eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum nr 5 w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Tychy: Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum nr 5 w Tychach
Numer ogłoszenia: 176973 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum nr 5 w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w Gimnazjum nr 5 przy ul. Młodzieżowej 7 w Tychach. Zakres robót obejmuje między innymi: 1. demontaż drewnianych okien wraz z parapetami zewnętrznymi z blachy stalowej ocynkowanej 2. wykucie uszkodzonych podokienników betonowych z lastryko. 3. podmurowanie fragmentów otworów okiennych materiałem ceramicznym 4. wykonanie tynków (zewnętrznych i wewnętrznych) uzupełniających na podmurowanych ścianach 5. wykonanie ścianki zewnętrznej z pustaków szklanych komorowych w klatce schodowej (z pustaków szklanych o wymiarach 190x190x8cm, systemowe, ocieplone - około 53 m2) 6. montaż parapetów zewnętrznych oraz wymianę uszkodzonych parapetów wewnętrznych betonowych 7. naprawa tynków szpalet okiennych i drzwiowych 8. rozebranie ścianek z luksferów 9. wykucie krat zewnętrznych (i balustrad), z przeznaczeniem - po dwukrotnym malowaniu farbą olejną- do ponownego montażu. 10. montaż stolarki okiennej z wysokoudarowego PCV pięciokomorowego, w kolorze białym. Stolarka okienna powinna być wyposażona w nawietrzaki zapewniające dopływ powietrza zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. nr 75 z 2002 r., poz. 690 - § 155.3). Okna powinny być szklone szkłem zespolonym o współczynniku przenikania ciepła U=1,2 W/m2xK, Rw 35 dB. W oknach parteru oraz części pomieszczeń dydaktycznych zaprojektowano okna szklone szkłem zespolonym jednokomorowym, z szybą zewnętrzną antywłamaniową kl. P4. W oknach sali gimnastycznej należy zamontować okna szklone szkłem zespolonym, z zestawem szyb od zewnątrz antywłamaniowych kl. P4, a od wewnątrz szkłem bezpiecznym. Wymiary (wys. X szer.) i charakterystyka: 1. okna z okuciami antywłamaniowymi, szklone szkłem zespolonym, z szybą zewnętrzną P4, u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 2,10m x 2,52m - 52 sztuk 2. okna szklone szkłem zespolonym zwykłym, dolne kwatery z okuciami zamykanym na klucz, u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 2,10m x 2,52m - 54 sztuk 3. okna z okuciami antywłamaniowymi, szklone szkłem zespolonym, z szybą zewnętrzną P4, u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 1,55m x 2,52m - 13 sztuk 4. okna szklone szkłem zespolonym zwykłym, u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 1,55m x 2,52m - 4 sztuki 5. okna z okuciami antywłamaniowymi, szklone szkłem zespolonym, z szybą zewnętrzną P4, u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 1,55m x 1,10m - 6 sztuk 6. okna szklone szkłem zespolonym zwykłym, u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 1,55m x 1,10m - 16 sztuk 7. okna z okuciami antywłamaniowymi, szklone szkłem zespolonym z szybą zewnętrzną P4, u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 0,46m x 2,52m - 11 sztuki 8. okna szklone szkłem zespolonym zwykłym, u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 0,46m x 2,52m - 2 sztuki 9. okna szklone szkłem zespolonym zwykłym, u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 1,55m x 2,70m - 2 sztuki 10.okna z okuciami antywłamaniowymi, szklone szkłem zespolonym, z szybą zewnętrzną P4, u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 0,46m x 3,50m - 2 sztuki 11. okna z okuciami antywłamaniowymi, szklone szkłem zespolonym, szyba zewnętrzna P4, u=1,1 W/m2xK, Rw=35dB (okno z drzwiami) o wymiarach 1,540 m/ 2,850m x 2,520m - 1 sztuka 12. okna z trzech elementów; okno dolne z okuciami antywłamaniowymi, szklone szkłem zespolonym, ze szkłem zewnętrznym P4, u=1,1, W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 4,035m x 2,57m (1,345x3) - 6 sztuk 13. okna z okuciami antywłamaniowymi, szklone szkłem zespolonym, z szybą zewnętrzną P4; u=1,1, W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 2,1m x 1,48m - 1 sztuka 14. okna z okuciami antywłamaniowymi, szklone szkłem zespolonym, z szybą zewnętrzną P4, u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 2,10m x 1,10m - 1 sztuka 15. okna z okuciami antywłamaniowymi, szklone szkłem zespolonym, z szybą zewnętrzną P4; u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 0,46m x 0,88m - 3 sztuki 15. okno z okuciami antywłamaniowymi, szklone szkłem zespolonym, z szybą zewnętrzną P4, u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 0,46m x 1,67m - 1 sztuka 16. okno z okuciami antywłamaniowymi, szklone szkłem zespolonym, z szybą zewnętrzną P4, u=1,1 W/m2xK, Rw=35 dB o wymiarach 0,46m x 0,88m - 1 sztuka 11. osadzenie nowych parapetów zewnętrznych z blachy malowanej proszkowo, 12. uzupełnienie parapetów wewnętrznych - z lakierowanej płyty MDF o grubości 3 cm, kolor do uzgodnienia, profil półwałek. W przypadku dobrego stanu technicznego istniejących lastrykowych podokienników - uposażenie w osłony parapetowe istniejących. 13. dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych - starych powłok z farb emulsyjnych z reperacją podłoża z jednokrotnym gruntowaniem - malowanie ościeży okiennych od wewnątrz. 14. wywiezienie gruzu z rozbiórek wraz z jego utylizacją. 15. wykonanie prac towarzyszących i tymczasowych: a) staranne i dokładne zabezpieczenie pomieszczeń przed zabrudzeniem podczas wykonywania robót związanych z osadzeniem okien, odsunięcie, ewentualne wyniesienie sprzętów i mebli, pokrycie czystą folią wyposażenia i podłóg, wniesienie i ustawienie mebli po każdym ich przemieszczeniu, b) każdorazowe staranne i dokładne posprzątanie pomieszczeń po wykonanych pracach demontażowych , montażowych ( odkurzanie, wycieranie kurzu ) oraz w każdej innej sytuacji spowodowanej realizacją przedmiotu zamówienia np. zabrudzenia przez pracowników Wykonawcy wykonujących prace murarsko-malarskie, mycie okien czy regulacja okuć, c) wykonanie zabezpieczeń prowadzonych robót zgodnie z zasadami i przepisami bhp i przeciwpożarowych d) wykonanie niezbędnych napraw wszelkich uszkodzeń wynikłych podczas robót związanych z osadzaniem okien, polegających na odtworzeniu zniszczonych tynków na ścianach i elewacji wraz z wyprawkami murarskimi. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorsze niż jest wykazane w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.54.10 - 45.42.54.10 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 PLN).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wymagane jest wykonanie minimum 1 zadania polegającego na wymianie stolarki okiennej o wartości min. 400 000,00 zł brutto -załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1 a do SIWZ- wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy cena materiałów przetargowych: 80 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.