eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Sprzątanie obiektów pływalni RAWSZCZYZNA przy ul. Mickiewicza 32 w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie od 1 września 2008 do 31 sierpnia 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Ostrowiec Świętokrzyski: Sprzątanie obiektów pływalni RAWSZCZYZNA przy ul. Mickiewicza 32 w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie od 1 września 2008 do 31 sierpnia 2010
Numer ogłoszenia: 177434 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Świętokrzyska 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2636931, fax 041 2636921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.ostrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie obiektów pływalni RAWSZCZYZNA przy ul. Mickiewicza 32 w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie od 1 września 2008 do 31 sierpnia 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - sprzątanie obiektu pływalni Rawszczyzna przy ul. Mickiewicza 32 w Ostrowcu Świętokrzyskim .W okresie opadów śniegu - odśnieżanie i pryzmowanie śniegu. Koszenie terenów zielonych z uwzględnieniem skarpy rzeki Młynówki. Zamówienie realizowane będzie w okresie od dnia 1 września 2008r do dnia 31 sierpnia 2010r. Na realizację całego zamówienia zamawiający przeznacza kwotę - 900 tys. zł. brutto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełniać muszą warunki udziału w postępowaniu określone w at. 22 ust. 1 ustawy Pzp., a w szczególności: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym zwłaszcza: - Dysponowanie sprzętem mechaniczno- specjalistycznym niezbędnym do wykonania zamówienia / uwaga: zamawiający dopuszcza podwykonawstwo tylko przy odśnieżaniu terenów zewnętrznych / - Posiadanie doświadczenia przy sprzątaniu basenów - pływalni, wymagane przedstawienie co najmniej 1 referencji i nie starszej niż 3 lata potwierdzającą realizację prac na pływalni o minimalnej łącznej powierzchni niecek basenowych - 750 m2 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległe płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem mechaniczno - specjalistycznym / szorowarki, odkurzacze basenowe ,myjki ciśnieniowe, kosiarki, zamiatarki, pługi do odśnieżania itp./ uwaga: zamawiający dopuszcza podwykonawstwo tylko w zakresie odśnieżania terenów zewnętrznych 4. wykaz prac o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, wykonanych w ciągu 3 lat 5. oferent powinien przedstawić referencję ( 1 referencję i nie starszą niż 3 lata) potwierdzającą realizację prac na pływalni o minimalnej łącznej powierzchni niecek basenowych - 750 m2 ( 750 m2 to 50% łącznej powierzchni niecek basenowych na naszej pływalni) i o nie mniejszej wartości zamówienia niż 50% proponowanej kwoty za wykonanie naszego zamówienia. 6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawia art. 24 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.ostrowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzidziba zamawiającego - sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 08:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.