Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Kraków: Rozbudowa Toru Kajakarstwa Górskiego w Krakowie polegająca na zmianie lokalizacji istniejących płyt spiętrzających wodę wraz z wykonaniem nowych elementów i ich montaż w korycie toru zgodnie z projektem. Znak sprawy 11/I/2008.
Numer ogłoszenia: 17735 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Zarząd Komunalny w Krakowie, ul. Centralna 53F, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6167000, 6167134, fax 012 6167138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Toru Kajakarstwa Górskiego w Krakowie polegająca na zmianie lokalizacji istniejących płyt spiętrzających wodę wraz z wykonaniem nowych elementów i ich montaż w korycie toru zgodnie z projektem. Znak sprawy 11/I/2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych rozbudowy toru w oparciu o założenia koncepcyjne wraz z uzyskaniem uzgodnień projektu w Krakowskim Zarządzie Komunalnym i u autora opracowania kompleksu sportowego Tor Kajakarstwa Górskiego w Krakowie arch. Andrzeja Gettera. Zamówienie obejmuje m. in.: - wykonanie projektu przyczółków i mostu przestawnego, - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót na Torze Kajakarstwa Górskiego, - wykonanie wszelkich napraw alejek po zakończonych robotach, - przedstawienie harmonogramu robót, - przestawienie płyt i wykonanie wypełnienia zagłębienia koryta toru, wykonanie przyczółków oraz przestawnego mostku wraz z montażem, - wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej. b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno - użytkowego (zał. nr 5 do SIWZ). d) Na elementy zadania będące robotami budowlanymi wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.11.24.00 - Ścianki palowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.24.00 - Ścianki palowe Oryginalny kod CPV: 28.11.23.83 - Zapory Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.83 - Zapory Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, a w szczególności wykażą, że: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2003 r. wykonali roboty budowlane o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze o wartości co najmniej 250.000,00 zł. b) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i melioracyjnej wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi że osoby których uprawnienia dotyczą są wpisane na listę członków tej izby. 2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ lub punkcie poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp - wg zał. nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego; 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowski Zarząd Komunalny w Krakowie, ul. Centralna 53 F, 31-586 Kraków - Punkt Obsługi Klienta (od poniedziałku do piątku w godz. 11:30 - 14:30) lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać na adres: Krakowski Zarząd Komunalny w Krakowie, ul. Centralna 53 F, 31-586 Kraków, sekretariat (pokój nr 111)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Agnieszka Szczechowicz - Pierko - Z-ca Kierownika Działu Umów i Zamówień Publicznych - tel. (012) 616-71-14 (sprawy proceduralne) Marek Hareńczyk - Kierownik Działu Zarządzania Obiektami - tel. (012) 616-86-59.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Docieplenie stropodachów w budynkach os. Kolorowe 43, 44, 45 w Krakowie.
- 160.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki termocyklera gradientowego na potrzeby Wydziale Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ w ramach projektu "Doskonały..."
- "Dostawa druków offsetowych wydawnictw MNK w okresie: lipiec-wrzesień 2025"
- Dostawa amunicji
- Remont pomieszczeń biblioteki i czytelni wraz z instalacją klimatyzacji w budynku Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Usługa fotograficzna podczas Małopolskiej Nocy Naukowców 2025 wraz z przekazaniem majątkowych praw autorskich do zdjęć.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania dotyczącego budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych (nr4) zlokalizowanych w miejscowości Smólsko (Gmina Resko).
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych jednorodzinnych (nr 2a) zlokalizowanych w miejscowościach Drawno i Resko.
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy wraz z wyposażeniem hali sportowej przy Zespole Szkół Agrotechnicznych w Słupsku
- "Budowa żłobka w miejscowości Grabiny-Zameczek w trybie zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Zapory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.