Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: urządzenia komputerowe i oprogramowanie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej, do kontaktów: Krzysztof Zieliński, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5233334, fax 022 5233332, e-mail: zzpub@kgpsp.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kgpsp.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzenia komputerowe i oprogramowanie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są urządzenia komputerowe i oprogramowanie, w tym m. in. zestawy komputerowe, przełączniki sieciowe, skanery, faksy, twarde dyski, oprogramowanie itp. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - kopie certyfikatów ISO 9001:2000 i ISO 14001 poświadczone za zgodność z oryginałem; - oświadczenie, że urządzenia posiadają certyfikaty CE lub deklaracje zgodności wystawiona przez producenta; - oświadczenie, że wyroby finalne będą fabrycznie nowe, i kategorii (nieużywane), wyprodukowane w 2007 roku, spełniające wymogi techniczno-jakościowe określone przez producenta danego wyrobu; - oświadczenie/potwierdzenie producenta sprzętu w zakresie zgodności oferty z warunkami gwarancji producenta 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EUR do 137 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena będzie dokonywana w oparciu o przedłożenie dokumenty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), Lp. / Nazwa (rodzaj) dokumentu 1. / Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. 2. / Inne dokumenty/upoważnienia/ uprawniające osobę/osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa w punkcie 1. 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 tabeli, składa dokument /dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu/dokumentów, o którym mowa w pkt. 1 tabeli zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.2. lit a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument/dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. parametry techniczne 30 2. Po dokonaniu oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu zostaną złożone co najmniej trzy oferty niepodlegające odrzuceniu. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarcia aukcji. 2.1. Adres strony internetowej na której będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna http://www.ppp.pwpw.pl 2.2. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędne do wzięcia przez Wykonawców udziału w aukcji elektronicznej. 1) komputer klasy PC, 2) system operacyjny Windows 2000 lub wyższy, 3) zegar 300Mhz, 64MB RAM, 4) sprawne łącze internetowe; 5) przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa, 6) aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną; 7) wyłączona autoryzacja na serwerze proxy, 8) ważny kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego. 2.2. Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji wszystkich Wykonawców, którzy złoSyli oferty niepodlegające odrzuceniu. 2.3. W zaproszeniu Zamawiający poinformuje Wykonawców o: 1) pozycji złoSonych ofert i otrzymanej punktacji, 2) minimalnych wartościach postąpień składanych w toku aukcji elektronicznej, 3) terminie otwarcia aukcji, 4) terminie i warunkach zamknięcia aukcji, 5) sposobie oceny ofert w toku aukcji elektronicznej. 2.4. Aukcja elektroniczna odbędzie się na platformie Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. (PWPW S.A.). Wykonawcy zaproszeni do udziału w aukcji elektronicznej otrzymają od PWPW S. A. drogą elektroniczną bezpłatne instrukcje obsługi systemu aukcyjnego oraz login i hasło dostępu do systemu aukcyjnego. Istnieje możliwość udziału w odpłatnym szkoleniu dla wykonawców dotyczącym obsługi systemu aukcyjnego - informacje pod numerem tel. 0- 225-312-763. PWPW S. A. udziela informacji technicznych związanych z organizacją aukcji elektronicznej pod numerem tel. 0-225-312-763, e-mail: ppp@pwpw.pl 2.5. Kryteria oceny ofert, które będą stosowane w toku aukcji elektronicznej. 1. Cena - minimalny krok postąpienia 1 000,00 PLN 2.6. W czasie trwania aukcji elektronicznej Wykonawcy mogą składać za pośrednictwem internetu swoje oferty za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej - www.ppp.pwpw.pl 2.7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzoną bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 2.8. Aukcja elektroniczna będzie jednoetapowa i kończy się z upływem 20 minuty. 2.9. Bezpośrednio po zamknięciu aukcji elektronicznej pod adresem http://www.ppp.pwpw.pl zostanie podana nazwa (firma) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 2.10. Zamawiający nie odpowiada za szkody spowodowane okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego, a w szczególności za wady transmisji danych oraz opóźnienia wynikające z awarii systemów komputerowych, systemów zasilania i łączy telekomunikacyjnych oraz opóźnień wynikłych z działania telekomunikacji lub dostawców energii. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście: w siedzibie KG PSP, budynek nr 4 pok. nr 9, w godz. 8:30-15:30 lub na wniosek wykonawcy - za pośrednictwem poczty. Udostępniana jest również na stronie www.kgpsp.gov.pl Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kgpsp.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.04.2007, godzina 10:30, w siedzibie Zamawiającego (budynek nr 4, pok. nr 9).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.03.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





