Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-26
Żary: Roboty budowlane wg poszczególnych zakresów
Numer ogłoszenia: 177214 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Zakopiańska 7, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4791469, faks 068 4539004.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane wg poszczególnych zakresów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są Roboty budowlane wg poszczególnych zakresów: 1) ogólnobudowlane 2) elektryczne świadczone na zasobie własnym, zasobie administrowanym przez Zamawiającego oraz Targowisku Miejskim przy ul. Kąpielowej, ul. Lotników i Schronisku dla bezdomnych zwierząt - ul. Żurawia 32 w Żarach. UWAGA: Przedmiot niniejszego postępowania nie obejmuje: -robót awaryjnych określonych w załączniku 7 - robót zduńskich - dostaw i wymiany stolarki okiennej innej niż określona w pkt. III.1 - kompleksowych remontów pustostanów (jeżeli Zamawiający zleci remont w odrębnym przetargu) - głównych remontów pokryć dachowych Przedmiot zamówienia składa się następujących składników: 1. ogólnobudowlane: - przemurowanie ścian do ościeży - wykonanie nowych murów ścian zewnętrznych., wewnętrznych, kominowych - zamurowanie otworów w ścianach i murach - naprawa schodów z cegieł - naprawa nadproży - dostawa i wymiana stolarki okiennej - wymiana i dostawa stolarki drzwiowej - drobne roboty rozbiórkowe - zbicie tynków inne niż określone w załączniku nr 7 - uzupełnienie tynków wraz z robotami towarzyszącymi - wykonanie nowych tynków -wykonanie tynków suchych - szpachlowanie oraz odnowienie powłok ścian i sufitów - wykonanie posadzek wraz z wykończeniem - naprawa elementów konstrukcji betonowych np. stopni schodowych - naprawa i uzupełnienie posadzek w pomieszczeniu wspólnego użytku - rozbiórka konstrukcji betonowych i żelbetowych -montaż elementów betonowych i żelbetonowych np. zabezpieczenie otworów na zewnątrz/ studzienki, nakrywy - naprawa i wymiana instalacji w-k w lokalach mieszkalnych -naprawa i wymiana instalacji w-k w budynkach mieszkalnych będących własnością gminy - naprawa i wymiana instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych i budynkach - wymiana i uzupełnienie stopni schodowych - wymiana i uzupełnienie balustrad - naprawa elementów konstrukcji więźb dach oraz uzupełnienie elementów uszkodzonych - naprawa, uzupełnienie, wymiana podłóg w lokalach mieszkalnych - naprawa, uzupełnienie, wymiana podłóg na częściach wspólnych/podesty, strychy, inne/ - inne roboty nie ujęte w zakresie a związane z grupą robót 2. elektryczne: - naprawa i wymiana instalacji w lokalach mieszkalnych zamieszkałych i pustostanach nie objętych remontem kompleksowym -naprawa i wymiana instalacji w częściach wspólnych budynku wzl, złącza - wykonanie instalacji elektrycznych -planowe roboty elektryczne na targowiskach i schronisku - inne roboty nie ujęte w zakresie a związane z grupą robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.45.00.00-6, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.70.00-2, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.32.10.00-3, 90.91.00.00-9, 45.26.26.80-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie wykonawcy spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.1. ZMIANY OGÓLNE: MOŻLIWA JEST: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN 1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; b) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.); c) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; d) technologię wykonywania robót; e) zmiany stanu prawnego; f) działania sił natury, g) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.2.2. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7 pokój Dział techniczny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 10:00, miejsce: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7 , SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OGÓLNOBUDOWLANE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przemurowanie ścian do ościeży - wykonanie nowych murów/ ścian zewnętrznych., wewnętrznych, kominowych/ - zamurowanie otworów w ścianach i murach - naprawa schodów z cegieł - naprawa nadproży - dostawa i wymiana stolarki okiennej - wymiana i dostawa stolarki drzwiowej - drobne roboty rozbiórkowe - zbicie tynków inne niż określone w załączniku nr 7 - uzupełnienie tynków/ wraz z robotami towarzyszącymi/ - wykonanie nowych tynków -wykonanie tynków suchych - szpachlowanie oraz odnowienie powłok ścian i sufitów - wykonanie posadzek/ wraz z wykończeniem/ - naprawa elementów konstrukcji betonowych / np. stopni schodowych/ - naprawa i uzupełnienie posadzek w pomieszczeniu wspólnego użytku - rozbiórka konstrukcji betonowych i żelbetowych -montaż elementów betonowych i żelbetonowych / np. zabezpieczenie otworów na zewnątrz/ studzienki, nakrywy - naprawa i wymiana instalacji w-k w lokalach mieszkalnych -naprawa i wymiana instalacji w-k w budynkach mieszkalnych będących własnością gminy - naprawa i wymiana instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych i budynkach - wymiana i uzupełnienie stopni schodowych - wymiana i uzupełnienie balustrad - naprawa elementów konstrukcji więźb dach oraz uzupełnienie elementów uszkodzonych - naprawa, uzupełnienie, wymiana podłóg w lokalach mieszkalnych - naprawa, uzupełnienie, wymiana podłóg na częściach wspólnych/podesty, strychy, inne/ - inne roboty nie ujęte w zakresie a związane z grupą robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.26.26.80-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ELEKTRYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - naprawa i wymiana instalacji w lokalach mieszkalnych /zamieszkałych i pustostanach/ nie objętych remontem kompleksowym -naprawa i wymiana instalacji w częściach wspólnych budynku /wzl, złącza/ - wykonanie instalacji elektrycznych -planowe roboty elektryczne na targowiskach i schronisku - inne roboty nie ujęte w zakresie a związane z grupą robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żary o statusie miejskim realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej P.K. PEKOM S.A. - JG/4/2025"
- Modernizacja drogi wewnętrznej ul. Baczyńskiego w Żarach - etap II
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego na potrzeby zarządzania kryzysowego Starostwa Powiatowego w Żarach.
- Dostawa betonu zbrojonego włóknami polimerowymi.
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Adaptacja pomieszczeń w budynku B w ZS w Jugowie na oddział przedszkolny
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych
więcej: Spawanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.