wymienione w pkt IX.2.1 - IX.2.3. składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum, - Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Konsorcjum Wykonawcy tworzący Konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed Zawarciem umowy na wykonanie zamówienia do przedłożenia umowy konsorcjum - umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności; oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron zasady dokonywania rozliczeń. VIII.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) VIII. 6. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.budry.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Budrach Al. Wojska Polskiego 27 11-606 Budry.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Budrach - Sekretariat Al. Wojska Polskiego 27 11-606 Budry.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.