eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › zakup żeli i papieru do USG i EKG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Gliwice: zakup żeli i papieru do USG i EKG
Numer ogłoszenia: 177378 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup żeli i papieru do USG i EKG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup żeli i papieru do USG i EKG z podziałem na 4 odrębne zadania tj: zadanie nr 1 - żele do USG i EKG dla poszczególnych zakładów zadanie nr 2 - papier do aparatów EKG dla poszczególnych zakładów zadanie nr 3 - papier do aparatów USG dla poszczególnych zakładów zadanie nr 4 - papier do defibrylatora łącznie pon. 30 000 euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy wszystkich zadań - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy wszystkich zadań - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy wszystkich zadań - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy wszystkich zadań - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy wszystkich zadań - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą : 1) dotyczy wszystkich zadań - Certyfikat/deklaracja zgodność CE 2) dotyczy wszystkich zadań - Wpis lub Zgłoszenie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 3) dotyczy zadania nr 1 - ulotki zaoferowanych produktów w zakresie wszystkich pozycji, oraz aktualną kartę charakterystyki dla pozycji nr 3. 4) dotyczy zadania nr 2 oraz zadania nr 4 - W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą próbek zaoferowanych produktów zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami. Dostarczone próbki winny być zgodne z asortymentem zaoferowanym przez Wykonawcę w specyfikacji asortymentowo - cenowej. Próbki należy dostarczyć w ilości po 2 takie same sztuki, z każdej pozycji asortymentowej, określonej w specyfikacji asortymentowo - cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, w zakresie danego zadania. Dostarczone próbki winny być w oryginalnych opakowaniach, tj. opakowaniach handlowych, z nazwą producenta. Prosi się by Wykonawca opisał próbkę nazwą Wykonawcy i nr zadania i pozycji której dotyczy. W zakresie zadania nr 2 i nr 4 próbki nie będą podlegały ocenie jakościowej. Zamawiający traktuje próbki z zakresu tych zadań jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać: 1. dotyczy wszystkich zadań - Wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawioną/e do reprezentowania Wykonawcy druk: OFERTY PRZETARGOWEJ - załącznik nr 1 do SIWZ 2. dotyczy wszystkich zadań - Wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawioną/e do reprezentowania Wykonawcy druk SPECYFIKACJI ASORTYMENTOWO - CENOWEJ - załącznik nr 2 do SIWZ 3. dotyczy zadania nr 1 oraz zadania nr 3 - Próbki zaoferowanych produktów, w zakresie zadania/zadań, na które Wykonawca składa ofertę. Próbki muszą być zgodne, z wymaganiami i opisem Zamawiającego. Wykonawca złoży próbki w ilości, po 2 (takie same) sztuki, dla każdej pozycji asortymentowej określonej w specyfikacji asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, w zakresie danego zadania. Próbki należy złożyć w oryginalnych opakowaniach tj. opakowaniach handlowych, z nazwą producenta. Prosi się Wykonawców o umieszczenie na próbkach nazwę Wykonawcy oraz numer zadania i pozycji, której dotyczą. Zaoferowane przez Wykonawcę produkty, w specyfikacji asortymentowo - cenowej powinny być zgodne z dostarczonymi próbkami. Zamawiający dostarczone próbki w zakresie zadania nr 1 oraz nr 3 podda ocenie jakościowej, jednocześnie Zamawiający zaznacza, iż w przypadku tych zadań próbki nie będą traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy pzp. Uwaga !! w zakresie powyższych punktów (1-3) art. 26 ust. 3 ustawy pzp nie ma zastosowania. Dokumenty te nie podlegają uzupełnieniu. 4. Wszystkie dokumenty i oświadczenia, o których mowa w powyższych częściach, w tym próbki dla zadania nr 2 i nr 4. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi zostać udzielone w formie pisemnej lub jego notarialnie poświadczonej kopii. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - stosownie pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania całości zamówienia tj. nie będzie zobowiązany do zakupu takiej ilości przedmiotu zamówienia, których wartość pokrywałaby w sumie całą kwotę brutto umowy, przy czym Zamawiający gwarantuje wykonanie Umowy na poziomie co najmniej 40% wartości wynagrodzenia określonego w umowie. 2. W przypadku nie wykorzystania w całości danej pozycji asortymentowej w ramach danego zadania Zamawiający uprawniony będzie do zakupu większej ilości innej pozycji asortymentowej w ramach tego zadania, przy czym wartość danego zadania i łącznego wynagrodzenia brutto określonego w umowie nie może ulec zmianie. 3. zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem: 1. ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2. obniżenia ceny jednostkowej netto przy zachowaniu jakości zaoferowanego asortymentu. Projekt umowy stanowi załącznik do SIWZ i został zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44 -101 Gliwice, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44 -101 Gliwice, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: żele do USG i EKG dla poszczególnych zakładów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: żele do USG i EKG dla poszczególnych zakładów, przedmiot został opisany w specyfikacji asortymentowo - cenowej (SAC) stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - poniżej 30 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: papier do aparatów EKG dla poszczególnych zakładów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier do aparatów EKG dla poszczególnych zakładów - opis został zamieszczony w druku specyfikacji asortymentowo - cenowej (SAC) stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - poniżej. 30 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: papier do aparatów USG dla poszczególnych zakładów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier do aparatów USG dla poszczególnych zakładów - opis został zamieszczony w specyfikacji asortymentowo - cenowej(SAC) stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - poniżej 30 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: papier do defibrylatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier do defibrylatorów - opis został zamieszczony w specyfikacji asortymentowo - cenowej (SAC)stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - poniżej 30 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.