eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryRoboty budowlane wg poszczególnych zakresów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Żary: Roboty budowlane wg poszczególnych zakresów
Numer ogłoszenia: 177214 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Zakopiańska 7, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4791469, faks 068 4539004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane wg poszczególnych zakresów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są Roboty budowlane wg poszczególnych zakresów: 1) ogólnobudowlane 2) elektryczne świadczone na zasobie własnym, zasobie administrowanym przez Zamawiającego oraz Targowisku Miejskim przy ul. Kąpielowej, ul. Lotników i Schronisku dla bezdomnych zwierząt - ul. Żurawia 32 w Żarach. UWAGA: Przedmiot niniejszego postępowania nie obejmuje: -robót awaryjnych określonych w załączniku 7 - robót zduńskich - dostaw i wymiany stolarki okiennej innej niż określona w pkt. III.1 - kompleksowych remontów pustostanów (jeżeli Zamawiający zleci remont w odrębnym przetargu) - głównych remontów pokryć dachowych Przedmiot zamówienia składa się następujących składników: 1. ogólnobudowlane: - przemurowanie ścian do ościeży - wykonanie nowych murów ścian zewnętrznych., wewnętrznych, kominowych - zamurowanie otworów w ścianach i murach - naprawa schodów z cegieł - naprawa nadproży - dostawa i wymiana stolarki okiennej - wymiana i dostawa stolarki drzwiowej - drobne roboty rozbiórkowe - zbicie tynków inne niż określone w załączniku nr 7 - uzupełnienie tynków wraz z robotami towarzyszącymi - wykonanie nowych tynków -wykonanie tynków suchych - szpachlowanie oraz odnowienie powłok ścian i sufitów - wykonanie posadzek wraz z wykończeniem - naprawa elementów konstrukcji betonowych np. stopni schodowych - naprawa i uzupełnienie posadzek w pomieszczeniu wspólnego użytku - rozbiórka konstrukcji betonowych i żelbetowych -montaż elementów betonowych i żelbetonowych np. zabezpieczenie otworów na zewnątrz/ studzienki, nakrywy - naprawa i wymiana instalacji w-k w lokalach mieszkalnych -naprawa i wymiana instalacji w-k w budynkach mieszkalnych będących własnością gminy - naprawa i wymiana instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych i budynkach - wymiana i uzupełnienie stopni schodowych - wymiana i uzupełnienie balustrad - naprawa elementów konstrukcji więźb dach oraz uzupełnienie elementów uszkodzonych - naprawa, uzupełnienie, wymiana podłóg w lokalach mieszkalnych - naprawa, uzupełnienie, wymiana podłóg na częściach wspólnych/podesty, strychy, inne/ - inne roboty nie ujęte w zakresie a związane z grupą robót 2. elektryczne: - naprawa i wymiana instalacji w lokalach mieszkalnych zamieszkałych i pustostanach nie objętych remontem kompleksowym -naprawa i wymiana instalacji w częściach wspólnych budynku wzl, złącza - wykonanie instalacji elektrycznych -planowe roboty elektryczne na targowiskach i schronisku - inne roboty nie ujęte w zakresie a związane z grupą robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.45.00.00-6, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.70.00-2, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.32.10.00-3, 90.91.00.00-9, 45.26.26.80-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1. ZMIANY OGÓLNE: MOŻLIWA JEST: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN 1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; b) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.); c) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; d) technologię wykonywania robót; e) zmiany stanu prawnego; f) działania sił natury, g) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.2.2. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7 pokój Dział techniczny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 10:00, miejsce: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7 , SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OGÓLNOBUDOWLANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przemurowanie ścian do ościeży - wykonanie nowych murów/ ścian zewnętrznych., wewnętrznych, kominowych/ - zamurowanie otworów w ścianach i murach - naprawa schodów z cegieł - naprawa nadproży - dostawa i wymiana stolarki okiennej - wymiana i dostawa stolarki drzwiowej - drobne roboty rozbiórkowe - zbicie tynków inne niż określone w załączniku nr 7 - uzupełnienie tynków/ wraz z robotami towarzyszącymi/ - wykonanie nowych tynków -wykonanie tynków suchych - szpachlowanie oraz odnowienie powłok ścian i sufitów - wykonanie posadzek/ wraz z wykończeniem/ - naprawa elementów konstrukcji betonowych / np. stopni schodowych/ - naprawa i uzupełnienie posadzek w pomieszczeniu wspólnego użytku - rozbiórka konstrukcji betonowych i żelbetowych -montaż elementów betonowych i żelbetonowych / np. zabezpieczenie otworów na zewnątrz/ studzienki, nakrywy - naprawa i wymiana instalacji w-k w lokalach mieszkalnych -naprawa i wymiana instalacji w-k w budynkach mieszkalnych będących własnością gminy - naprawa i wymiana instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych i budynkach - wymiana i uzupełnienie stopni schodowych - wymiana i uzupełnienie balustrad - naprawa elementów konstrukcji więźb dach oraz uzupełnienie elementów uszkodzonych - naprawa, uzupełnienie, wymiana podłóg w lokalach mieszkalnych - naprawa, uzupełnienie, wymiana podłóg na częściach wspólnych/podesty, strychy, inne/ - inne roboty nie ujęte w zakresie a związane z grupą robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.26.26.80-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ELEKTRYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - naprawa i wymiana instalacji w lokalach mieszkalnych /zamieszkałych i pustostanach/ nie objętych remontem kompleksowym -naprawa i wymiana instalacji w częściach wspólnych budynku /wzl, złącza/ - wykonanie instalacji elektrycznych -planowe roboty elektryczne na targowiskach i schronisku - inne roboty nie ujęte w zakresie a związane z grupą robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.