Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-03
Poznań: dostawa zestawu mikroskopowego
Numer ogłoszenia: 177322 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zestawu mikroskopowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu mikroskopowego szczegółowo wyspecyfikowanego w Załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.80.00 - Mikroskopy optyczne szerokokątne, stereo lub rozcinające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1. FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1 (wzór załączono do SIWZ) Oferta musi być sporządzona według formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 2. SYTUACJA PODMIOTOWA WYKONAWCY ZAŁĄCZNIK NR 2 (wzór załączono do SIWZ) Oświadczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Ust. PZP 3. ZAŁĄCZNIK NR 3(sporządza Wykonawca) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. ZAŁĄCZNIK NR 4 (sporządza Wykonawca) ZAŚWIADCZENIE, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA NORMOM Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane urządzenia spełniają normy CE dla urządzeń elektrycznych i posiadają oznakowanie CE. 5. ZAŁĄCZNIK NR 5 (załączono do SIWZ) OPIS min. parametrów wymaganych przez Zamawiającego i parametrów oferowanych przez Wykonawcę Zawiera opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego oraz opis parametrów technicznych oferowanych przez Wykonawcę z podaniem typu i producenta. Wykonawca podaje opis każdej pozycji w kolumnie Opis oferowanych parametrów technicznych z podaniem producenta dokładnie wskazując producenta danego podzespołu. 6. ZAŁĄCZNIK NR 6 ( załączono do SIWZ) KALKULACJA CENOWA Zawiera kosztorys cenowy obejmujący całość przedmiotu zamówienia na dostawę zestawu mikroskopowego 7. ZAŁĄCZNIK NR 7 ( załączono do SIWZ) Wykonawca udzieli min 18 miesięcy gwarancji na dostarczony zestaw mikroskopowy. Wykonawca musi spełnić dodatkowe warunki wynikające z treści Załącznika nr 9 8. ZAŁĄCZNIK NR 8 ( załączono do SIWZ) WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU URZĄDZENIA Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu. 9. ZAŁĄCZNIK NR 9 ( załączono do SIWZ) ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Zawiera wzór umowy, który określa istotne dla stron postanowienia umowy oraz zmiany w umowie i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego, Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro, pok. 407, w godz. 10:00 do 13:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 09:00, miejsce: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu, Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, III piętro, pok. 304 - Sekretariat Kanclerza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa cateringowa w zakresie całodziennego wyżywienia dla mieszkanek Domu Pomocy Społecznej
- Wykonanie czyszczenia i dezynfekcji instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach SZOZnMiD w Poznaniu
- Zakup i dostawa tonerów, bębnów, pojemników na zużyte tonery do drukarek laserowych, atramentowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Kontrole okresowe instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
- Zakup aparatu USG dla Oddziału Dzieci Młodszych
- Nadzór nad realizacją usługi letniego oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w 2026 roku oraz zimowego utrzymania i oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w sezonie 2026/2027
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





