Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-29
Szczecin: Roboty budowlane dot. budowy stacji MPS w JW. 3346 w Mrzeżynie (PKOB 1230)
Numer ogłoszenia: 177066 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dot. budowy stacji MPS w JW. 3346 w Mrzeżynie (PKOB 1230).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dot. budowy stacji MPS w JW. 3346 w Mrzeżynie (PKOB 1230), w szczególności polegające na wykonaniu:1)Robót ogólnobudowlanych w budynkach:a)budynek techniczno - magazynowy (roboty ziemne, wykonanie fundamentów, roboty konstrukcyjne, zbrojeniowe, murowe kominy izolacje, cieplne, roboty dachowe, podłoża i posadzki, okładziny ścian i sufity, tynki, malowanie, stolarka drzwiowa i okienna).b)wiaty nad dystrybutorami (roboty ziemne, konstrukcyjne, zbrojeniowe, izolacyjne, przekrycie dachu) c)posadowienie zbiorników paliw (roboty ziemne, konstrukcyjne, zbrojeniowe, izolacyjne).d)śmietnik (roboty ziemne, konstrukcyjne, zbrojeniowe, izolacyjne, przekrycie dachu i ściany).e)drogi i ukształtowanie terenu (wykonanie nawierzchni dróg, placów, chodników, wpustów, prace rozbiórkowe, wykonanie elementów liniowych).2) Robót sanitarnych (Instalacje sanitarne - sieć wodociągowa; kanalizacja sanitarna; kanalizacja deszczowa; instalacje wewnętrzne: wodne, kanalizacyjne, centralnego ogrzewania; wentylacja) 3)Robót elektrycznych:1.robót elektrycznych w budynku (rozdzielnia główna, montaż przepustów, instalacja oświetlenia, instalacja elektryczna, instalacja odgromowa i uziemiająca, pomiary elektryczne, instalacja telefoniczna, CCTV i SSWiN).2.instalacje elektryczne wiat, 3.sieci energetyczne zewnętrzne i oświetlenie (sieci zewnętrzne i oświetlenie terenu, linia zasilająca, linie kablowe NN, oświetlenie terenu, instalacja uziemiająca).4)Technologii paliw (zbiorniki i przewody paliwowe, dystrybutory, roboty technologiczne).5) Robót geodezyjnych (geodezyjne wytyczenie tras sieci zewnętrznych wraz z zagospodarowaniem przestrzennym oraz ich dokumentację powykonawczą).6) Wykonawca robót dodatkowo wykona dokumentację techniczną powykonawczą oraz wykona świadectwo charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami (tekst jednolity Dz. U. 2010. nr 243 poz 1623 z późniejszymi zmianami); ( Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej), oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - oddając do użytkowania obiekt budowlany, przekazuje właścicielowi lub zarządcy obiektu dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem.UWAGA: Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych. Pozostałe materiały z demontażu nie podlegające utylizacji, podlegają protokólarnemu przekazaniu do wskazanego przez Kierownika WAK Mrzeżyno - tel. (91) 48-15-791 miejsca składowania.2.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentacją projektową, tj.: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekty budowlano-wykonawcze - załączniki nr 7÷8 do SIWZ oraz pomocniczo przedmiar robót.3.Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.4.Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i numeru sprawy - Szef Wydziału Budownictwa:- w jednym egzemplarzu kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem):a)kopie uprawnień budowlanych poszczególnych osób wymienionych w zestawieniu osób uczestniczących w realizacji zamówienia do kierowania robotami budowlanymi,b)kopie zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,c)kopie uprawnień geodezyjnych. 5.Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i numeru sprawy - Kierownik Pionu Informacji Niejawnych:- w jednym egzemplarzu kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem):a)Poświadczenia bezpieczeństwa do poziomu POUFNE oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zasad ochrony informacji niejawnych wystawionych dla geodety.6.Po zawarciu umowy w tym samym dniu Wykonawca jest zobowiązany wystąpić pisemnie do RZI Szczecin o wydanie dokumentacji technicznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 90.000,00 zł (art. 45, 46)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie w/w zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabyli wiedzę i doświadczenie, wykonując roboty budowlane: instalacje sanitarne, elektryczne, ogólnobudowlane, technologiczne dotyczące zbiorników, przewodów paliwowych i dystrybutorów o łącznej wartości minimum 5.500.000,00 zł, w tym jedną robotę budowlaną odpowiadającą swym rodzajem przedmiotowi zamówienia (remont lub budowa stacji paliw, stacji obsługi) o wartości minimum 2.700.000,00 zł i pojemności magazynowej zbiorników minimum 250 m3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) Osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 1 osoba, - konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba. b) Osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne w zakresie prac kontrolno-pomiarowych do 1 kV, tj.: - minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne typu D do 1 kV, - minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne typu E do 1 kV. c) Geodetą posiadającym uprawnienia geodezyjne oraz ważne poświadczenie bezpieczeństwa na poziomie POUFNE- min. 1 osoba.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają lub dysponują środkami finansowymi w wysokości min. 800.000,00 PLN lub zdolnością kredytową w wysokości min. 800.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zestawienie zastosowanych parametrów cenotwórczych: stawka robocizny, koszty pośrednie, koszt zakupu materiałów, zysk.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) Urzędowej zmiany podatku VAT. 2) Zmiany terminu realizacji w przypadku wystąpienia nieprzewidywalnych, koniecznych do wykonania zadania robót budowlanych poprzez udzielenie zamówień dodatkowych. 3) Zmiany dopuszczającej do realizacji część zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zmianę podwykonawcy. 4) Zmiany wartości wynagrodzenia w przypadku robót zaniechanych. 5) Zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym. 6) Zmiany terminu realizacji lub wynagrodzenia wynikających z błędów projektowych. 7) Zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich. 8) Zmiany technologii wykonania części robót przynoszącej korzyści Zamawiającemu, polepszającej jakość użytkowania, bezpieczeństwo użytkowania. 9) Zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy. 10) Wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 11) Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego. 12) Zmiany ilości faktur w sytuacji nieprzewidzianej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin, budynek nr 22, biuro nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 55 przy ul. Orawskiej 1 w Szczecinie w procedurze ,,zaprojektuj i wybuduj
- TP- 24/25 Dostawa mebli niemedycznych dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny osobistej
- Dostawa mebli wraz z montażem do domów studenckich Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa wraz z montażem suwnicy samojezdnej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Remont obiektów zlokalizowanych w rejonie odpowiedzialności SOI Szczecin.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu obornickiego
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie
- Przebudowa parkingu w Skale wraz z utworzeniem przejścia dla pieszych oraz utwardzenie terenu - wykonanie miejsc postojowych przy arboretum w Wądrożu Wielkim
- Utworzenie zielonych terenów rekreacyjnych przy Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilającej ładowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.