Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Lubawka: Dostawa i montaż linii do sortowania odpadów.
Numer ogłoszenia: 177386 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o., ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7411541 w. 39, fax 075 7411541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sanikom.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż linii do sortowania odpadów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż linii do sortowania odpadów, składającego się z siata wibracyjnego, przenośnika zsypowo-wznoszącego, automatyki o wydajności minimalnej 9 Mg/h. Sito wibracyjne powinno spełniać niżej określone minimalne parametry techniczne: 1. Sito fabrycznie nowe, 2. Wielkość ekranu przesiewającego 1 300 mm x 3 000 mm, 3. Moc silników elektrycznych: 2,2 kW, 4. Wielkość oczka sita - 80mm. 5. Dodatkowy ruszt do w/w sita - wielość oczka 20 mm Przenośnik zsypowo-wznoszący powinien spełniać minimalne parametry techniczne: 1. Przenośnik taśmowy fabrycznie nowy, 2. Napęd: motoreduktor walcowo-stożkowy z silnikiem 7,5kW, 3. Długość przenośnika: 8 900 mm, 4. Szerokość taśmy: 1 200 mm, 5. Przenośnik powinien być wyposażony w przemiennik częstotliwości umożliwiający regulacje prędkości taśmy, taśma przenośnika olejo i tłuszczo odporna o wytrzymałości na rozciągania, wyposażona w progi zabierakowe o wysokości 40 mm, 6. Bęben napędowy ogumowany. Automatyka linii powinna spełniać minimalne parametry techniczne: 1. Zapewniać zintegrowanie układu pracy urządzeń tj,: (szafa sterownicza sterująca układem przenośnik-przesiewacz) 2. Układ sterowania na falowniku. 3. Układ chwilowego wstrzymania pracy przenośnika przy zasypaniu przesiewacza 4. Okablowanie linii.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.24.12.35 - Urządzenia zakładu oczyszczania Kod CPV wg słownika 2008: 42.91.23.50 - Urządzenia zakładu oczyszczania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sanikom.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp z o o, ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, parter pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp z o o, ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, parter pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 11.09.2008.
INNE PRZETARGI LUBAWKA
- Sukcesywna dostawę dla PGK "SANIKOM" sp. z o.o., fabrycznie nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów wraz z wykonaniem nadruków
- Dostawa dwóch mobilnych masztów oświetleniowych na przyczepie dla Gminy Lubawka na potrzeby obrony cywilnej i ochrony ludności
- Dostawa dla PGK "SANIKOM" w Lubawce fabrycznie nowego samochodu z zabudową hakową
więcej: przetargi LUBAWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





