eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › szkolenia dla bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-29

Kłodzko: szkolenia dla bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 177082 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku , ul. Okrzei 8, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8657410, 8657419, faks 074 8657434.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenia dla bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie szkoleń grupowych dla 100 osób bezrobotnych, uczestników projektu systemowego Buduj przyszłość - PO KL Poddziałanie 6.1.3, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie: Zadanie I - Kompleksowa obsługa biura, obsługa pakietu Office i Internetu + elementy obsługi księgowości i kadr dla 15 osób; Zadanie II - Ogrodnik terenów zielonych dla 10 osób; Zadanie III - Opiekunka dziecięca dla 10 osób; Zadanie IV -Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym + wymiana butli LPG dla 15 osób; Zadanie V - Kurs obsługi kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych + minimum sanitarne dla 15 osób; Zadanie VI - Operator maszyn do robót ziemnych w zakresie III klasy uprawnień: koparkoładowarka dla 10 osób; Zadanie VII - Uprawnienia elektroenergetyczne (SEP) do 1 kV dla 15 osób; Zadanie VIII - Kurs pracownika ochrony przygotowujący do uzyskania licencji I stopnia dla 10 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wszyscy Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania wykażą, iż posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, a dodatkowo Wykonawcy, którzy składają ofertę do: - Zadania IV posiadają wpis w rejestrze uprawnionych podmiotów do prowadzenia kursów w zakresie kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym prowadzonego przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach; - Zadania VI posiadają, jako organizatorzy szkolenia w zakresie operatorów maszyn do robót ziemnych, potwierdzenie spełniania wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r., wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 1 szkolenie grupowe zgodne w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia lub o tematyce porównywalnej do tytułu kursu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią bazą -pomieszczeniami - do przeprowadzenia szkolenia oraz będzie dysponował odpowiednim i w odpowiedniej ilości sprzętem do przeprowadzenia zajęć, tj. m.in. wykaże: - w zadaniu I co najmniej 8 stanowisk komputerowych -zamawiający nie dopuszcza możliwości równoczesnej pracy 2 lub więcej osób przy jednym komputerze; - w zadaniu IV co najmniej 2 wózki jezdniowe różnego typu; - w zadaniu V co najmniej 8 kas fiskalnych -zamawiający nie dopuszcza możliwości równoczesnej pracy 2 lub więcej osób przy jednej kasie; - w zadaniu VI co najmniej 1 koparkoładowarkę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację programu przedstawionego w przedmiocie zamówienia, tj. zatrudnia bądź będzie dysponował m.in. osobami jak niżej: - wykształcenie: minimum średnie lub kierunkowe zawodowe zgodne z zakresem wykonywanych czynności w zamówieniu - kwalifikacje: odpowiednie do rodzaju wykonywanych w zamówieniu czynności, np. do prowadzenia zajęć z obsługi komputerów, kas fiskalnych, zajęć z podstawowych zasad higieny przy obrocie żywnością, zajęć z zakresu księgowości, kadr, ogrodnictwa, opieki nad dziećmi, zagadnienia pracownika ochrony itd. -uprawnienia instruktora nauki jazdy na wózkach jezdniowych; -uprawnienia instruktora z zakresu obsługi koparko ładowarki; -uprawnienia instruktora w zakresie E i D Prawa Energetycznego; doświadczenie: wszystkie wskazane osoby do przeprowadzenia szkolenia muszą wykazać minimum 2 - letnie doświadczenie pracy w zakresie wykonywanych czynności w niniejszym zamówieniu oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w edukacji dorosłych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że jest w sytuacji ekonomicznej oraz finansowej pozwalającej na wykonanie usługi, stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, a ponadto w zadaniu IV: Wykonawca musi przedłożyć uprawnienia (certyfikat) do prowadzenia kursów w zakresie kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, wydane przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach; w zadaniu VI: Wykonawca musi przedłożyć potwierdzenie spełniania wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r., wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie; - oświadczenie Wykonawcy że zapewni/posiada odpowiednią bazę lokalową i techniczną do przeprowadzenia szkolenia, dołączając opis bazy lokalowej (adres, lokalizacja zarówno do zajęć teoretycznych jak i praktycznych) i wyposażenia technicznego; - oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku wykonawców występujących wspólnie;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadkach udokumentowanych zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można przewidzieć w toku niniejszego postępowania, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia; b) zmiany miejsca szkolenia; c) dokonania zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia szkolenia; d) zmiany harmonogramu zajęć; e) odstąpienia od realizacji części programu szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Okrzei 8, 57 - 300 Kłodzko, pok. 316.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Kłodzku, ul. Okrzei 8, 57 - 300 Kłodzko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Buduj przyszłość - PO KL Poddziałanie 6.1.3, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa obsługa biura, obsługa pakietu Office i Internetu + elementy obsługi księgowości i kadr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs dla 15 osób bezrobotnych; miejsce realizacji: Kłodzko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Program - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ogrodnik terenów zielonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs dla 10 osób bezrobotnych; miejsce szkolenia: Kłodzko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Program - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opiekunka dziecięca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs dla 10 osób bezrobotnych; miejsce szkolenia: Kłodzko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym + wymiana butli LPG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs dla 15 osób bezrobotnych; miejsce szkolenia: Kłodzko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs obsługi kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych + minimum sanitarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs dla 15 osób bezrobotnych; miejsce szkolenia: Kłodzko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Program - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Operator maszyn do robót ziemnych w zakresie III klasy uprawnień: koparkoładowarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs dla 10 osób bezrobotnych; miejsce szkolenia: Kłodzko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Uprawnienia elektroenergetyczne SEP do 1 kV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs dla 15 osób bezrobotnych; miejsce szkolenia: Kłodzko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Program - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs pracownika ochrony przygotowujący do uzyskania licencji I stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurs dla 10 osób bezrobotnych; miejsce szkolenia: Kłodzko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Certfikat jakości usług - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.