To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-19
Mikołajki: Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Ewangelickiego Domu Opieki ARKA Parafii Ewangelicko - Augsburskiej im.
Numer ogłoszenia: 17715 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334985 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ewangelicki Dom Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy, Plac Kościelny 5A, 11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4216-811, faks 87 4215-049.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ewangelicki Dom Opieki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Ewangelickiego Domu Opieki ARKA Parafii Ewangelicko - Augsburskiej im..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów ogólnospożywczych do Ewangelickiego Domu Opieki ARKA Parafii Ewangelicko - Augsburskiej im. Św. Trójcy Mikołajkach w okresie od 20 stycznia 2012 do 31 grudnia 2012r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABER sp. z o.o., 00-113 Warszawa, ul. Emilii Plater 53, Oddział w Olsztynie, ul. Sprzętowa 3, 10-467 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43662,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44354,78
Oferta z najniższą ceną: 42490,60 / Oferta z najwyższą ceną: 44354,78
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół nr 3 w Przytkowicach od września do grudnia 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach od września do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu - 6 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie - 6 części
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Zespołu Szkól w Zadzimiu Szkoła Podstawowa i Przedszkole, ul. Szkolna 20, 99-232 Zadzim".
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - 6 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.