To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-18
Warszawa: Wykonanie usługi polegającej na organizacji stacjonarnych szkoleń zawodowych dla kadry oraz instruktorów Ośrodków Szkolenia Kierowców.
Numer ogłoszenia: 176799 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141149 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Transportu Samochodowego, ul. Jagiellońska 80, 03-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 43 85 400, faks 22 43 85 401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na organizacji stacjonarnych szkoleń zawodowych dla kadry oraz instruktorów Ośrodków Szkolenia Kierowców..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji stacjonarnych szkoleń zawodowych dla kadry oraz instruktorów Ośrodków Szkolenia Kierowców. Usługa jest realizowana w ramach projektu Wdrożenie polityki ECO drivingu w 300 szkołach jazdy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.1 Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, Poddziałanie 2.1.1 Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach 1. Cel projektu Celem projektu jest wdrożenie polityki proekologicznej w 300 szkołach jazdy Ośrodkach Szkolenia Kierowców poprzez opracowanie indywidualnych planów wdrożenia działań proekologicznych w wyniku podniesienia kwalifikacji 2400 osób kluczowej kadry i instruktorów jazdy. Bez udzielonej pomocy publicznej projekt nie zostanie zrealizowany w danej formie ani zakresie. Do udziału w szkoleniu wyłonionych będzie 2400 osób z terenu całej Polski. Szkolenia będą organizowane począwszy od sierpnia 2014 roku oraz zostaną zakończone w kwietniu 2015 roku. 2. Zadaniem Wykonawcy jest organizacja szkoleń stacjonarnych, w tym: -sale wykładowe - zapewniające każdemu uczestnikowi miejsce siedzące wraz z pulpitem, bądź miejsce przy stole; -sprzęt audiowizualny - sala musi być wyposażona w nowoczesny sprzęt elektroniczny, tzn. komputer lub laptop podłączony z projektorem multimedialnym lub rzutnikiem, ekran, mikrofon dla prowadzącego wraz z odpowiednim nagłośnieniem; -catering - zapewnienie obiadu minimum 1 danie gorące, deser, napój ciepły lub zimny do wyboru dla wszystkich uczestników i wykładowców oraz przygotowanie przerw kawowych woda mineralna, soki owocowe, kawa, herbata, ciastka kruche we wszystkich przerwach w trakcie szkolenia;. -przygotowanie i prowadzenie sekretariatu szkolenia zgodnie z pkt 5 niniejszego opisu; -informacja i promocja zgodnie z pkt 6 niniejszego opisu; -inne zadania wymienione we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ. 3. Wymagania ogólne szkolenia stacjonarnego: -W szkoleniu weźmie udział 10 uczestników 240 szkoleń, -Szkolenie potrwa 8 godzin lekcyjnych po 45 min. każda, -W trakcie szkolenia przygotowane zostaną dwie przerwy kawowe, jedna przerwa obiadowa, -Szkolenia zorganizowane zostaną do końca kwietnia 2015 roku. 4. Wymagania techniczne szkolenia stacjonarnego: Szkolenie zorganizowane zostanie w 16 województwach, w tym na terenie aglomeracji, w których znajdują się siedziby wojewódzkich ośrodków ruchu drogowego - zgodnie z harmonogramem szkoleń, Szkolenie zorganizowane zostanie w miejscu dostępnym dla wszystkich uczestników, umożliwiającym dojazd komunikacją miejską oraz posiadającym dostęp do miejsc parkingowych, Szkolenie zorganizowane zostanie w pomieszczeniach spełniających następujące wymagania: - pojemność sali do 15 osób (miejsca siedzące przy stołach lub krzesełka z pulpitem), - wyposażenie sali w sprzęt multimedialny do prezentacji rzutnik, komputer przenośny, ekran oraz system nagłośnieniowy mikrofony przewodowe i bezprzewodowe; wyposażenie sali w flipchart oraz markery w rożnych kolorach, - wydzielone pomieszczenie w pobliżu sali lub w Sali szkoleniowej na zorganizowanie cateringu dla maksymalnie 15 osób jednorazowo, - sale wykładowe i wszelkie inne pomieszczenia, z których korzystają uczestnicy w związku z prowadzonymi szkoleniami będą spełniały wymagania w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej. 5. Sekretariat szkolenia: -Wykonawca zorganizuje na miejscu szkolenia sekretariat oraz zapewni co najmniej jedną osobę do jego obsługi. -Zadaniem sekretariatu będzie wydawanie przekazanych przez Zamawiającego materiałów szkoleniowych, ewidencjonowanie uczestników na liście obecności, potwierdzanie delegacji służbowych, informowanie uczestników o przebiegu szkolenia oraz prowadzenie innych spraw organizacyjnych w tym organizowanie cateringu podczas przerw między wykładami. -Po zakończeniu szkolenia Wykonawca wręczy reprezentantom przedsiębiorstw przekazane przez Zamawiającego certyfikaty udziału przedsiębiorstwa w szkoleniu oraz zaświadczenia dokumentujące złożenie przez uczestnika szkolenia egzaminu z wynikiem pozytywnym. -Wykonawca dołączy przekazaną przez Zamawiającego ankietę ewaluacyjną do materiałów szkoleniowych oraz przygotuje personel sekretariatu szkolenia do efektywnego zebrania ankiet od uczestników. Wykonawca zobowiąże się do przekazania wszystkim uczestnikom ankiet ewaluacyjnych i pozyskania wypełnionych ankiet ewaluacyjnych od wszystkich uczestników szkoleń przy wydawaniu zaświadczeń. 6. Informacja i promocja w ramach szkolenia: -Wykonawca właściwie oznaczy miejsca szkoleń za pomocą materiałów promocyjnych dostarczonych przez Zamawiającego. Za właściwe uważać się będzie oznaczenie gwarantujące bezproblemowe dotarcie uczestników do sali szkoleniowej. -Wykonawca zapewni wizualizacje szkolenia zgodnie z dokumentem Księga beneficjenta - Księga wzorów materiałów promocyjno-informacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, które są dostępne pod adresem www.parp.gov.pl oraz www.efs.gov.pl. -Wszystkie materiały spotkania zostaną opatrzone logo PO KL, PARP, ITS oraz Unii Europejskiej, a także napisem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany jest do informowania, że szkolenie organizowane jest z udziałem środków finansowych pochodzących z Unii Europejskiej. 7. Harmonogram szkoleń: -Najpóźniej do 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu uzupełniony Harmonogram Szkoleń w zakresie lokalizacji, a także wskaże skład personalny zespołu odpowiedzialnego za organizacje szkolenia wraz z danymi pozwalającymi na bezpośrednią komunikacje telefon, e-mail. - Zamawiający wyznaczy swojego przedstawiciela, z którym Wykonawca będzie konsultował realizacje poszczególnych szkoleń. Przedstawiciel Zamawiającego upoważniony będzie do zatwierdzania zadań realizowanych przez Wykonawcę. -Zamawiający przekaże Wykonawcy: listę uczestników danego szkolenia zgodnie z Harmonogramem szkoleń - w terminie 10 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia, materiały szkoleniowe dla uczestników szkolenia - w terminie 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia; certyfikaty dokumentujące udział przedsiębiorstwa w szkoleniu i zaświadczenia dokumentujące złożenie przez uczestnika szkolenia egzaminu z wynikiem pozytywnym - w terminie 7 dni od podpisania niniejszej umowy; inne materiały, tj.: wzory sprawozdań, wzór dziennika zajęć, materiały promocyjne - w terminie 7 dni od podpisania niniejszej umowy; wzór ankiety ewaluacyjnej dla uczestników szkolenia - w terminie 7 dni od podpisania niniejszej umowy; listę uczestników danego szkolenia - w terminie 3 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia. -Wykonawca nie później niż na 10 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia - wyśle Zamawiającemu informacje o tym szkoleniu data, miejsce, godzina rozpoczęcia szkolenia oraz nazwa firmy cateringowej wraz z menu; -Nie później niż w ciągu 10 dni po zakończeniu szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu pisemne sprawozdanie z realizacji szkolenia, do którego będą dołączone: -dziennik zajęć zawierający m.in. listę obecności uczestników, -ankiety ewaluacji szkolenia wypełnione przez uczestników, -zdjęcia dokumentujące przebieg szkolenia na płycie CD/DVD, -notatkę podsumowującą szkolenie do umieszczenia na stronach internetowych projektu w wersji elektronicznej; 8. Przetwarzanie danych osobowych: Zgodnie z postanowieniami § 9 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wdrożenie polityki ECO drivingu w 300 szkołach jazdy,współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.1 Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, Poddziałanie 2.1.1 Rozwój kapitału ludzkiego w przedrsiębiorstwach.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ROI consulting Sp. z o.o., Ul. J. Smulikowskiego 4, 00-389 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 475000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 206049,60
Oferta z najniższą ceną: 206049,60 / Oferta z najwyższą ceną: 575760,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 733 na odcinkach: od km 40+300 do km 42+044 i od km 44+752 do km 45+400 na terenie gminy Skaryszew, powiat radomski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 188/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie potoku Macocha Łęki w km 1+760-2+160 wraz z remontem jazu w celu przywrócenia zdolności retencyjnej.
- Kompleksowa usługa organizacji cyklu warsztatów pod nazwą "Ambasadorzy Technologii"
- "Remont dw nr 747 w km 10+600 do km 12+161 i w km 12+340 do km 12+623 gmina Rzeczniów oraz w km 16+337 do km 22+300, gmina Sienno i gmina Lipsko, powiat lipski, woj. maz." - nr postępowania 194/25
- Remont części przesyłowej instalacji grzewczej ciepłej wody basenowej wraz z wymianą rurociągów wchodzących w jej skład oraz wymienników ciepła centralnego ogrzewania na pływalni Polonez.
- Usługa dostępu sieciowego do kolekcji czasopism wydawanych przez Cambridge University Press wraz z usługą publikowania otwartego w tych czasopismach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!" w okresie 20.08 - 05.09.2025 r.
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Usługa przeprowadzenia dwudniowego szkolenia stacjonarnego oraz online dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku.
- Przygotowanie scenariuszy prowadzenia lekcji na temat krajobrazu i jego ochrony dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz organizacja, obsługa i przeprowadzenie cyklu 16 szkoleń dla nauczycieli.
- Świadczenie usługi hotelarsko - restauracyjnej oraz zapewnienie sal konferencyjnych w ośrodku znajdującym się w Beskidzie Śląskim (w rejonie Ustroń, Wisła, Szczyrk)
- USŁUGA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI WARSZTATU DLA PRZEDSTAWICIELI KOORDYNATORÓW KONSORCJÓW ORAZ AKREDYTOWANYCH OŚRODKÓW INNOWACJI
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.