eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubindocieplenie ścian zewnętrznych z wymianą stolarki okiennej budynku Hospicjum w Lubinie, ul. Bema 5a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Lubin: docieplenie ścian zewnętrznych z wymianą stolarki okiennej budynku Hospicjum w Lubinie, ul. Bema 5a
Numer ogłoszenia: 176786 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Bema 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, fax 076 8401716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: docieplenie ścian zewnętrznych z wymianą stolarki okiennej budynku Hospicjum w Lubinie, ul. Bema 5a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia : a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej tj - wymiana okien i drzwi balkonowych na okna i drzwi balkonowe z wysokoudarowego PCV, dwuszybowe, do zastosowań w budynkach użyteczności publicznej, - wykonanie nowych parapetów oraz podokienników. b) docieplenie w poziomie nadziemia - wykonanie nowych elewacji tj - docieplenie płytami styropianowymi gr.12 cm metodą lekką mokrą, - wyprawy z tynku mineralnego barwionego w masie o wielkości ziarna 1,5 - 2 mm, (struktura baranka ), - wymiana rur spustowych - realizowanych na obiekcie czynnym. Zamawiający informuje, że wykonanie ww. prac nie może zakłócać prawidłowego funkcjonowania hospicjum. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi oryginał projektu budowlanego i wykonawczego, który jest do wglądu w Dziale Technicznym, w paw.D szpitala, w dni robocze w godz.od 7:00 do 14:35

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg. Załącznika Nr 1 do Wniosku. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać każdy z osobna. b) prowadzą działalność w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku wg dokumentu określonego w pkt. 9.b niniejszych informacji Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać każdy z osobna. c) posiadają średnioroczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości min. 80 000 złotych potwierdzony sprawozdaniem finansowym albo jego częścią ( tj. bilansem oraz rachunkiem zysków i strat ), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. ( warunek punktowany ) Ocena spełnienia warunku wg. Załącznika Nr 2 do Wniosku. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie. d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym ww. ubezpieczenie Wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie. e) posiadają doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. zrealizowali jako Wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia licząc od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonaniem prac w zakresie: wymiany stolarki okiennej i ocieplenia ścian zewnętrznych o wartości łącznej nie mniejszej niż 80.000 zł brutto. Ocena spełnienia warunku wg. Załącznika Nr 3 do Wniosku. ( warunek punktowany ) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie. f) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk : - kierownika budowy - z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, członek właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku wg. Załącznika Nr 4 do Wniosku. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : a) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz, że spełnia warunki art. 22 ust 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp - wg Załącznika Nr 1 do Wniosku. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, Wykonawca załącza oryginalny dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. c) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wg. Załącznika Nr 1 do Wniosku. d) oświadczenie finansowe wg. Załącznika Nr 2 do Wniosku - o posiadanych obrotach w wysokości min. 80.000 złotych potwierdzonych zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 8.c informacji - I etap postępowania. e) wykaz wykonanych robót budowlanych wg. Załącznika Nr 3 do Wniosku, potwierdzony zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 8.e informacji - I etap postępowania f) wykaz osób wg. Załącznika Nr 4 do Wniosku, potwierdzony zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 8.f informacji - I etap postępowania. g) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. h) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej wniosek - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. i) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania wniosku oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia wspólnego wniosku. 2. Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Informacje ogólne - I etap postępowania, można uzyskać pod adresem : ZOZ Lubin, ul. Bema 6, Dział Zamowień Publicznych pok.205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, ul. Bema 6, kancelaria p. 201 ( I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.