Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: MODERNIZACJA ELEWACJI I OCIEPLENIE STREFY NADZIEMNEJ, TERMORENOWACJA STROPODACHU WENTYLOWANEGO ORAZ REMONT DACHÓW BUDYNKÓW DS \ZAŚCIANEK\ I DS \SIKORKA\ AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH UL. FRANCISZKAŃSKA 8,10 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, do kontaktów: mgr Stanisław Król - Kierownik Biura Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2577000 w. 7108, 2577108, fax 032 257 74 99, e-mail: ks@sulu.ae.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ae.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego Dział Techniczno-Remontowy, mgr inż. Michał Kościukiewicz - p.o. Kierownika Działu Techniczno-Remontowego, ul. Bogucicka 3d, 40-287 Katowice, woj. Śląskie, tel. 032 2577130, fax 032 2577132, e-mail: michalko@ae.katowice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego Biuro Zamówień Publicznych, mgr Stanisław Król - Kierownik Biura Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, 40-287 Katowice, woj. Śląskie, tel. 032 2577502, 2577499, 2577108, fax 032 2577108, e-mail: bzp@ae.katowice.pl, www.bzp.ae.katowice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego Biuro Zamówień Publicznych, mgr Stanisław Król - Kierownik Biura Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, 40-287 Katowice, woj. Śląskie, tel. 032 2577502, 2577499, 2577108, fax 032 2577108, e-mail: bzp@ae.katowice.pl, www.bzp.ae.katowice.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ELEWACJI I OCIEPLENIE STREFY NADZIEMNEJ, TERMORENOWACJA STROPODACHU WENTYLOWANEGO ORAZ REMONT DACHÓW BUDYNKÓW DS \ZAŚCIANEK\ I DS \SIKORKA\ AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH UL. FRANCISZKAŃSKA 8,10. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach Domy Studenckie, ul. Franciszkańska 8 i 10, Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem i ociepleniem DS \Zaścianek\ i \Sikorka\ w szczególności: a) ocieplenie ścian strefy nad gruntem DS. \Zaścianek\ b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej DS. \Zaścianekc) dezynfekcja o ocieplenie stropodachu DS. \Zaścianekd) remont pokrycia dachowego i kominów DS. \Zaścianek\ i DS. \Sikorkae) wymiana kabin prysznicowych f) montaż zaworów termostatycznych grzejników g) remont instalacji odgromowej h) płukanie instalacji C.O. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ stanowiących: a) wykaz dokumentacji wykonawczych, b) wykaz przedmiarów robót, c) wykaz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Szzcegółowy opis wymagań znajduje się w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem i ociepleniem DS \Zaścianek\ i \Sikorka\ w szczególności: a) ocieplenie ścian strefy nad gruntem DS. \Zaścianek\ b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej DS. \Zaścianekc) dezynfekcja o ocieplenie stropodachu DS. \Zaścianekd) remont pokrycia dachowego i kominów DS. \Zaścianek\ i DS. \Sikorkae) wymiana kabin prysznicowych f) montaż zaworów termostatycznych grzejników g) remont instalacji odgromowej h) płukanie instalacji C.O. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ stanowiących: a) wykaz dokumentacji wykonawczych, b) wykaz przedmiarów robót, c) wykaz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 140
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 19 000,00 zł. (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 uPzp. Wobec powyższego Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności poprzez wykazanie, że: a) Wykonał z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty remontowo-budowlanych o wartości minimum 400 000,00 zł netto każda, b) Dysponuje osobami wyznaczonymi do sprawowania funkcji kierowniczych przewidzianymi do zatrudnienia przy realizacji kontraktu, w tym: - Kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie ogólne, minimum 3 letnie doświadczenie w podobnych robotach budowlanych, minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik podobnych robót budowlanych, - Kierownikiem robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami elektrycznymi bez ograniczeń. Zamawiający wymaga, aby osoba/y, od których wymagane jest posiadanie odpowiednich uprawnień legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli przynależność do takiej Izby wynika z odrębnych przepisów. 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez wykazanie, że: a) Posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 400 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 uPzp 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 uPzp Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania wykonawcy oraz przedmiot działalności. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót remontowo-budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru - formularz nr 3 SIWZ, b) Wykaz personelu kierowniczego przewidzianego do zatrudnienia przy realizacji kontraktu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony według wzoru - formularz nr 7 SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 400 000,00 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.ae.katowice.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Cena: w Biurze Zamówień Publicznych - 25,00 zł; za zaliczeniem pocztowym - 36,00 zł; ze strony internetowej - bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.04.2007, godzina 11:40, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, bud. E, pok.6, 40-287 Katowice.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.03.2007.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej dla psów służbowych oraz psów wycofanych ze służby pozostających na stanie KMP Katowice
- Wykonanie przeglądów okresowych oraz serwis klimatyzacji w samochodach służbowych będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg.
- Wybór psychologa, który przeprowadzi wykłady na kursach prowadzonych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
- Dostawa na rzecz Zamawiającego komór laminarnych.
- Awaryjne czyszczenie wpustów deszczowych z przykanalikami, aco-drenów, odwodnienia szczelinowego, cieków odwodnieniowych,odpompowania wody z zalewiska pompami w drogach adm. MZUiM Katowice w 2026
- Analiza porealizacyjna drogi ekspresowej S1 Pyrzowice - Kosztowy, odc. Podwarpie - Dąbrowa Górnicza (przebudowa DK1).
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowane polegające na przystosowaniu pomieszczeń Collegium Jana Pawła II KUL do pełnienia funkcji laboratorium z zakresu badań psycho-behawioralnych.
- Wykonanie pomieszczenia głównego punktu dystrybucyjnego w sieci teleinformatycznej zlokalizowanego w korytarzu na parterze budynku A-O na terenie AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-743/25
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy Al. Armii Krajowej 36a w Częstochowie do przepisów bezpieczeństwa pożarowego
- rozbudowa budynku PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97 w Białej Podlaskiej - etap II.
- Budowa budynku z aulami wraz z zagospodarowaniem oraz infrastrukturą techniczną.
- Budowa pawilonu dydaktycznego dla potrzeb Wydziału Fizjoterapii.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





