eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Wydziału Inwestycji Miejskich oraz Jednostki Realizującej Projekt nr 1 Urzędu Miasta Olsztyna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-02

Olsztyn: Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Wydziału Inwestycji Miejskich oraz Jednostki Realizującej Projekt nr 1 Urzędu Miasta Olsztyna
Numer ogłoszenia: 177539 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134251 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5273111 wew. , 325, faks 89 5349375.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Wydziału Inwestycji Miejskich oraz Jednostki Realizującej Projekt nr 1 Urzędu Miasta Olsztyna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Wydziału Inwestycji Miejskich (IM) oraz Jednostki Realizującej Projekt nr 1 (JRP1) Urzędu Miasta Olsztyna /Kod CPV: 79100000-5; 79110000-8, kat. usługi: 21/, 2. Kompleksowa obsługa prawna powinna być świadczona w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych oraz ustawy z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze w celu ochrony interesów Miasta Olsztyna, 3. Usługi wykonywane będą wyłącznie w zakresie dotyczącym spraw i inwestycji realizowanych przez Wydział (IM) i Jednostkę Realizującą Projekt nr 1 (JRP1) Urzędu Miasta w Olsztynie, 4. Na podstawie zawartej umowy Wykonawca nie będzie świadczył usługi na rzecz innych wydziałów i wydzielonych jednostek realizujących projekt, 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać czynności bez zbędnej zwłoki. Wykonawca będzie wykonywał czynności objęte przedmiotem zamówienia w terminach gwarantujących ich należyte wykonanie, z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu tego rodzaju usługi i z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego, 6. Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze niepriorytetowym /kat. usługi: 21, kod CPV: 79100000-5; 79110000-8/, w związku z powyższym do przedmiotowego postępowania stosuje się zasady określone w art. 5 ust. 1 ustawy Pzp, tj. Zamawiający jest uprawniony, aby nie stosować przepisów ustawy dotyczących: terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości Wykonawcy, 7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość i zakres zawarte są w SIWZ, 8. Wartość przewidywanych zamówień uzupełniających została ustalona na kwotę : 150 000,00 zł, co stanowi równowartość: 35 503,80 euro. Całkowita wartość udzielanego zamówienia ustalona została na kwotę: 450 000,00 zł, co stanowi równowartość: 106 511,40 euro (łącznie z zamówienia uzupełniającymi).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pawłowski, Kamiński, Skromak, Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych Sp. k., ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 311805,00

  • Oferta z najniższą ceną: 173430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 311805,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.