Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Gostynin: WYKONANIE PROJEKTU ZAMIENNEGO OBWODNICY PÓŁNOCNEJ MIASTA GOSTYNINA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 265 - ODCINEK OD ULICY BAGNISTEJ DO ULICY ZAMKOWEJ
Numer ogłoszenia: 177081 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, fax 024 2360712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU ZAMIENNEGO OBWODNICY PÓŁNOCNEJ MIASTA GOSTYNINA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 265 - ODCINEK OD ULICY BAGNISTEJ DO ULICY ZAMKOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamiennych opracowań projektowych w stosunku do posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, opracowanej przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Realizacyjne Budownictwa PION a związanych z budową obwodnicy północnej miasta Gostynina w ciągu drogi wojewódzkiej nr 265. Posiadana przez Zamawiający dokumentacja projektowa wraz z wykazem stanowi załączniki (zał. nr 2 do siwz) do niniejszej siwz i będzie przekazana (w wersji papierowej oraz elektornicznej) Wykonawcy zamówienia. Zamawiający na podstawie umowy z Przedsiębiorstwm PION posiada autorskie prawa majątkowe do dokumentacji ujętej w załączniku nr 2 do siwz. Projekt budowlany obwodnicy został wykonany wg zapewnień projektantów tj. Przedsiębiorstwa Projektowo-Realizacyjnego PION z Bydgoszczy w całości. Jednakże w związku z tym, że Zamawiający nie dysponował nieruchomościami na cele budowlane, dokonane zostały zmiany w tym projekcie polegające na wydzieleniu etapów I, II, III, IV (podział na etapy wg zał. nr 3 do siwz). Dla etapu I-ego i III-ego dla terenu w liniach rozgraniczających pas drogi wojewódzkiej została wydana decyzja o pozwoleniu na budowę: decyzja Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego Wydział Infrastruktury Oddział w Delegaturze-Placówce Zamiejscowej w Płocku nr WI-P.7111/226/D/2006 z dnia 01.02.2007 r oraz dla etapu I-go dla terenu poza liniami rozgraniczającymi pas drogi wojewódzkiej decyzja Starostwa Powiatowego w Gostyninie nr ABI 7351-310/2007 z dnia 16.08.2007 r., Zamawiający udostępni dokumentację stanowiącą załączniki do w.w. pozwoleń na budowę . Realizacja I-ego etapu inwestycji została podjęta przez MZDW w Warszawie, po przekazaniu przez Gminę Miasta Gostynina wykupionych gruntów i opracowanej dokumentacji. Droga zaprojektowana została jako dwukierunkowa o szerokości 7m z dwustronnym pasem zieleni oddzielającej oraz chodnikami ze ścieżkami rowerowymi. Na trasie przewidziany jest zjazd na teren projektowanych TERM, tunel w ciągu ulicy Bagnistej stanowiący dodatkowe dojście piesze na teren Term, most przez rzekę Skrwę Lewą oraz pięciowlotowe rondo w ul. Zamkowej. Długość całej obwodnicy wynosi ok. 607 m. Budowa I-ego etapu rozpoczęta została w IV kw. Ub. Roku. Wykonawcą zadania jest konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Mińsk Mazowiecki, PRD Gostynin, POLBUD-POMORZE, BUDROX, PEKUM S.A., PHU Wereszczyński. Parametry techniczne drogi objętej niniejszym zamówieniem nie ulegają zmianie w stosunku do przyjętych w dokumentacji stanowiącej załącznik do pozwolenia na budowę. Zakres zamówienia: Prace projektowe powinny obejmować wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej dla dokończenia budowy pozostałej części obwodnicy tj. ok. 310 mb drogi z mostem, rondem pięciowlotowym na nasypie stanowiącym jednocześnie wał przeciwpowodziowy i należy je wykonać uwzględniając rozwiązania przyjęte w dokumentacji opracowanej przez Przedsiębiorstwo PION z Bydgoszczy wg. zał. nr 2 do siwz - po ich sprawdzeniu, uzupełnieniu uzgodnień, przyjęciu i ewentualnej weryfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również realizację nowych, nie wykonywanych wcześniej elementów: 1) badania geotechniczne gruntu i ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia dla przebudowywanego odcinka ul. Targowej, oraz podczyszczalni wód opadowych w ul. Ziemowita; 2) opracowanie projektu wzmocnienia podłoża dla dróg (obwodnica i ul. Targowa) i podczyszczalni wód opadowych przy uwzględnieniu opracowanych badań geotechnicznych gruntu i ekspertyzy prof. Sikory z Politechniki Gdańskiej (zał. nr 5 do siwz); 3) opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej podczyszczalni wód opadowych w ul. Ziemowita zgodnie z warunkami technicznymi (zał.nr 6 do siwz); 4) opracowanie operatu wodno-prawnego na odprowadzenie wód opadowych z podczyszczalni do rzeki; 5) opracowanie kosztorysów nakładczych wraz z przedmiarami robót, kosztorysów inwestorskich oraz ZZK.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę w/w dokumentów wg reguły spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 1a do siwz); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykazu usług zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z załącznikiem nr 1d do siwz). Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie opracowania dokumentacji projektowej na budowę drogi kategorii wojewódzkiej o parametrach technicznych wymienionych w siwz; 4) dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie (rekomendacji, opinii, referencji, itp.); 5) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z zał. nr 1e do siwz). Wykonawca musi dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z aktualną przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 6) dokumentów potwierdzających uprawnienia i przynależność do Izby Samorządu Zawodowego (zaświadczeń, decyzji, itp.). Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku podpisania oferty przez osobę reprezentującą Wykonawcę wymagane jest złożenie pełnomocnictwa - chyba, że wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru).
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umgostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w cenie 40 zł w siedzibie Zamawiającego (pok. 304) lub za zaliczeniem pocztowym (fax. 024 236-07-12), e-mail zp@gostynin.pl, bezpłatnie na stronie internetowej http://umgostynin.bip.org.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gostynina, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 208 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- ,,Modernizacja drogi powiatowej nr 1425W Anielin - Skrzany w m. Halinów"
 - Remont dojazdu pożarowego nr 1 w leśnictwie Studzianka
 - Świadczenie usług polegających na całodobowej ochronie osób, obiektów oraz mienia w WSZPZOZ im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie-Zalesiu
 - Doposażenie magazynu OL i OC Powiatu Gostynińskiego w sprzęt: agregatu prądotwórczego ( zapasowe miejsce pracy, zapewnienie ciągłości dostawy energii) w ilości 3 sztuk oraz agregatu..."
 
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali magazynowo-garażowej na terenie OSzKW przy ul. Grygowej - dokumentacja projektowa
 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla dróg gminnych
 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla ,,Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z budową sali gimnastycznej w miejscowości Tuchom"
 - Dostawa i montaż energooszczędnych opraw typu LED (II)
 - Zabezpieczenie Bastionu Wiebego oraz Bastionu Kot w formule "zaprojektuj i wybuduj"
 - ,,Opracowanie dokumentacji technicznej dla budynków służących ochronie ludności i obronie cywilnej w powiecie płockim"
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





