Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Lgota Wielka: PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI KOLONIA KRĘPA
Numer ogłoszenia: 176910 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lgota Wielka , ul. Radomszczańska 60, 97-565 Lgota Wielka, woj. łódzkie, tel. 044 6801381, faks 044 6801777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI KOLONIA KRĘPA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje przebudowę stacji uzdatniania wody w Kolonia Krępa w ilości pobieranej wody : Qmaxh-77,0 m3/h, Qmaxd-1500 m3/d 2.Roboty stanowiące przedmiot zamówienia obejmują wykonanie: 1)Przebudowa budynku stacji uzdatniania wody o kubaturze 1000 m3, pow.zabudowy 250m2 w zakresie: -ścianki działowe, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -roboty wykończeniowe :posadzki,glazura, malowanie, - instalacje wewnętrzne: elektryczna, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji, wentylacji 2).Technologia Stacji Uzdatniania Wody (obudowa studni, filtry odżelaziaczy, ciśnieniowy mieszacz wodno-powietrzny, agregat sprężarkowy. 3) Zbiorniki: a) odstojnik wód popłuczynach, b) zbiornik bezodpływowy na ścieki z chlorowni, c)na ścieki sanitarne 4)Płyta pod agregat prądotwórczy 5) Sieci międzyobiektowe, instalacje, systemy sterowania procesu technologicznego, 6) Zagospodarowanie terenu SUW: ukształtowanie terenu, utwardzenie nawierzchni. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem obejmuje również wykonanie niezbędnych badań wody, uzyskanie niezbędnych opinii i zezwoleń do uzyskania pozwolenia na użytkowanie SUW(Stacji Uzdatniania Wody), wykonanie rozruchu technologicznego SUW . 3. Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt 3.2 określony został w: a) projekcie budowlanym (załącznik nr 1 do SIWZ) b) kosztorysie nakładczym, przedmiary robót budowlanych(załącznik nr 2do SIWZ) c)specyfikacja techniczna robót budowlanych (załącznik nr 3 doSIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wysokośc wadium na całość zamówienia: 15 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. 24.06.2009 roku.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b) zakończyli w okresie ostatnich pięciu lat (licząc od daty złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym wartość tej roboty budowlanej musi być nie mniejsza niż kwota wskazana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym za wykonanie przedmiotowego zamówienia, c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena, którą Wykonawca wskazał w formularzu ofertowym za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. d) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponują co najmniej osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności uprawniającej do budowy sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów o przynależności do tej Izby.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wskazana w pkt. 6.1. lit. c) 6)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) zgodnie z załącznikiem nr 7, 7) wykaz osób, spełniających wymogi określone w punktach 6.1. lit. d), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 8 do specyfikacji, 8) dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 7.1.2 ppkt7) posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 9) zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 7.1.2 ppkt 7) przynależą do właściwej izby,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lgota.i-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lgocie Wielkiej
ul. Radomszczańska 60
97-565 Lgota Wielka
pokój nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lgocie Wielkiej ul. Radomszczańska 60 97-565 Lgota Wielka pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LGOTA WIELKA
więcej: przetargi LGOTA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.