eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Łódź: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
Numer ogłoszenia: 177048 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi , ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6351400, 6351432, faks 042 6351432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.bip.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.Przedmiot zamówienia został podzielony na IX części i jest szczegółowo przedstawiony w załącznikach 1-9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Załącznik Nr 1 - Sprzęt do dozowania płynów, filtracji i sączenia, płytki Petriego, słoje i probówki; Załącznik Nr 2 - Akcesoria do AAS; Załącznik Nr 3 - Termometry; Załącznik Nr 4 - Rejestratory; Załącznik Nr 5 - Materiały zużywalne do aparatu ETI MAX 3000 firmy Diasorin Software wersja 1.7; Załącznik Nr 6 - Materiały zużywalne do systemu uzdatniania wody Ultra Clear TWF UV; Załącznik Nr 7 - Filtry do systemu oczyszczania wody PURELAB; Załącznik Nr 8 - Filtry do demineralizatora HYDROLAB HLP 20 UV; Załącznik Nr 9 - Części eksploatacyjne do aparatów BUCHI: K-435, B-414 i K 370. Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.52.10.00-4, 38.41.20.00-6, 33.19.25.00-7, 33.14.14.11-4, 42.51.43.00-5, 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ( załącznik nr 12 do SIWZ ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( np. referencje). Zamawiający wymaga przedłożenia minimum dwóch udokumentowanych dostaw drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dostarczy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wraz z dowodem opłaconej składki).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania ( załącznik nr 14 do SIWZ); b)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; c)Zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 15 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: - w zakresie zmiany ceny za przedmiot zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; - o ile ich konieczność taka będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; - w przypadku zaistnienia innego niemożliwego do przewidzenia w momencie jej zawierania zdarzenia prawnego, ekonomicznego lub technicznego, za które żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkującego brakiem możliwości należytego wykonania zobowiązania zgodnie z SIWZ, o ile zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Powyższe zmiany są dopuszczalne pod warunkiem złożenia pisemnego i uzasadnionego wniosku przez jedna ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.bip.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, do 11 czerwca 2012 r. do godz. 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do dozowania płynów, filtracji i sączenia, płytki Petriego, słoje i probówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik Nr 1 - Sprzęt do dozowania płynów, filtracji i sączenia, płytki Petriego, słoje i probówki.Zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.52.10.00-4, 38.41.20.00-6, 33.19.25.00-7, 33.14.14.11-4, 42.51.43.00-5, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria do AAS;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik Nr 2 - Akcesoria do AAS. Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.52.10.00-4, 38.41.20.00-6, 33.19.25.00-7, 33.14.14.11-4, 42.51.43.00-5, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termometry;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik Nr 3 - Termometry. Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.52.10.00-4, 38.41.20.00-6, 33.19.25.00-7, 33.14.14.11-4, 42.51.43.00-5, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Załącznik Nr 4 - Rejestratory;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik Nr 4 - Rejestratory. Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.52.10.00-4, 38.41.20.00-6, 33.19.25.00-7, 33.14.14.11-4, 42.51.43.00-5, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały zużywalne do aparatu ETI MAX 3000 firmy Diasorin Software wersja 1.7;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik Nr 5 - Materiały zużywalne do aparatu ETI MAX 3000 firmy Diasorin Software wersja 1.7.Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.52.10.00-4, 38.41.20.00-6, 33.19.25.00-7, 33.14.14.11-4, 42.51.43.00-5, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały zużywalne do systemu uzdatniania wody Ultra Clear TWF UV;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik Nr 6 - Materiały zużywalne do systemu uzdatniania wody Ultra Clear TWF UV. Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.52.10.00-4, 38.41.20.00-6, 33.19.25.00-7, 33.14.14.11-4, 42.51.43.00-5, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Filtry do systemu oczyszczania wody PURELAB;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik Nr 7 - Filtry do systemu oczyszczania wody PURELAB. Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.52.10.00-4, 38.41.20.00-6, 33.19.25.00-7, 33.14.14.11-4, 42.51.43.00-5, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Filtry do demineralizatora HYDROLAB HLP 20 UV;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik Nr 8 - Filtry do demineralizatora HYDROLAB HLP 20 UV. Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.52.10.00-4, 38.41.20.00-6, 33.19.25.00-7, 33.14.14.11-4, 42.51.43.00-5, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Załącznik Nr 9 - Części eksploatacyjne do aparatów BUCHI: K-435, B-414 i K 370..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik Nr 9 - Części eksploatacyjne do aparatów BUCHI: K-435, B-414 i K 370. Zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.52.10.00-4, 38.41.20.00-6, 33.19.25.00-7, 33.14.14.11-4, 42.51.43.00-5, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.