Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Gdynia: Dostawa artykułów chemicznych, czystościowych oraz gospodarstwa domowego do jednostek/działów MOPS w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 177036 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Armii Krajowej 44, 81-366 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, fax 058 7820124 w. 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopsgdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów chemicznych, czystościowych oraz gospodarstwa domowego do jednostek/działów MOPS w Gdyni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów chemicznych, czystościowych oraz gospodarstwa domowego do jednostek/działów MOPS w Gdyni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 26.21.10.00 - Zastawa stołowa, kuchenna i artykuły gospodarstwa domowego i toaletowe z porcelany, również chińskiej Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 28.61.11.20 - Noże kuchenne Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.11.20 - Noże kuchenne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym Przedmiotem Zamówienia, określonej we wpisie np. do ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego. 2. Przedstawienie oferty zgodnej z wymogami Ustawy i wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji. 3. Nie wykluczenie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 4. Posiadanie własnego transportu, który pozwoli na terminowe dostarczanie zamawianego towaru do placówek. 5. Posiadanie stałej ekspozycji towarów, która pozwoli Zamawiającemu w miarę potrzeb dokonać wyboru potrzebnego asortymentu. 6. Przedstawienie próbek z opisem oraz świadectwa jakości w przypadku zaproponowania Zamawiającemu asortymentu równoważnego. 7. Przedstawienie wykazu zrealizowanych w ostatnich trzech latach dostaw zbliżonych do niniejszego zamówienia lub za okres prowadzenia działalności firmy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumentację załączoną do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy b) specyfikacja dostawy c) aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru lub inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia: Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ( jeśli taka jest); e) oświadczenie: o opłacaniu składek w ZUS na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz o nie zaleganiu w opłacie podatku w Urzędzie Skarbowym, f) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, g) oświadczenie zgodnie z wymogami art. 22 ust.1 Ustawy h) projekt umowy - winien być uzupełniony o brakujące dane w paragrafach Projekt umowy winien być zaakceptowany przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy ( podpis z pieczątką firmową). i) wykaz dostaw z ostatnich trzech lat zbliżonych do niniejszego zamówienia lub za okres prowadzenia działalności firmy, potwierdzone referencjami oceny jakości realizowanych zamówień.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsgdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni ul. Armii Krajowej 44 81-366 Gdynia Pokój 505.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni ul. Armii Krajowej 44 81-366 Gdynia Sekretariat, V piętro, pok. 500.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie prac geodezyjnych w roku 2026 na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni
- ZP 93/2025 - Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa szatni w budynkach Sądu Rejonowego w Gdyni
- Zamówienie w trybie podstawowym na usługę odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z PPNT Gdynia
- Świadczenie usług odśnieżania, posypywania piaskiem (...), usuwania oblodzeń terenów Szpitala Morskiego im. PCK w Gdyni oraz terenów Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy w Wejherowie
- Opracowanie aktualizacji projektu planu ochrony obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka PLB220005 w ramach zadania "Opracowanie projektów planów ochrony"
- Zakup loży laminarnej na potrzeby Pomorskiego Onkologicznego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków i akcesoriów do utrzymania czystości dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- ,, Wyposażenie żłobka i przedszkola w meble, urządzenia i sprzęt oraz akcesoria; zabawki i pomoce dydaktyczne; wyposażenie kuchni i bloku żywieniowego"
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Usługi serwisowe samochodów służbowych
- Wyposażenie domu dziennego pobytu dla seniorów w Gminie Kluczbork
więcej: Papier i tektura gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.