eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostaw i montaż mebli dla Instytutu Telekomuniakcji Teleinfofmatyki i Akustyki



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Wrocław: Dostaw i montaż mebli dla Instytutu Telekomuniakcji Teleinfofmatyki i Akustyki
Numer ogłoszenia: 177109 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska Wydział Elektroniki, ul. Wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0713203574, fax 0713203574.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw i montaż mebli dla Instytutu Telekomuniakcji Teleinfofmatyki i Akustyki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli, meble będą stanowiły uzupełnienie istniejącej zabudowy.Szczególowy opis mebli zawiera zał nr. 4 do SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamowienia publicznego, ktorego wartość nie przekracza 211.000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca (jeden lub kilka podmiotów składających ofertę wspólną) przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 .400 ( słownie: dwa tysiące czterysta zł). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W dokumencie wadium musi być zagwarantowane prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zbędnej zwłoki tzn. na każde żądanie Zamawiającego nieodwołalnie i bezwarunkowo. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto Politechniki Wrocławskiej: Bank Zachodni WBK S.A. 16 O/Wrocław NR KONTA 37 1090 2402 0000 0006 1000 0434 Na dokumencie wpłaty należy zaznaczyć: Dostawa mebli dla I-28 Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty może być przedstawiony w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 4. Wadium w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału do dnia 5.10.2007 r do godz. 11:30 w Biurze Koordynatora ds. Zamówień Publicznych Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej, ul. Janiszewskiego 7/9 we Wrocławiu. Oryginał dokumentu wadialnego należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego późniejszy zwrot. 5. Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą wpłynięcia wadium na wskazane konto zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu podlega oprocentowaniu w wysokości obowiązującej dla rachunków bieżących w Banku Zachodnim WBK S.A. 6. Warunkiem ważności oferty jest wniesienie wadium w wyznaczonej formie, wysokości i terminie. 7. Zwrot wadium lub jego utrata nastąpi na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.: 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wniesienia; 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania , c) którego oferta została odrzucona; 3) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien w ciągu 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizować z należytą starannością co najmniej jedną dostawę mebli z ich montażem, ( o wartości min. 70.000 zł) odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Oświadczenie z art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3 ustawy Pzp- zał. nr 2 2.Oświadczenie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, w przypadku, gdy ofertę składa kilku Partnerów składających wspólną ofertę (Konsorcjum) powyższe oświadczenie składa każdy Partner odrębnie- zał. nr 3. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie, o których mowa w pkt IV 4. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu poprzez przedstawienie w ofercie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o których mowa w pkt IV 4. 4.Wykaz zrealizowanych dostaw mebli. Do wykazu zrealizowanej (zrealizowanych) dostawy należy dołączyć referencje potwierdzające wykonanie przedmiotowej ( przedmiotowych) dostaw z należytą starannością.- zał. nr. 5 VIa. Oferta wspólna 1.W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w punktach VI.2 i VI.3 do SIWZ. Dokumenty określone w punktach VI. 1, 4, 5, do SIWZ, poszczególne podmioty składają wspólnie , tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. 2.W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Składając ofertę wspólną należy wskazać, która część zamówienia będzie realizowana przez poszczególne podmioty konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Koordynatora ds Zamówień Publicznych Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej, ul. Janiszewskiego 7/9, 50-370 Wrocław, budynek C-5 pok. 107.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Biuro Koordynatora ds Zamówień Publicznych Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej, ul. Janiszewskiego 7/9, 50-370 Wrocław, budynek C-5 pok. 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.