Ogłoszenie z dnia 2014-05-26
Gostyń: Modernizacja-remont korytarzy oraz budowa sieci komputerowej w Zespole szkół Ogólnokształcących w Gostyniu
Numer ogłoszenia: 177434 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Ziemi Gostyńskiej , ul. Wrocławska 10, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 02 92, 571 0901, faks 65 572 02 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.logostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja-remont korytarzy oraz budowa sieci komputerowej w Zespole szkół Ogólnokształcących w Gostyniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Modernizacja- remont korytarzy oraz budowa sieci komputerowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Gostyniu Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: Roboty elektryczne: Wymiana i przebudowa instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnicami na korytarzach zgodnie z projektem -II piętro wraz z główną klatką schodową, Wymiana osprzętu, Budowa sieci komputerowej; Roboty budowlane-II piętro: Wykonanie gładzi na ścianach, Malowanie ścian farbami emulsyjnymi, lakierowanie ścian, Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowych, Szpachlowanie wraz z malowaniem, Obudowa ściany przy wejściu na strych płytami ognioochronnymi i wodoodpornymi, Wymiana schodów i drzwi wejściowych na strych ognioodpornych metalowych, Wymiana stolarki drzwiowej 7 szt., Demontaż starych i założenie nowych listew przypodłogowych, Naprawa ubytków, Cyklinowanie i lakierowanie podłóg parkietowych Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o zamówienie udzielili co najmniej 3-letniego okresu gwarancji . 2) Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną/projektem budowlanym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem-kosztorysem ofertowym/, stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w uzasadnionych okolicznościach, zgodnie z art. 67 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na podstawie odrębnej umowy zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, określonego w rozdz. III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i nie przekroczy łącznie 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania się doświadczeniem zawodowym, potwierdzonym wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej/w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie/ robót o porównywalnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający za minimalne uzna: wykonanie jednej roboty budowlanej z zakresu prac malarskich elektrycznych, remontowych, itp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli: Zamawiający wymaga posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50.000 PLN;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.logostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 10.pokój nr 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 10, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Modernizacja kompleksu sportowego moje boisko - Orlik 2012 przy ul. Juliusza Słowackiego w Gostyniu
- Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Sikorzynie - Orlik
- Remont biur i pomieszczeń w budynku położonym w Gostyniu przy ul. Wrocławskiej 256
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo- rowerowej z Gostynia do Starego Gostynia oraz ze Starego Gostynia do Goli
- Przebudowa oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sikorzynie
- Modernizacja gminnego boiska sportowego wraz z dostosowaniem do potrzeb sportu osób z niepełnosprawnościami na ul. Górnej w Gostyniu-etap II
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ulicy Urbanowicz 5 - 7 w Sosnowcu.
- Modernizacja schodów wejściowych DK Chemik- II postępowanie
- Remont dachu w budynku wielofunkcyjnym przy ul. 1 Sierpnia 36A wraz z robotami towarzyszącymi
- Remont budynku Sądu Rejonowego w Kępnie przy al. Marcinkowskiego 10
- 47.2025 Montaż instalacji wentylacyjnej oraz schładzającej pomieszczenie serwerowni w Ogrodzie Botanicznym Roślin Leczniczych - budynek nr 14 przy al. Kochanowskiego 10-12-14 we Wrocławiu
- Adaptacja na potrzeby żłobka części budynku i zagospodarowanie terenu wokół budynku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.