Ogłoszenie z dnia 2014-05-26
Wrocław: WB.2420.2.2014.NG - dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 177274 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii, Pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3752966, faks 71 3752995.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WB.2420.2.2014.NG - dostawa materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BALLPEN S.C. JOANNA SOWA, JACEK SUFRYD
jakie przetargi wygrała firma
BALLPEN S.C. JOANNA SOWA, JACEK SUFRYD
- BALLPEN S.C. Jacek Sufryd, Joanna Sowa, ul. Brzezińska 17/9, 54-018 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30694,63
Oferta z najniższą ceną: 30694,63 / Oferta z najwyższą ceną: 31951,41
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych, które są powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niz kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa worków na śmieci i środków higieny osobistej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Modernizacja lądowiska dla śmigłowców ratowniczych Szpitala im. T. Marciniaka we Wrocławiu
- DOSTAWA POMP INFUZYJNYCH ORAZ STACJI DOKUJĄCYCH
- Remont dachu budynku użytkowego przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu.
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO PROWADZENIA TERAPII ECMO
- TP58_Usługa finansowania zakupów inwestycyjnych leasingiem zwrotnym - leasing operacyjny zwrotny na fabrycznie nową pamięć masową AL81 - 3.84TB 12 Gb SAS 2.5 Inch Flash Drive w ilości 14 sztuk
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji przez okres 24 miesięcy dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Dostawy różnych artykułów biurowych, kopert i baterii na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.