Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Tychy: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 176904 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 7815861, faks 032 7815860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: poczta@pup.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nie regenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie wchodziły wcześniej pierwotnie w całości ani w części w skład innych materiałów, są wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, nieregenerowanymi, nieprefabrykowanymi, a ich zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu. 2. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały, posiadają termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia zainstalowania kasety w urządzeniu uniezależnienie od daty zakupu i okresu przechowywania. 3. Producent oferowanego materiału eksploatacyjnego spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdza, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko. 4. Materiały eksploatacyjne do wszystkich modeli urządzeń jednego producenta sprzętu, wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ, np. do urządzeń firmy HP lub OKI, muszą pochodzić od jednego producenta materiałów eksploatacyjnych. 5. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest: a. dołączyć do wniosku oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dokumentu wystawionego przez producenta danego równoważnego materiału eksploatacyjnego lub jego uprawnionego/autoryzowanego przedstawiciela - według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z jego tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę w przypadku, gdy dany dokument jest wystawiony w języku obcym. Ponadto Wykonawcy oferujący produkty równoważne są zobowiązani złożyć wykaz asortymentowo ilościowy wypełniony w kolumnie uwagi wskazując rodzaj oferowanych produktów równoważnych - Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jedno oświadczenie do każdego jednego równoważnego materiału eksploatacyjnego. b. przez materiały równoważne Zamawiający rozumie: - Materiały, których parametry fizyczne, techniczne, funkcjonalne i Użytkowe np. temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalenia, pojemność, wydajność i jakość wydruku itp. są nie gorsze od materiałów wskazanych w załączniku nr 2. - Materiały, które działają analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń. - Materiały, które są umieszczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych z etykietami, posiadają znak firmowy logo producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ będącej jej integralną częścią. Miejsce dostaw: - ul. Budowlanych 59, 43 - 100 Tychy, 7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne tj. spełniające taką samą funkcję użytkową oraz minimalne wymagania techniczne o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ. 8. Podane w załączniku nr 2 ilości materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi, oszacowanymi na podstawie zużycia w roku poprzednim oraz przewidywanego zapotrzebowania i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający w zależności od swoich potrzeb może w okresie obowiązywania umowy zamówić mniejsze ilości materiałów eksploatacyjnych, co nie będzie stanowiło podstawy do zmiany cen jednostkowych. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy żadne roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia art. 22 ust. 1 pkt. 2) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wymagane dokumenty tj.: 1.wypełniony i podpisany formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2.wypełniony wykaz asortymentowo - ilościowy materiałów eksploatacyjnych do drukarek - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3. opis pozycji równoważnych - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 4. zaakceptowany wzór umowy - stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, 5. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, 6) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisywania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 55
- 2 - Radzai materiałów eksploatacyjnych - 45
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.bip.umtychy.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Budowlanych 59 43 - 100 Tychy w pokoju 407 na III piętrze urzędu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Budowlanych 59 43 - 100 Tychy w pokoju 415 na III piętrze urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Kompleksowe utrzymanie czystości na obiekcie Tyskich Hal Targowych przy al. Piłsudskiego 8 w Tychach
- Wykonanie bieżącej obsługi i konserwacji oraz przeprowadzenia przeglądów instalacji wentylacji oraz klimatyzacji w placówkach oświatowych w Tychach
- "Kompleksowe usługi serwisowe ogumienia pojazdów i sprzętów wraz s serwisem mobilnym 24 h na dobę"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni- II
- Bieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2026 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Zakup tonerów
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM Z MOŻLIWOŚCIĄ NEGOCJACJI NA DOSTAWY TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW
- Zamówienie wspólne na dostawę tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZT6.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





