Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Jawor: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jaworze
Numer ogłoszenia: 177231 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, fax 076 7290160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jawor.org.pl www.spjawor-bip.pbox.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jaworze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tablic rejestracyjnych i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaworze w ilościach i rodzajach zgodnych z załącznikiem 1.1 do oferty oraz wzorami i wymiarami podanymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322) i zgodnie z PN S 73200. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących tablic rejestracyjnych: - zwyczajnych samochodowych jednorzędowych - 5000 kompletów, - zwyczajnych samochodowych dwurzędowych - 50 kompletów, - zwyczajnych samochodowych jednorzędowych - 200 sztuk, - zwyczajnych samochodowych dwurzędowych - 50 sztuk, - indywidualnych samochodowych jednorzędowych - 5 kompletów, - indywidualnych samochodowych dwurzędowych - 3 komplety, - zwyczajnych motocyklowych - 300 sztuk, - indywidualnych motocyklowych - 2 sztuki, - zwyczajnych motorowerowych - 400 sztuk. dla pojazdów rejestrowanych w powiecie jaworskim oraz ich dostawę na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamówienia określające ilość i rodzaj tablic rejestracyjnych będą składane telefonicznie i później potwierdzane faxem lub pisemnie, w zależności od potrzeb zamawiającego. Dostawa tablic nastąpi w ciągu siedmiu dni od dnia złożenia zamówienia w przypadku zamówień złożonych w trybie normalnym, a w przypadku zamówień złożonych w trybie interwencyjnym zgodnie z terminem dostaw określonym w pkt 3 zał. nr 1.1 Opis przedmiotu zamówienia Dostarczone tablice mają być trwale opakowane (po 25 kompletów w jednym opakowaniu) i czytelnie opisane (ostemplowane) serią i numerami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.10 - Znaki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: 1) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 4) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych; 5) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień Publicznych; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - na wzorze stanowiącym załącznik Nr 1, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Zezwolenie właściwego organu wymagane art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym(Dz. U. z 2007 roku, Nr 108, poz. 908 z poźn. zm.) 6) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 2. 7) Oświadczenie Wykonawcy - art. 44 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 3. 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzenie wykonania co najmniej 2 zadań o wartości brutto minimum 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) każde -(załącznik Nr 4). 9. Polisę a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Kopię dowodu wniesienia wadium. 11. Wypełniony załącznik Nr 1.1 zawierający opis przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-jawor.org.pl www.spjawor-bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul. Wrocławska 26 59 - 400 Jawor cena - 8 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul. Wrocławska 26 59 - 400 Jawor pokój nr 108 I piętro (Kancelaria ogólna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- ZAKUP I DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH WRAZ Z PRZYCZEPAMI W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2025/2026" na terenie miasta Jawor
- ZAKUP I DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH WRAZ Z PRZYCZEPAMI W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Ochrona mienia bazy Referatu Zarząd Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Jaworze w 2026 roku
- "Zakup 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jaworze"
więcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krapkowicach wraz z usługą odbioru i złomowania tablic
- Wykonanie, dostawę oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim.
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów według obowiązujących wzorów urzędowych wraz z oprogramowaniem, odbiorem i utylizacją wycofanych tablic rejestracyjnych
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
więcej: Znaki i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





