Ogłoszenie z dnia 2015-07-14
Zgierz: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 176950 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7164941, faks 042 7174160.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH w ilościach i asortymencie zgodnie z poniższą specyfikacją wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamówienie jest udzielane w częściach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane: jedną, dwie lub wszystkie trzy części zamówienia. Materiały eksploatacyjne (wymagania obligatoryjne) CZĘŚĆ A - TUSZE HP i CANON CZĘŚĆ B - TONERY HP CZĘŚĆ C - TONERY INNE, TAŚMY 1.Zamawiający wymaga, z zastrzeżeniem ust. 6, dostarczenia produktów oryginalnych, fabrycznie nowych, dostarczanych w oryginalnym opakowaniu fabrycznym, z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta (np. hologramy) materiałów eksploatacyjnych tj. takich, które zostały wyprodukowane przez producenta danego urządzenia, do którego dany materiał jest przeznaczony. 2.Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tuszy,tonerów o innych symbolach producenta, nawet pasujących do danego urządzenia, niż wymienione w wymaganiach obligatoryjnych. 3.Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru, tj. rodzaj, parametry, data ważności itp., bez konieczności naruszania opakowania. Opakowanie ma być zamknięte. Zamawiający nie przyjmie towaru w opakowaniu otwartym, rozdartym, przemoczonym itp. 4.Każdy toner/tusz ma być osobno fabrycznie opakowany. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów pakowanych w tzw. dual pack jeśli producent ma takie w ofercie. 5.Minimalny okres przydatności tuszy i tonerów do użycia: 1)Dla tuszy data na opakowaniu musi być minimalnie o 12 miesięcy dalsza niż data dostarczenia, ze względu na specyfikę pojemników z tuszem jest to data przydatności. 2)Dla tonerów, które ze względu na swoją specyfikę teoretycznie nie posiadają daty przydatności do użycia, data na opakowaniu jest datą produkcji, w związku z tym, że Zamawiający wymaga produktów nowych, data na opakowaniu musi być maksymalnie 12 miesięcy wcześniejsza niż data dostarczenia do Zamawiającego. W przypadku gdy daty na opakowaniach nie będą się zgadzały z w/w Zamawiający również nie przyjmie takiego towaru. 6.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych odpowiadających ww. pod warunkiem spełnienia poniżej wymienionych wymogów, tj.: 1)Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany, jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. 2)Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących muszą być opakowane w kartonowe opakowania zewnętrzne z logo i nazwą producenta, opisem zawartości i oznaczone numerem katalogowym produktu (symbolem) oraz informacją o modelu drukarki, do której są przeznaczone; muszą być opakowane indywidualnie w wewnętrzne, hermetyczne opakowanie uniemożliwiające kontakt produktu z atmosferą. 3)W przypadku, gdy materiał oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, materiał równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający. 4)Ponadto w przypadku zaproponowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem: a)certyfikat potwierdzający, że wskazany producent zamienników materiałów eksploatacyjnych do drukarek spełnia wymogi normy ISO:9001 i ISO:14001 lub normy równoważnej w zakresie produkcji komputerowych materiałów eksploatacyjnych, aktualny w terminie składania ofert, złożony w języku polskim lub tłumaczony na język polski. b)dokument potwierdzający, że producent zamienników przeprowadził testy wydajnościowe we współpracy z niezależnym podmiotem do kontroli jakości mającym siedzibę w Polsce lub w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego w zakresie norm: ISO-IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych, ISO-IEC 19798 - dla tonerów z kolorem, ISO-IEC 24711 - dla tuszy. Oferta będzie równoważna, gdy na oświadczeniach wydajność zamiennika będzie co najmniej równa wydajności oryginału. Dokumenty mogą być wydane na grupę tuszy/tonerów producenta zamienników złożone w języku polskim lub tłumaczone na język polski. c)deklarację zgodności w zakresie dyrektywy 2004-108-WE na oferowane zamienniki, lub dołączyć do oferty zdjęcia oferowanych zamienników z widocznym znakiem CE. d)w każdym przypadku, złożenia przez Wykonawcę propozycji materiału równoważnego oświadczenie, że pokryje ewentualne koszty napraw sprzętu przez autoryzowany serwis, o ile powstałe uszkodzenia wynikną z powodu użycia zaproponowanych materiałów równoważnych, niezależnie od tego czy sprzęt był na gwarancji producenta, czy w okresie pogwarancyjnym. Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni od momentu zgłoszenia, a sprzęt będzie w okresie pogwarancyjnym, to Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy, innego urządzenia o parametrach nie gorszych, a także materiałów eksploatacyjnych do tegoż sprzętu. e)oświadczenie, że w przypadku utraty przez Zamawiającego gwarancji z powodu uszkodzenia sprzętu przez zaproponowany materiał równoważny, w ramach rekompensaty za utracone korzyści, w drodze stosownej umowy Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. f)oświadczenie, że w przypadkach, o których mowa w ust. 6 pkt 4 lit. d) i e) Wykonawca pokryje koszty ekspertyzy uszkodzonego sprzętu, wykonanej w autoryzowanym serwisie producenta uszkodzonego urządzenia drukującego, w każdym przypadku stwierdzenia tą ekspertyzą, że uszkodzenie powstało wskutek zastosowania zamiennika dostarczonego przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A - TUSZE HP i CANON
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. GRAWIT KINGA POHOSKA, ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9359,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10169,64
Oferta z najniższą ceną: 10169,64 / Oferta z najwyższą ceną: 10514,67
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ B - TONERY HP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blackline s.c. Izabela Zaliwska - Kupis, Paweł Pinkowski, ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114206,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 127183,64
Oferta z najniższą ceną: 127183,64 / Oferta z najwyższą ceną: 129683,82
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ C - TONERY INNE, TAŚMY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Blackline s.c. Izabela Zaliwska-Kupis, Paweł Pinkowski, ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21219,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24355,32
Oferta z najniższą ceną: 24355,32 / Oferta z najwyższą ceną: 26056,32
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie dotyczy dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących takich jak tonery, taśmy, tusze. Zarówno materiały eksploatacyjne, jak i urządzenia, do których są one przeznaczone są powszechnie dostępne i posiadają ustalone standardy jakościowe. Realizacja dostawy nie wymaga też specjalistycznego przygotowania oraz indywidualnego podejścia w związku z czym możliwa jest do wykonania przez wiele podmiotów funkcjonujących na rynku. Wartość szacunkowa zamówienia i opisane wyżej przesłanki umożliwiają przeprowadzenie postępowania w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 - 73 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- Przeprowadzenie szkoleń teoretycznych i praktycznych z zakresu obsługi bezzałogowych statków powietrznych (BSP, dronów).
- Sukcesywne dostawy szybkich test immunochromatograficz, odczynników diagnostycznych, krążków antybiotyk i diagnost, MIC, podłóż diagnost mikrobiol, szczepów wzorc i generatorów dla ZDL WSS w Zgierzu
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa szaf metalowych na akta, skrzyń ewakuacyjnych, pojemników na klucze, depozytorów
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Zakup tonerów
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM Z MOŻLIWOŚCIĄ NEGOCJACJI NA DOSTAWY TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW
- Zamówienie wspólne na dostawę tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZT6.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





