eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › ZDP.7.252.1.2016 - USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-26

Braniewo: ZDP.7.252.1.2016 - USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH
Numer ogłoszenia: 17744 - 2016; data zamieszczenia: 26.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4752 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDP.7.252.1.2016 - USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje świadczenie usług w zakresie wywozu stałych nieczystości komunalnych z terenu bazy należącej do Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie. Odpady komunalne do wywozu gromadzone będą na utwardzonym placu (tj. ziemia, piasek, zmiotki pochodzące ze sprzątania pasów dróg powiatowych) zorganizowanym na terenie siedziby ZDP. Wykonawca dokona załadunku i wywozu odpadów, ponadto będzie opróżniał pojemniki na odpady niesegregowane będące jego własnością, ustawione na terenie bazy należącej do Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie w ilościach określonych w pkt. 3.2. niniejszego rozdziału zakres zamówienia. Zakres zamówienia: Dostarczenie na plac Zamawiającego pojemnika przystosowanego do składania stałych odpadów niesegregowanych w ilości 1 szt. (o pojemności 1,1 m3) Ilości odpadów do wywiezienia w trakcie trwania umowy wynosi: odpady komunalne zmieszane pochodzące z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Braniewskiego (tj. ziemia, piasek oraz nieczystości pochodzące ze sprzątania nawierzchni ulic - jezdni i chodników) - minimum 20 ton rocznie, przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 70 ton. odpady komunalne zmieszane pochodzące z bazy Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie tj. ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo - minimum 20 m3 rocznie, przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 70 m3. Zamawiający przewiduje stosownie do art. 34 ust. 5 PZP prawo opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia zakresu usług na odpady komunalne zmieszane pochodzące z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Braniewskiego maksymalnie do 70 ton oraz zwiększenia zakresu usług na odpady komunalne zmieszane pochodzące z bazy Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie maksymalnie do 70 m3. Prawem opcji objęte są usługi: na odpady komunalne zmieszane pochodzące z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Braniewskiego w ilości do 50 ton; b) na odpady komunalne zmieszane pochodzące z bazy Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie maksymalnie do 50 m3. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia usług: min. 20 ton odpadów komunalnych zmieszanych pochodzących z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie powiatu braniewskiego oraz min. 20 m3 odpadów komunalnych zmieszanych pochodzących z bazy Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie, zaś pozostałe 50 ton odpadów komunalnych zmieszanych pochodzących z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie powiatu braniewskiego oraz 20 m3 odpadów komunalnych zmieszanych pochodzących z bazy Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie zostanie realizowane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie podstawowe oraz zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji realizowane będzie sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie za usługi następować będzie na podstawie ryczałtowej ceny jednostkowej netto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. Sposób realizacji dla zamówienia podstawowego: wywóz odpadów, opróżnianie pojemników na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 3 dni roboczych z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. zlecenia będą zgłaszane telefonicznie przez osoby wyznaczone przez Zamawiającego. dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników. wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez upoważnionego pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie. Sposób realizacji dla zamówienia rozszerzonego: wywóz odpadów, opróżnianie pojemników na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie przez Zamawiającego, w ciągu 3 dni roboczych z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy. zlecenia będą zgłaszane telefonicznie przez osoby wyznaczone przez Zamawiającego. dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników. wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez upoważnionego pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z lokalizacją Bazy należącej do Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług własnymi środkami transportu oraz urządzeniami. Cena oferty obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i określone w pkt. 3 SIWZ poniesione przez Wykonawcę na realizację zamówienia tj. koszt opróżnienia pojemników do zbiórki odpadów, koszt transportu odpadów, koszt składowania odpadów, koszt utrzymania pojemników we właściwym stanie sanitarnym, estetycznym i technicznym itp.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMPEGIEKA Spółka z o.o., ul. Morska 55, 14-500 Braniewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36069,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34720,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.