Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Lubicz: Dostawa wodomierzy do Lubickich Wodociągów sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 177069 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubickie Wodociągi sp. z o.o., ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6785314, fax 056 6785314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubickie-wodociagi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wodomierzy do Lubickich Wodociągów sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wodomierzy do wody zimnej, śrubunków oraz plomb zatrzaskowych i uszczelek wodomierzowych do Lubickich Wodociągów sp. z o.o. Zakres rzeczowy obejmuje dostawę fabrycznie nowych wodomierzy suchobieżnych do wody zimnej , śrubunków oraz plomb zatrzaskowych i uszczelek wodomierzowych w następujących ilościach szacunkowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.21.10 - Wodomierze Kod CPV wg słownika 2008: 38.42.11.00 - Wodomierze Oryginalny kod CPV: 27.72.62.20 - Osprzęt do rur i przewodów rurowych z mosiądzu Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.43.10 - Rurki i osprzęt Oryginalny kod CPV: 25.24.00.00 - Różne produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 25.12.22.20 - Uszczelki Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.25.00 - Uszczelki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym Wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; - dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.; Ocena spełnienia warunków przetargowych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferty, musi ona zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: - wypełniony formularz ofertowy w oryginale- załącznik nr 1 do SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorując się na nim), - aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, - oświadczenie Wykonawcy, że posiada zdolność finansową do zrealizowania zamówienia,- na formularzu ofertowym, - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. - na formularzu ofertowym, - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do treści art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p. - na formularzu ofertowym, - oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy,- na formularzu ofertowym, Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. - Zamawiający dopuszcza dokonanie poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów przedstawionych w formie kopii (kserokopii) przez Wykonawcę. - Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. - Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy P.z.p. oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubickie-wodociagi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BOK Lubickie Wodociągi sp. z o.o. ul. Polna 20 87-162 Lubicz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 09:00, miejsce: BOK Lubickie Wodociągi sp. z o.o. ul. Polna 20 87-162 Lubicz sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia magazynu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (II postępowanie)
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
- Wymiana nieefektywnych wodomierzy na bardziej precyzyjne urządzenia wraz z systemem zdalnego odczytu
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Medycznego
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





