Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Ostróda: Remont statku pasażerskiego Marabut
Numer ogłoszenia: 177361 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunikacji Miejskiej, ul. Grunwaldzka 49, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6464246, fax 089 6464246.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegluga.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont statku pasażerskiego Marabut.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont (w siedzibie Zamawiającego) statku pasażerskiego M/S Marabut Typ statku SP-JK Klasa *s KM 3D (65-osobowy, dwupokładowy, L całkowita 25 m, szerokość w odbojnicach 3,20 m ) , polegający na kompletnej wymianie poszycia wraz z uwrężeniem oraz pracach montażowo - instalacyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.24.50.00 - Usługi w zakresie modernizacji statków Kod CPV wg słownika 2008: 50.24.50.00 - Usługi w zakresie modernizacji statków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : - na całe postępowanie 15 000,00 zł (słownie : piętnaście tysięcy złotych PLN) - na zadanie 1 - 10.000 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych ) - na zadanie 2 - 3.000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych) - na zadanie 3 - 2.000 zł ( słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i przedłożą; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( załącznik nr. 6) - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - ( załącznik nr.7) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i przedstawią: - informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) zamówień złożą: - oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Pzp (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - zał. nr 3 do SIWZ. - oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 punkty 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 - 3 powołanej wyżej ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do SIWZ. 5) złożą formularz ofertowy i cenowy oraz wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki oraz zaświadczenia; 6) udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, określonych w pkt IX SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Pzp (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - zał. nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 punkty 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 - 3 powołanej wyżej ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( załącznik nr. 6) h) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - ( załącznik nr.7) i) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert j) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności k) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 2d lub 2e ) i formularz cenowy ( załącznik nr.2 lub 2a, 2b,2c ) l) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 5 SIWZ) ł) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie: - uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów), - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - określenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego), - zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych uczestników konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zegluga.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunikacji Miejskiej ul. Grunwaldzka 49 14 - 100 Ostróda pokój nr.5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr.5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007-2013 Program rozwoju turystyki w obszarze Kanału Elbląskiego i Pojezierza Iławskiego Projekt: Budowa oraz modernizacja statków Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej w Ostródzie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace kadłubowe i ślusarskie,konserwacyjno - malarskie, pokładowe, maszynowe, mechaniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - prace kadłubowe i ślusarskie - prace konserwacyjno - malarskie - prace pokładowe - prace maszynowe, mechaniczne Zakres zawarty w załączniku nr.1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.95.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace stolarskie i szalunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace stolarskie i szalunkowe. Zakrs prac zawarty w załączniku nr.1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace elektryczne Zakres zamówienia zawarty w załączniku nr.1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.91.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Przeprowadzenie zajęć polegających na wieloaspektowej i kompleksowej pomocy niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie
- PRZEBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 1 W OSTRÓDZIE
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI REALIZUJĄCEGO W ŚRODOWISKU USŁUGI SPOŁECZNE
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





