eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaurządzenia komputerowe i oprogramowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-20

POZYCJA 17759

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: urządzenia komputerowe i oprogramowanie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej, do kontaktów: Krzysztof Zieliński, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5233334, fax 022 5233332, e-mail: zzpub@kgpsp.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kgpsp.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzenia komputerowe i oprogramowanie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są urządzenia komputerowe i oprogramowanie, w tym m. in. zestawy komputerowe, przełączniki sieciowe, skanery, faksy, twarde dyski, oprogramowanie itp. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - kopie certyfikatów ISO 9001:2000 i ISO 14001 poświadczone za zgodność z oryginałem; - oświadczenie, że urządzenia posiadają certyfikaty CE lub deklaracje zgodności wystawiona przez producenta; - oświadczenie, że wyroby finalne będą fabrycznie nowe, i kategorii (nieużywane), wyprodukowane w 2007 roku, spełniające wymogi techniczno-jakościowe określone przez producenta danego wyrobu; - oświadczenie/potwierdzenie producenta sprzętu w zakresie zgodności oferty z warunkami gwarancji producenta 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EUR do 137 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena będzie dokonywana w oparciu o przedłożenie dokumenty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), Lp. / Nazwa (rodzaj) dokumentu 1. / Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. 2. / Inne dokumenty/upoważnienia/ uprawniające osobę/osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa w punkcie 1. 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 tabeli, składa dokument /dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu/dokumentów, o którym mowa w pkt. 1 tabeli zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.2. lit a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument/dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. parametry techniczne 30 2. Po dokonaniu oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu zostaną złożone co najmniej trzy oferty niepodlegające odrzuceniu. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarcia aukcji. 2.1. Adres strony internetowej na której będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna http://www.ppp.pwpw.pl 2.2. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędne do wzięcia przez Wykonawców udziału w aukcji elektronicznej. 1) komputer klasy PC, 2) system operacyjny Windows 2000 lub wyższy, 3) zegar 300Mhz, 64MB RAM, 4) sprawne łącze internetowe; 5) przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa, 6) aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną; 7) wyłączona autoryzacja na serwerze proxy, 8) ważny kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego. 2.2. Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji wszystkich Wykonawców, którzy złoSyli oferty niepodlegające odrzuceniu. 2.3. W zaproszeniu Zamawiający poinformuje Wykonawców o: 1) pozycji złoSonych ofert i otrzymanej punktacji, 2) minimalnych wartościach postąpień składanych w toku aukcji elektronicznej, 3) terminie otwarcia aukcji, 4) terminie i warunkach zamknięcia aukcji, 5) sposobie oceny ofert w toku aukcji elektronicznej. 2.4. Aukcja elektroniczna odbędzie się na platformie Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. (PWPW S.A.). Wykonawcy zaproszeni do udziału w aukcji elektronicznej otrzymają od PWPW S. A. drogą elektroniczną bezpłatne instrukcje obsługi systemu aukcyjnego oraz login i hasło dostępu do systemu aukcyjnego. Istnieje możliwość udziału w odpłatnym szkoleniu dla wykonawców dotyczącym obsługi systemu aukcyjnego - informacje pod numerem tel. 0- 225-312-763. PWPW S. A. udziela informacji technicznych związanych z organizacją aukcji elektronicznej pod numerem tel. 0-225-312-763, e-mail: ppp@pwpw.pl 2.5. Kryteria oceny ofert, które będą stosowane w toku aukcji elektronicznej. 1. Cena - minimalny krok postąpienia 1 000,00 PLN 2.6. W czasie trwania aukcji elektronicznej Wykonawcy mogą składać za pośrednictwem internetu swoje oferty za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej - www.ppp.pwpw.pl 2.7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzoną bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 2.8. Aukcja elektroniczna będzie jednoetapowa i kończy się z upływem 20 minuty. 2.9. Bezpośrednio po zamknięciu aukcji elektronicznej pod adresem http://www.ppp.pwpw.pl zostanie podana nazwa (firma) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 2.10. Zamawiający nie odpowiada za szkody spowodowane okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego, a w szczególności za wady transmisji danych oraz opóźnienia wynikające z awarii systemów komputerowych, systemów zasilania i łączy telekomunikacyjnych oraz opóźnień wynikłych z działania telekomunikacji lub dostawców energii. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście: w siedzibie KG PSP, budynek nr 4 pok. nr 9, w godz. 8:30-15:30 lub na wniosek wykonawcy - za pośrednictwem poczty. Udostępniana jest również na stronie www.kgpsp.gov.pl Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kgpsp.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.04.2007, godzina 10:30, w siedzibie Zamawiającego (budynek nr 4, pok. nr 9).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.