To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-16
Katowice: Kompleksowa termomodernizacja budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Numer sprawy: DZP.381.06.2012.RB
Numer ogłoszenia: 176795 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124173 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Numer sprawy: DZP.381.06.2012.RB.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, obejmująca zakresem następujące roboty:
1) termorenowacja budynku polegająca na wykonaniu nowej elewacji wentylowanej, składającej się z ocieplenia osłoniętego panelami włókno-cementowymi,
2) wykonanie wentylacji grzania-chłodzenia z AKPIA,
3) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z odzyskiem ciepła oraz AKPIA,
4) inne roboty budowlane.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach lub innych elementach SIWZ zostało wskazane pochodzenie ,marka, znak towarowy, producent, dostawca, materiałów lub norm,
o których mowa w art. 30 ust. 1-3 uPzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach
i niniejszej SIWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji - roboty objęte zamówieniem należy zrealizować w terminie do
10 miesięcy od daty zawarcia umowy.
6. Okres gwarancji:
1) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty minimalnie 36 miesięcy.
2) Wymagany okres gwarancji na zamontowane materiały, armaturę nie mniejszy niż 36 miesięcy, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, zgodnie z gwarancja producenta.
3) Z uwagi na fakt, iż w budynku istnieją i działają fragmenty instalacji objęte niniejszym zamówieniem oraz, że przy realizacji nowego zadania będzie dochodziło do ingerencji w już wykonaną instalację, Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia gwarancji na poniższe elementy, w które będzie ingerował do dnia 06.08.2013,
a w szczególności:
a) 2 szt. agregatów chłodniczych Carier o mocy chłodzącej 2x250kW chłodu
b) 2 szt. drycoolerów chłodniczych
c) Komplet węzła ciepła-chłodu
d) Główne zasilanie instalacji chłodzenia
e) Podstację energetyczną- 2 pola zasilające instalację grzanie-chłodzenie
f) Instalacje AKPiA oraz BMS w części dotyczącej węzła i instalacji chłodu.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. Jeśli wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
9. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą
w polskich złotych (PLN).
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu:
Kompleksowa termomodernizacja budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach nr UDA-RPSL.05.03.00-00-060-11-00 w ramach Regionalnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013; Priorytet V Środowisko, Dzialanie 5.3. Czyste powietrze i odnawialne źródła energii; nr projektu - 1170; Umowa o dofinansowanie projektu z dnia 09.03.2012r..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "PRO-EKO-TERM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "PRO-EKO-TERM" SP. Z O.O.
- Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowe PRO-EKO-TERM Sp z o.o.
, ul. Żeliwna 41, 40-852 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4967023,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5999997,81
Oferta z najniższą ceną: 5999997,81 / Oferta z najwyższą ceną: 7378969,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.