Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Piotrków Trybunalski: WYKONANIE USŁUGI: UTRZYMANIE ZIELENI WYSOKIEJ (TJ: PIELĘGNACJI DRZEW, KRZEWÓW W PASACH DROGOWYCH I NA TERENACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY I SKARBU PAŃSTWA POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO I BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MZDiK)
Numer ogłoszenia: 176803 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, fax 044 7329253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI: UTRZYMANIE ZIELENI WYSOKIEJ (TJ: PIELĘGNACJI DRZEW, KRZEWÓW W PASACH DROGOWYCH I NA TERENACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY I SKARBU PAŃSTWA POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO I BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MZDiK).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: -WYKONANIE CIĘĆ TECHNICZNYCH, FORMUJĄCYCH, REDUKUJĄCYCH KORONY DRZEW DO 50% -ŚCINANIE DRZEW -USUWANIE ODROSTÓW DRZEW -KARCZOWANIE PNI -ŚCINANIE KRZAKÓW -ODSŁANIANIE ZNAKÓW DROGOWYCH -USUWANIE WIATROŁOMÓW I WIATROWAŁÓW -FORMOWANIE ŻYWOPŁOTÓW TWARDYCH I MIĘKKICH W ramach w/w robót, Wykonawca zobowiązany jest do: -Usunięcia w trakcie realizacji robót wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy lub inne miejsce wskazane przez zamawiającego. Odpady stanowią własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę). -Zabezpieczenie terenu robót na czas ich wykonywania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. -Załatwienia spraw związanych z wyłączeniem energii elektrycznej wraz z poniesieniem kosztów wyłączenia, -Podjęcia działań w celu usunięcia skutków zdarzeń losowych, burz, wichur itp. w ciągu 1 godziny od telefonicznego zgłoszenia od zamawiającego. UWAGA ! - Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami. ZAKRES ZAMÓWIENIA ZGODNY Z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I KOSZTORYSEM OFERTOWYM
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI ZGODNIE Z ART. 22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (TEKST JEDNOLITY: DZ.U. Z 2006 R. NR 164, POZ 1163 Z PÓŹN.ZM.): 1.POSIADAJĄ UPRAWNIENIA NIEZBĘDNE DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI, 2.POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA TJ: zgodne z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z dnia 30.06.2004) - KIEROWNIK PRAC: osoba wskazana do pełnienia tej funkcji musi spełnić warunki podane w § 8 ust. 3 w/w rozporządzenia tj: Pracami konserwatorskimi lub pracami restauratorskimi polegającymi na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej mogą kierować osoby, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów (w specjalności leśnej lub ogrodniczej) oraz co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków lub spełniają warunki podane w § 13 w/w rozporządzenia tj: uzyskały zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 Rozporządzenia Ministra Kultury Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych pracach wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz.197) oraz § 17-19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994r. o zasadach i trybie udzielenia zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. nr 16, poz. 55), zachowują uprawnienia wskazane w tym zaświadczeniu w dotychczasowym zakresie w odniesieniu do prac konserwatorskich i robót budowlanych w rozumieniu niniejszego rozporządzenia (w celu udokumentowania posiadania stosownych uprawnień należy: - załączyć kopię zaświadczenia o ukończeniu kursu PTCHD lub NOT II-go lub III-go stopnia w zakresie leczenia i pielęgnacji drzew; - załączyć kopię dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów magisterskich w specjalności leśnej lub ogrodniczej; - ponadto dla kierownika prac należy załączyć kserokopię Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Komendę Wojewódzką Policji) - min.2 osoby do obsługi urządzeń i pojazdów posiadające łącznie: 1.uprawnienia do obsługi piły spalinowej, 2.prawo jazdy kat c 3.uprawnienia do obsługi dzwignic podestów ruchomych (do obsługi podnośnika montażowego sam.12m) w celu udokumentowania posiadanych uprawnień należy załączyć kserokopie stosownych dokument ów potwierdzających posiadane uprawnienia Osoby wskazane do realizacji niniejszego zadania winny być przeszkolone z zakresu bhp i wyposażone w sprzęt ochrony osobistej MAJĄ DO DYSPOZYCJI M.IN. NASTĘPUJĄCY POTENCJAŁ TECHNICZNY TJ.: - CIĄGNIK Z PRZYCZEPĄ - 2 szt. - SAMOCHÓD DOSTAWCZY DO 0,9 T - 2 szt. (W TYM 1 ZNAJDUJĄCY SIĘ W BAZIE) - PIŁY SPALINOWE - 6 szt. (W TYM 2 ZNAJDUJĄCE SIĘ W BAZIE) - RĘBAK - 1 szt. - PODNOŚNIK MONTAŻOWY SAMOCHODOWY DO 12 M - 2 szt. ( W TYM 1 ZNAJDUJĄCY SIĘ W BAZIE) - NOŻYCE ELEKTRYCZNE LUB SPALINOWE DO CIĘCIA ŻYWOPŁOTÓW - 2 szt. - LINY ROBOCZE - 10 szt. - SEKATOR RĘCZNY - 4 szt. - SIEKIERY - 5 szt. - KLINY - 6 szt. - SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY POWYŻEJ 3,5 T - 1 szt. (ZNAJDUJĄCY SIĘ W BAZIE) UWAGA ! - WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁACZYĆ DO WYKAZU ZEZWOLENIE/ZASWIEDCZENIE NA PRZEWOZY DROGOWE NA POTRZEBY WŁASNE WYDANE PRZEZ STOSOWNY MIEJSCOWO I RZECZOWO DLA SIEDZIBY WYKONAWCY ORGAN; - DYSPONUJĄ BAZĄ NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO LUB W ODLEGŁOŚCI do 25 KM OD GRANIC ADMINISTRACYJNYCH M.PIOTRKOWA TRYB. ORAZ - ZREALIZOWALI Z NALEŻYTĄ STARANNOŚCIĄ W CIĄGU OSTATNICH 3 LAT MIN. 2 USŁUGI O PODOBNYM ZAKRESIE I WARTOŚCI, JAK STANOWI PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA TJ.: - SĄ UBEZPIECZENI OD ODPOWIEDZILANOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ZWIĄZANEJ Z WYKONANIEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA (UBEZPIECZENIE DELIKTOWO-KONTRAKTOWE) 4.NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (TEKST JEDNOLITY: DZ.U. Z 2006 R. NR 164, POZ 1163 Z PÓŹN.ZM.): OCENA SPEŁNIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SEKCJI III.2. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKNĄĆ, ŻE W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCÓW, KTÓRZY W OKREŚLONYM TERMINIE NIE ZŁOŻYLI OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB KTÓRZY ZŁOŻYLI DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE BŁĘDY DO ICH UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE, CHYBA ŻE MIMO ICH UZUPEŁNIENIA OFERTA WYKONAWCY PODLEGA ODRZUCENIU LUB KONIECZNE BYŁOBY UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm. z dnia 9 lutego 2004 roku; 2.oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm. z dnia 9 lutego 2004 roku; 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4.oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne; 5.wykaz sprzętu WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁACZYĆ DO WYKAZU ZEZWOLENIE/ZASWIEDCZENIE NA PRZEWOZY DROGOWE NA POTRZEBY WŁASNE WYDANE PRZEZ STOSOWNY MIEJSCOWO I RZECZOWO DLA SIEDZIBY WYKONAWCY ORGAN; 6. wykaz osób - należy załączyć stosowne uprawnienia; 7.oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia zostaną przeszkolone w zakresie bhp. a także wyposażone w sprzęt ochrony osobistej; 8.wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 usług o podobnym zakresie wraz z referencjami zawierającymi informacje na temat: podmiotu na rzecz którego realizowane było zamówienie wraz z jego opinią czy zostało ono wykonane należycie, zakresu, wartości, terminu, miejsca wykonania zamówienia; 9.oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 10.oświadczenie o akceptacji wzoru umowy; 11.wykaz prac wykonywanych przez każdego z partnerów UWAGA! WW WZÓR NALEŻY ZAŁĄCZYĆ NAWET JEŚLI WYKONAWCA NIE MA PARTNERA WPISUJĄC NIE DOTYCZY; 12.oświadczenie o całodobowej dyspozycyjności Wykonawcy; 13.oświadczenie, iż Wykonawca posiada zawartą umowę z zarządcą zalegalizowanego składowiska odpadów na odbiór odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia - Wykonawca jest zobowiązany przedstawić do wglądu umowę z zarządcą zalegalizowanego składowiska odpadów na odbiór odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej nie później jednak niż do dnia podpisania umowy 14.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe); 15.pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego.
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz zakup licencji wraz z wdrożeniem
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej Termomodernizacji i przebudowy Hali Sportowej Relax w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja Hali Sportowej Relax"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace z zakresu selekcji, nasiennictwa oraz szkółkarstwa leśnego na terenie Nadleśnictwa Włoszakowice w roku 2026
- Usuwanie drzew oraz interwencyjne prace w drzewostanie na terenie Miasta Zabrze w latach 2026-2027
- Świadczenie usług utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2026
- Świadczenie usług związanych z konserwacją drzewostanu, prowadzeniem prac porządkowych na terenie lasu oraz sporządzaniem oceny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia
- Pielęgnacja drzew przydrożnych na terenie RDW Kościan
- Wykonanie przycięcia drzew oraz krzewów rosnących w granicy pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Stęszew
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





