eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Adaptacja kotłowni i pomieszczeń z nią związanych - zmiana funkcji obiektu na salę wielofunkcyjną, w tym prowadzenie zajęć ruchowych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Gdyni - ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Gdynia: Adaptacja kotłowni i pomieszczeń z nią związanych - zmiana funkcji obiektu na salę wielofunkcyjną, w tym prowadzenie zajęć ruchowych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Gdyni - ETAP II
Numer ogłoszenia: 176960 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125938 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Legionów 27, 81-405 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6221833, 6229793, faks 058 6221833 w. 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja kotłowni i pomieszczeń z nią związanych - zmiana funkcji obiektu na salę wielofunkcyjną, w tym prowadzenie zajęć ruchowych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Gdyni - ETAP II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu II etapu adaptacji kotłowni i pomieszczeń z nią związanych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Gdyni zgodnie z Decyzją nr RAAII.6740.230.2011.KB-75/27 oraz dokumentacją stanowiącą załączniki do SIWZ. 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: W tym etapie wykonane zostaną dwa zespoły szatniowe z sanitariatami i natryskami, wydzielony magazynek w końcu korytarza wraz z wentylacją i montażem 1pary drzwi oraz wykończony gresem technicznym warsztat o pow.30,7m2. Zespół szatniowy pierwszy o łącznej powierzchni 33,33m2 o posadzce gresowej składa się z szatni 1, wc z dwoma kabinami z miskami ustępowymi i jedną umywalką, natryskami z trzema brodzikami i dwoma umywalkami. Należy wykonać instalację elektryczną gniazd i oświetlenia, instalacje wodno-kanalizacyjną do przyborów sanitarnych, instalację wentylacji mechanicznej etapu II wraz z dwoma klapami przeciwpożarowymi. Zamontować 4 drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami. Wykonać roboty tynkarskie, szpachlarskie, posadzkowe, Okładzinowe ,zabudowy GK i murarskie oraz wykonać malowanie Zamontować osprzęt elektryczny oraz lampy. Zespół szatniowy drugi o łącznej powierzchni 42,61m2 o posadzce gresowej składa się z szatni 2, wc z dwoma kabinami z miskami ustępowymi i jedną umywalką, natryskami z trzema brodzikami i dwoma umywalkami.Należy wykonać instalację elektryczną gniazd i oświetlenia, instalacje wodno-kanalizacyjną do przyborów sanitarnych, instalację wentylacji mechanicznej etapu II . Zamontować 4 drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami. Zamontować 4 parapety. Wykonać roboty tynkarskie, szpachlarskie, posadzkowe, okładzinowe, zabudowy GK i murarskie oraz wykonać malowanie. Zamontować osprzęt elektryczny oraz lampy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 5 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (część ogólna i część szczegółowa) - załącznik nr 6 do SIWZ 3. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Zamawiający zamieszcza pełną i kompletną dokumentację dotyczącą adaptacji kotłowni i pomieszczeń z nią związanych. Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę, że Zamawiający zleca jedynie wykonanie części prac zgodnie z pkt. 3.1 SIWZ- etap II. b) Wykonawca zobowiązany jest zgłosić zamiar rozpoczęcia II etapu robót właściwym gestorom. Wykonawca zawiadomi PINB o zamiarze rozpoczęcia robót II etapu oraz zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy oraz umieszczenia tablicy informacyjnej. Kopię zawiadomienia wykonawca przekaże inwestorowi. c) Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne pojawiające się w dokumentacji technicznej odnoszą się wyłącznie do wymagań technicznych lub technologicznych. d) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób taki, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej (nadziemnej i podziemnej), zlokalizowanych na terenie placu budowy i jego otoczeniu, poza obiektami które są przewidziane do remontu. e) roboty będą prowadzone bez wyłączenia obiektu z użytkowania, a ich prowadzenie nie może ograniczać funkcjonowania ZSO nr 1 w Gdyni. Prowadzenie robót stanowiących przedmiot zamówienia wiąże się z koniecznością stałej współpracy z dyrekcją szkoły oraz zapewnienia bezpiecznych warunków wykonywania robót przez Wykonawcę. f) Wykonawca zorganizuje i zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 3.4 Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36-miesięczną gwarancję od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. 3.5 3 miesiące przed upływem gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do dokonania przeglądu w terminie wolnym od zajęć szkolnych i wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym i użytkownikiem. 3.6 Zamawiający żąda, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3.7 Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. 3.8 Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 3.9 W przypadku rozbieżności co do zakresu przedmiotu zamówienia, wartości i sposobu rozliczenia oraz cen jednostkowych robót pomiędzy specyfikacjami technicznymi a SIWZ, zastosowanie mają w pierwszej kolejności zapisy niniejszej SIWZ. 3.10 W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 3.11 Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. Koszty związane z zagospodarowaniem wytworzonych w czasie robót budowlanych odpadów powinny być uwzględnione w ofercie Wykonawcy. 3.12 Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w SIWZ nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Nadzór inwestorski. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Nadzorowi Inwestorskiemu do zatwierdzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.03.00 - 45.00.03.00 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Instalacyjno-Dekarskich Witold Labuda, ul. Pokoju 3, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162723,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127500,64

  • Oferta z najniższą ceną: 127500,64 / Oferta z najwyższą ceną: 166646,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.