Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Malbork: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych.
Numer ogłoszenia: 177078 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2723351, fax 0-55 2723351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego - Powiatowego Urzędu Pracy w Malborku sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych. Zamówienie podzielono na dwie odrębne części. W ramach części pierwszej zamówienia wyłoniony wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć: 10 komputerów (w tym oprogramowanie do każdego z tych komputerów), 10 monitorów LCD, 10 kamer internetowych, 10 zestawów słuchawek z mikrofonem, 5 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS, o parametrach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia W ramach części drugiej zamówienia wyłoniony wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć: jedna drukarkę kolorową formatu A3, jedną drukarkę kolorową formatu A4, dwie drukarki igłowe, jedno urządzenie wielofunkcyjne, o parametrach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 32.34.21.00 - Słuchawki Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.21.00 - Słuchawki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § 5 SIWZ 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Pzp. 2. Ponadto zamawiający wymaga od wykonawcy doświadczenia nabytego w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym krótszym okresie) w realizacji co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - obowiązek wykazania doświadczenia wykonawcy odnosi się do każdej części zamówienia, na którą wykonawca złoży ofertę. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowanie wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór stanowi załącznik do SIWZ. b) Odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Potwierdzających doświadczenie w realizacji dostaw, o których mowa w § 5 ust. 2 SIWZ, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (odnosi się do każdej części). e) Deklaracji producenta o zgodności sprzętu z dyrektywami: 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenia CE) sporządzona na podstawie raportu z badań jednostki niezależnej (dotyczy części pierwszej). f) Deklaracji producenta sprzętu dotycząca wartości poziomu ciśnienia akustycznego zgodnie z normami PN-EN ISO 7779:2005 oraz PN-ISO 9296 nie przekraczającego 28 dB w trybie działania, sporządzona na podstawie raportu z badań jednostki niezależnej (dotyczy 10 komputerów w ramach części pierwszej). 2. Ponadto oprócz dokumentów i oświadczeń, o których mowa wyżej, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wypełniony formularz ofertowy, zobowiązanie, deklarację oraz formularz cenowy, stanowiące załączniki do SIWZ, podpisane przez wykonawcę lub właściwie umocowaną do tego osobę. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum), obowiązani są oni do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - do oferty należy załączyć wówczas pełnomocnictwo. 4. Dokumenty wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wykonawca obowiązany jest wskazać zamawiającemu, którą część zamówienia (w ramach danej części - pierwszej lub drugiej) powierzy do wykonania podwykonawcom. Jeśli wykonawca nie zamierza powierzać wykonania części zamówienia podwykonawcom, wpisuje on w deklaracji sporządzonej przez niego (wg wzoru), iż nie powierzy wykonania części zamówienia podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork (siedziba zamawiającego).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork (siedziba zamawiającego), pokój 12 (sekretariat), pierwsze piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 10 zestawów komputerowych z osprzętem i oprogramowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 komputerów (w tym oprogramowanie do każdego z tych komputerów), 10 monitorów LCD, 10 kamer internetowych, 10 zestawów słuchawek z mikrofonem, 5 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.25.00.00-6, 30.24.10.00-0, 30.23.12.50-4, 32.34.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: drukarki i urządzenie wielofunkcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jedna drukarka kolorowa formatu A3, jedna drukarka kolorowa formatu A4, dwie drukarki igłowe, jedno urządzenie wielofunkcyjne,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6, 30.23.32.32-6, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Opracowanie Projektu Stałej Organizacji Ruchu dla dróg powiatowych na terenie powiatu malborskiego
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 w formie tankowania pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy
- Świadczenie obsługi informatycznej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- Opracowanie Raportu o odziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla operacji pn. "Scalanie gruntów wsi Janówka, gmina Stare Pole, powiat malborski"
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Koczała" - część I, II, III, IV, V
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - dostawa sprzętu dla pracowni IT
- Przedłużenie subskrypcji (wsparcie techniczne oraz prawo do otrzymywania nowych wersji) na okres 12 miesięcy dla posiadanych przez Zamawiającego 3 (trzech) licencji oprogramowania MATLAB.
- Dostawa oprogramowania do monitorowania zasobów dla Gminy Pilzno w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Zrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.