eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa wraz z montażem mebli biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-20

POZYCJA 17740

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa wraz z montażem mebli biurowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Śląska Akademia Medyczna, do kontaktów: mgr inż. Izabella Krzak, ul. Warszawska 14, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, fax 032 2083589, e-mail: dzp@slam.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): www.slam.katowice.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Zdrowie, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z montażem mebli biurowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wydział Farmaceutyczny Sląskiej Akademii Medycznej ul. Jedności 2 w Sosnowcu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych dla Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na poszczególne Pakiety: Pakiet nr I - meble biurowe Pakiet nr II - krzesła, taborety, fotele Pakiet nr III - siedziska ze stolikami 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego- wymagane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty: 1/Atest na nie palność użytych materiałów (klasyfikacja ogniowa) 2/Ważny certyfikat PN-EN ISO 9001 2000 w zakresie produkcji mebli, w przypadku braku certyfikatu atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, kleje i obrzeża. 3/Katalogi,fotografie, foldery (zawierające główne parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia. 4/ Próbki o wym.10cm x 10cm płyt meblowych w zaoferowanych kolorach, oznaczone jednoznacznie, której pozycji dotyczą w celu sprawdzenia zgodności materiałów z wymaganiami Zamawiającego. 5/Próbki materiałów mebli tapicerowanych z oznaczeniem, których mebli dotyczą w celu sprawdzenia zgodności materiałów z wymaganiami Zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 36.11.10.00 - Siedziska z ramą metalową Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.10.00 - Siedziska 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro ale mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą.Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia składania ofert. Pakiet nr I - 3 712,00 PLN Pakiet nr II - 1 131,00 PLN Pakiet nr III - 1 803,00 PLN Formy wnoszenia wadium określa art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności: 5/wykażą się doświadczeniem w postaci wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie przynajmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odborców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie: 6/posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie:spełnia/nie spełnia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty; Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ W celu potwierdzenia,że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - niżej wymienione dokumenty należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: - Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki art. 22ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale. -Upoważnienie (w oryginale)do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem,zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2/ W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia - niżej wymienione dokumenty należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. -Polisy,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - niżej wymienione dokumenty należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: -Wykaz wykonanych,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych rownież wykonywanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia,z podaniem ich wartości,przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających,że dostawy te zostały zrealizowane należycie; 4/Kwestie składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje par.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów,jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slam.katowice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.04.2007, godzina 10:30, Śląska Akademia Medyczna, 40-006 Katowice, ul.Warszawska 14 (pokój 3a).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych. 1) Krótki opis: Dostawa biurek,szaf,regałów,stołów itp. dla Wydiału Farmaceutycznego Sląskiej Akademii Medycznej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa krzeseł ,taboretów,foteli. 1) Krótki opis: Dostawa krzeseł,foteli i taboretów dla Wydziału Farmaceutycznego Śląskiej Akademii Medycznej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa i montaż siedzisk ze stolikami. 1) Krótki opis: Dostawa wraz z montażem siedzisk ze stolikami do sali wykładowej oraz sali rady wydziału - Wydziału Farmaceutycznego Śląskiej Akademii Medycznej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.10.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.