Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Gdynia: Remont pomieszczeń nr 260, 261, 262 z przeznaczeniem na pracownię komputerową w budynku nr 5
w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 176915 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń nr 260, 261, 262 z przeznaczeniem na pracownię komputerową w budynku nr 5 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń nr 260, 261, 262 z przeznaczeniem na pracownię komputerową w budynku nr 5 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. 1.1 Zakres prac remontowych obejmuje: a) Budowlane: Prace demontażowe, wykonanie ścianki działowej z płyt G-K, wykonanie sufitów podwieszanych, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, roboty tynkarskie (gładzie), roboty malarskie, demontaż posadzki i położenie nowej z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną antyelektrostatyczną, wykonanie podestu. b) Instalacja wentylacji i klimatyzacji: Wykonanie przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, montaż wentylatorów kanałowych, wykonanie otworów dla przewodów wentylacyjnych, montaż czerpni ściennych, montaż nagrzewnic kanałowych, montaż jednostki zewnętrznej - klimatyzatora. c) Instalacje elektryczne. Demontaż starej instalacji i rozdzielnic, wykonanie wewnętrznych linii zasilających wraz z rozdzielnicami, wymiana instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, wymiana osprzętu elektrycznego ( gniazda, wyłączniki oprawy świetlne), montaż instalacji elektrycznej dla wentylacji i klimatyzacji, budowa kanału podłogowego wraz z gniazdami komputerowymi. d) Instalacje teletechniczne. Wykonanie okablowania strukturalnego ( kabel krosowy, wieloparowy i światłowodowy), montaż szaf dystrybucyjnych 19, montaż paneli rozdzielczych, pomiary reflektometryczne linii światłowodowych, pomiary torów transmisyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 29.81.61.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Oryginalny kod CPV: 30.25.70.00 - System obrazowania i archiwizowania Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100 zł), które należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 prawa zamówień publicznych. Konto zamawiającego nr konta: 95 1500 1881 1210 2003 3251 0000 Kredyt Bank S.A. O/Gdynia Filia nr 4 w Gdyni.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2. Musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Musi posiadać doświadczenie w realizacji prac o podobnym charakterze i wartości. 4. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ (kompletne aprobaty i certyfikaty dopuszczające okna z PCV w białym kolorze i o profilach KBE lub o parametrach technicznych podobnych do stosowania w budownictwie). 6. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać wzór umowy (załącznik nr 3), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w niniejszej SIWZ. A.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. B.Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (załącznik nr 2), 3. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 1) 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1), oraz podpisany wzór umowy (załącznik nr 3). 6. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 6 (ppkt 1) SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Wykonawca przedstawi wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także przedstawi zakres wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4). 9. Wykonawca ma obowiązek wskazać następujące osoby: a) osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności budowlanej, b) osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności sanitarnej. Wskazana osoba musi posiadać aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zaświadczenie traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie w celu zapewnienia ciągłości wykonania prac. c) osoby w zakresie wykonawstwa branży elektrycznej poświadczone świadectwem kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych. Wykonawca musi wskazać i wyznaczyć kierownika budowy. 10. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (co najmniej 1, nie więcej niż 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz referencji musi pokrywać się z wykazem wykonanych robót - (załącznik nr 5). 11. Kompletne aprobaty i certyfikaty dopuszczające okna z PCV w białym kolorze i o profilach KBE lub o parametrach technicznych podobnych do stosowania w budownictwie. 12. Dowód wniesienia wadium. 13. Kosztorys ofertowy (w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien ująć wszystkie pozycje z przedmiaru, a poszczególne pozycje tego kosztorysu powinny odpowiadać pozycjom i kolejności przedmiaru). 14. Wykonawca powinien podać w kosztorysie ofertowym nazwy i typy materiałów, które zastosuje do wykonania przedmiotu zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna na stronie internetowej bezpłatnie. W wersji papierowej (25 PLN) odbiór osobiście w siedzibie Zamawiającego bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 09:00, miejsce: AMW ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna, czynna w godz.: 7:45-10:00 i 13:00-15:15, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wyżywienie dla uczestników Konferencji TransNav
- Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni w latach 2025-2026
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy - powtórne
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH DO KAMERY AKUSTYCZNEJ ARIS3000 (zestaw adoptujący kamerę akustyczną do wykorzystania przez nurka, zestaw umożliwiający obserwację obrazu sonarowego)
- Rozbiórka budynku auli oraz remont pomieszczeń w IX LO w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu lokali mieszkalnych (pustostany) i wymiany instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń, modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku A2 Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego w Warszawie w tym z dostarczeniem sprzętu medycznego
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w Strzyżowicach na lokalne centrum integracji społecznej
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania cz. usług. istniejącego obiektu mieszkalno-usługowego na cele socjalne wraz z realizacją niezbędnej infrastruktury gwarantującej prawidłowe jego funkcjonowanie
- "Dostosowanie infrastruktury Szkoły Podstawowej nr 1 im. gen. B. Prugara-Ketlinga w Sanoku do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi."
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej we Wrzącej
- Budowa przedszkola gminnego w ramach projektu pn. Infrastruktura przedszkolna w miejscowości Budzistowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.