Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Warszawa: Dostawa zużywalnego sprzętu dla Pracowni Hemodynamiki II Szpitala Bielańskiego (ZP-55/2009)
Numer ogłoszenia: 176830 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, faks 022 8341820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zużywalnego sprzętu dla Pracowni Hemodynamiki II Szpitala Bielańskiego (ZP-55/2009).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 5 pakietów. PAKIET 1 - pakiet do dużych naczyń, PAKIET 2 - cewniki do trombolektomii wieńcowej, PAKIET 3 - prowadniki do pomiaru przezwężeniowego gradientu ciśnień (FFR), PAKIET 4 - opaski uciskowe na tętnicę promieniową, PAKIET 5 - zestaw do biopsji endomiokardialnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków: 1.1. określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a do formularza oferty. 1.2. określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.1.2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi + zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa , których wytwórca ma siedzibę poza Polską, a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA; 2. materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. materiały dotyczące oferowanego produktu. III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie oraz dokumenty wymienione w pkt I. 1.1 oraz II. winne być złożone przez pełnomocnika. 3. Oświadczenie oraz dokument wymienione w pkt. I. 1.2 oraz 2. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 4. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 5. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 6. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 138.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 138.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet do dużych naczyń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki balonowe, stenty wieńcowe, cewniki balonowe do doprężania stentu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cewniki do trombolektomii wieńcowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki do trombolektomii wieńcowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: prowadniki do pomiaru przezwężeniowego gradientu ciśnień (FFR).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadniki do pomiaru przezwężeniowego gradientu ciśnień (FFR).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: opaski uciskowe na tętnicę promieniową.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaski uciskowe na tętnicę promieniową.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zestaw do biopsji endomiokardialnej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do biopsji endomiokardialnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.