Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Warszawa: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA OKNA DREWNIANE ZESPOLONE W BUDYNKACH Z ROSZCZENIAMI I BEZ ROSZCZEŃ ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN ADK-9
W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 177202 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5/104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, fax 022 3366192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA OKNA DREWNIANE ZESPOLONE W BUDYNKACH Z ROSZCZENIAMI I BEZ ROSZCZEŃ ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN ADK-9 W WARSZAWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA OKNA DREWNIANE ZESPOLONE W BUDYNKACH Z ROSZCZENIAMI I BEZ ROSZCZEŃ ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGN ADK-9 W WARSZAWIE
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie pobiera wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. III SIWZ 2) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 3) wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 4) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) wykaz wykonanych robót budowlanych, zakończonych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej 3 zamówienia, z których każde było odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ c) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie d) wyznaczenie kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ e) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika robót w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia f) aktualne dokumenty potwierdzające przynależność kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa g) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków technicznych t.j. : 1. aprobatę techniczną np. ITB stwierdzającą dopuszczenie oferowanych okien do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej na terenie RP lub deklarację zgodności z aprobatą techniczną na wykonane okna z dołączonymi aktualnymi badaniami uprawnionego ośrodka 2. atest higieniczny np. PZH z wyraźnym zaznaczeniem, że oferowane okna można stosować w obiektach użyteczności publicznej 3. certyfikat zgodności np. Centrum Ośrodka Badawczo - Rozwojowego Przemysłu i Elementów Wyposażenia Budownictwa na okucia do okien 4. 10-letnią gwarancję na elementy konstrukcyjne drewniane z załączonym certyfikatem wiarygodnego instytutu. 6) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł 7) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): e) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 8) wykonawca udziela 6 lat rękojmi za wady fizyczne w wykonanych robotach - podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 9) realność oferty: a) termin wykonania zamówienia nie dłuższy niż 8 tygodni - zgodnie z wypełnionym i podpisanym przez uprawnione osoby formularzem ofertowym - załącznikiem nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy opracowany według kalkulacji uproszczonej zgodnie z wypełnionym załącznikiem nr 6 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. III SIWZ 2) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 3) wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 4) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) wykaz wykonanych robót budowlanych, zakończonych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej 3 zamówienia, z których każde było odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ c) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie d) wyznaczenie kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ e) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika robót w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia f) aktualne dokumenty potwierdzające przynależność kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa g) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków technicznych t.j. : 1. aprobatę techniczną np. ITB stwierdzającą dopuszczenie oferowanych okien do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej na terenie RP lub deklarację zgodności z aprobatą techniczną na wykonane okna z dołączonymi aktualnymi badaniami uprawnionego ośrodka 2. atest higieniczny np. PZH z wyraźnym zaznaczeniem, że oferowane okna można stosować w obiektach użyteczności publicznej 3. certyfikat zgodności np. Centrum Ośrodka Badawczo - Rozwojowego Przemysłu i Elementów Wyposażenia Budownictwa na okucia do okien 4. 10-letnią gwarancję na elementy konstrukcyjne drewniane z załączonym certyfikatem wiarygodnego instytutu. 6) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł 7) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): e) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 8) wykonawca udziela 6 lat rękojmi za wady fizyczne w wykonanych robotach - podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 9) realność oferty: a) termin wykonania zamówienia nie dłuższy niż 8 tygodni - zgodnie z wypełnionym i podpisanym przez uprawnione osoby formularzem ofertowym - załącznikiem nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy opracowany według kalkulacji uproszczonej zgodnie z wypełnionym załącznikiem nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy przy ul. Szwoleżerów 5 pokój nr 104.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 pok. 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Modernizacja basenu przy Szkole Podstawowej w Rudnej
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- WYMIANA OKIEN WRAZ Z MALOWANIEM POMIESZCZEŃ NA WYDZIALE INFORMATYKI PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 49 W SZCZECINIE
- Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Dębicy i Urzędzie Skarbowym w Jarosławiu
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.