eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinUdzielenie kredytu długoterminowego



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Jarocin: Udzielenie kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 177309 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, fax 062 7472225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://bip.wokiss.pl/jarocinm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na okres 61 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Planowany okres kredytowania: do listopada 2012r. Kredyt zostanie zaciągnięty na sfinansowanie wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów oraz na pokrycie deficytu budżetu. Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi według Harmonogramu spłaty kredytu stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco. W sytuacji, gdy kredyt spłacony będzie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami i prowizjami niż oprocentowaniem powiększonym o marżę Banku. Kredyt będzie wykorzystany w 3 transzach: 19 listopada 2007r. - 1.214.635,75 zł, 03 grudnia 2007r. - 2.500.000,00 zł, 10 grudnia 2007r. - 2.500.000,00 zł, Dopuszcza się możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek opłat. Za datę wykorzystania kredytu, od której naliczane będą odsetki, przyjmuje się datę wypłaty kolejnych transz kredytu określonych w części II punkt 1, podpunkt 6). Od kwoty wykorzystanego kredytu Zamawiający (zwanym dalej Kredytobiorcą) zobowiązuje się zapłacić odsetki. Strony ustalają następujący sposób zapłaty odsetek: Bank naliczać będzie odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych, Kredytobiorca zobowiązuje się zapłacić odsetki w ostatnim dniu roboczym miesięcznego okresu obrachunkowego na wskazany przez Bank rachunek. Ostateczne rozliczenie należności Banku z tytułu odsetek od wykorzystanego i spłaconego kredytu nastąpi w dniu następnym po spłacie. Dopuszcza się zmiany ilości, wysokości i terminy transz kredytu w zależności od potrzeb Kredytobiorcy. O wysokości i terminie każdej transzy Bank będzie poinformowany 3 dni robocze przed wypłatą transzy kredytu. Oprocentowanie kredytu będzie liczone według stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR-1M. Kredyt oprocentowany jest według zmiennej stopy procentowej ustalonej na podstawie stawki WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych według notowań danej stawki obowiązującej na dwa dni robocze poprzedzające uruchomienie niniejszego kredytu powiększonego o marżę Banku - dla pierwszego okresu kredytowania, a dla kolejnych okresów obrachunkowych według stawki WIBOR-1M obowiązującej na dwa ostatnie dni robocze poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego powiększonej o marżę Banku przedstawioną w ofercie. Marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. Naliczanie odsetek odbywać się będzie w oparciu o zasadę wyrażoną w postaci ilorazu 365/365 (366/365 w roku przestępnym), co oznacza przyjęcie faktycznej ilości dni w okresie obrachunkowym w stosunku do 365 dni w roku obrachunkowym. Bank powiadomi o każdej zmianie oprocentowania wynikającej ze zmiany stawki WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych łącznie z kwotą naliczonych odsetek listem poleconym najpóźniej do 7 dni przed datą płatności odsetek. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. Kredytobiorca zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty większej kwoty kapitału bez dodatkowych prowizji i opłat. Kredytobiorca jest zobowiązany powiadomić Bank o planowanej wcześniejszej spłacie zadłużenia, z wyprzedzeniem na co najmniej 10 dni roboczych podając termin i wysokość planowanej spłaty. W przypadku nie wykorzystania przez Kredytobiorcę pełnej kwoty kredytu, wysokość odsetek będzie wynikała z wartości wykorzystanego kredytu. Bank zapłaci Kredytobiorcy karę umowną z tytułu niewykonania lub nieterminowego wykonania umowy w wysokości 1% udostępnionych już Kredytobiorcy środków z kredytu. Spłata całej kwoty udzielonego kredytu wraz z należnymi Bankowi odsetkami oraz innymi należnymi Bankowi kwotami wynikającymi z umowy kredytowej będzie oznaczała wygaśnięcie zawartej umowy. Na podstawie art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 ze zmianami) oraz w związku z zawarciem umowy, Kredytobiorca oświadcza, że w razie niespłacenia zobowiązania poddaje się na rzecz Banku egzekucji świadczeń pieniężnych do wysokości zaciągniętego kredytu w kwocie 6.214.635,75 zł (słownie: sześć milionów dwieście czternaście tysięcy sześćset trzydzieści pięć złotych 75/100). Ewentualne zmiany umowy nie będą powodowały żadnych opłat.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 19.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga składania wadium w wysokości 62.146,00 zł (brutto)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, spełniają inne warunki określone w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi spełniać następujące wymogi: musi zostać sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem, formularz oferty i wszystkie dokumenty (również te złożone na załączonych do SIWZ wzorach) muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) ofertę, załączniki i dokumenty muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów SIWZ. Zaleca się ponumerowanie stron oferty wraz z załącznikami, oraz połączenie w sposób trwały wszystkich kart oferty i załączników. W przypadku, gdy Oferenta reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta. Uwagi: Załączona do oferty kopia wymaganego dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Oferenta - podpisującego ofertę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości, co do jej prawdziwości. We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci, np.: nazwa firmy, siedziba lub czytelny podpis w przypadku pieczęci imiennej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.wokiss.pl/jarocinm.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.