Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-03
Olsztyn: Dostawa nowych mebli do jednostek Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 177392 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych mebli do jednostek Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowych mebli do jednostek Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, krzesła muszą posiadać ważny atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych - dot. zadania 2, meble szkolne muszą być wykonane wg norm PN-ISO 5970:1994; PN-F-06009:2001 - dot. stolików i krzeseł szkolnych, udzielą min. 2 letniej gwarancji na dostarczone meble, ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wypełniony i podpisany formularz opisu przedmiotu zamówienia będący jednocześnie Formularzem cenowym, załącznik nr 1, wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg załącznika nr 2, oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3, zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: 5.1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w PN, PN-EN podpisane przez Wykonawcę. 5.2.ważny certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie produkcji mebli oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, kleje i obrzeża. 5.3.ważny atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych na krzesła - dot. zadania 2, 5.4.ważny certyfikat zgodności z PN-ISO 5970:1994, PN-F-06009:2001 w zakresie produkcji mebli szkolnych - dot. stolików i krzeseł szkolnych, wszelkie wymagane przez zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE
Dział Zamówień Publicznych
10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2, pok. 308, 309, 311.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 08:15, miejsce: UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE Dział Zamówień Publicznych 10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2, pok. 308, 309, 311.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: krzesła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesła.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: meble wypoczynkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble wypoczynkowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C50/30) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2 -5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm.
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- BO (2025): Ścianka do treningu tenisa ziemnego na osiedlu Generałów
- "Wymiana wrót garażowych na nowe w budynku nr 20 przy ulicy Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Dostawa sukcesywna papieru, kartonu i tektury do Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV na potrzeby Kolejowego Przejścia Granicznego w Braniewie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Renowacja budynku Centrum Kultury Gminy Mełgiew w Podzamczu wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia"
- Zakup i dostawa mebli do budynku dydaktycznego WNoZiNS przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie.
- Doposażenie przedszkola na potrzeby projektu "Przedszkole marzeń w gminie Bardo" - zakup, dostawa i montaż mebli
- Dostawa wyposażenia Centrum Symulacji medycznych obejmujący meble/meble medyczne, drobny sprzęt medyczny, sprzęt do pracowni fizjoterapii oraz fizykoterapii i rehabilitacji
- Modernizacja, przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Mińsku Mazowieckim w zakresie dostawy szafek ubraniowych i wyposażenia meblowego
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.