eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont i modernizacja wózka slipowego należącego do slipu w basenie północnym BONn Urzędu Morskiego w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Szczecin: Remont i modernizacja wózka slipowego należącego do slipu w basenie północnym BONn Urzędu Morskiego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 176764 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Szczecinie , pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4403423, 4403523, faks 091 4403441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja wózka slipowego należącego do slipu w basenie północnym BONn Urzędu Morskiego w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja wózka slipowego, należącego do slipu w basenie północnym BONn Urzędu Morskiego w Szczecinie. Symbol kategorii CPV45240000, 71322000-1, 45240000 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 71322000 -1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej I.Wprowadzenie W związku z przebudową nabrzeży w basenie północnym BONn Urzędu Morskiego w Szczecinie, przy ulicy Światowida 16 c, przebudowany został również slip do wyciągania jednostek pływających BONn UMS. Remont wózka pozwoli na transportowanie na brzeg jednostek o różnych kształtach kadłuba i gabarytach. Celem transportu na brzeg jednostek pływających (wodowanie i wyciąganie) jest m.in. możliwość przeprowadzania na nich inspekcji części podwodnej, wykonywanie drobnych napraw kadłubowych, napraw w układzie sterowym oraz układzie napędowym jednostki, mycie pod ciśnieniem oraz odnowienie powłoki malarskiej kadłuba. Z uwagi na ograniczone miejsce przy Basenie Północnym, jednostka pływająca może być wyciągana pojedynczo, a w czasie wykonywania prac znajdować się będzie na wózku transportowym. II.Etapy Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące etapy: Etap I: Wykonanie dokumentacji projektowej remontu wózka slipowego do wyciągania jednostek pływających UMS za pomocą urządzenia slipowego. Etap II: Rozpatrzenie i zatwierdzenie dokumentacji projektowej przez Zamawiającego. Etap III:Remont wózka slipowego według dokumentacji określonej w Etapie I. Etap IV:Wystawienie deklaracji zgodności na wózek slipowy. Etap V:Transport i montaż wózka slipowego na szynach. Etap VI:Wystawienie końcowej deklaracji zgodności i instrukcji obsługi na wyciąg statkowy. Etap VII:Przeprowadzenie prób w działaniu urządzenia transportu bliskiego w obecności przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Transportowego Dozoru Technicznego lub Polskiego Rejestru Statków. Etap VIII:Zatwierdzenie przez Transportowy Dozór Techniczny lub Polski Rejestr Statków dokumentacji dopuszczającej urządzenie transportu bliskiego do użytkowania -wyciąg statkowy. III. Odbiory 1.Wszystkie odbiory, próby działania i testy techniczne niezbędne dla potwierdzenia prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia będą organizowane przez Wykonawcę i przeprowadzane w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz jeżeli zachodzi konieczność - z udziałem inspektora Transportowego Dozoru Technicznego lub Polskiego Rejestru Statków. 2.Wykonawca ponosi koszty nadzoru oraz rozpatrzenia i zatwierdzenia dokumentacji przez Transportowy Dozór Techniczny lub Polski Rejestr Statków. 3.Podczas realizacji przedmiotu zamówienia stosowane będą: a. odbiory częściowe po zamknięciu każdego z etapów, dokonywane przez przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy, w terminie trzech dni od powiadomienia Zamawiającego przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy, zakończone przyjęciem i podpisaniem protokołu z odbioru częściowego przez obie strony. b. odbiór końcowy, obejmujący całkowicie zakończone prace i próby w działaniu, przeprowadzony przez przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy, w terminie trzech dni od powiadomienia Zamawiającego przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy, zakończony przyjęciem i podpisaniem protokołu z odbioru końcowego przez obie strony. c. odbiór ostateczny, polegający na ocenie wykonania prac związanych z ewentualnym usunięciem wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym, dokonany przez przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy, w terminie trzech dni od powiadomienia Zamawiającego przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy, zakończony przyjęciem i podpisaniem protokołu z odbioru ostatecznego przez obie strony. 4. Przyjęcie i podpisanie protokołu z odbioru ostatecznego przez przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy może nastąpić tylko w przypadku przyjęcia i podpisania przez obie strony protokołów z wszystkich odbiorów częściowych i odbioru końcowego. 5. Wykonawca na czas badań odbiorczych przedmiotu zamówienia, potrzebnych do objęcia dozorem pełnym przez Transportowy Dozór Techniczny lub Polski Rejestr Statków, zapewni: bezpieczne warunki pracy, wyposażenie niezbędne do przeprowadzenia badań, w tym ciężary do przeprowadzenia prób przeciążeniowych, wykwalifikowaną obsługę urządzenia oraz niezbędną obsługę techniczną. IV. Istniejąca dokumentacja, infrastruktura i wyposażenie Zamawiający w celu wykonania projektu wózka udostępni Wykonawcy następującą dokumentację techniczną: a. dokumentacja techniczna sporządzona przez firmę NAVPRO: 1.Specyfikacja Techniczna na wykonanie slipu w basenie BONn Szczecin. 2.Konstrukcja rusztu. 3.Plan sytuacyjny. 4.Slip przekrój podłużny oraz poprzeczny. b. dokumentacja techniczna przebudowy nabrzeży w basenie północnym BONn Szczecin, wykonana przez firmę SENER: 1.Układ konstrukcyjny. 2.Projekt Wykonawczy - TOM 1 Konstrukcja. 3.Slip przekrój podłużny i poprzeczny. 4.Schemat pracy urządzenia wyciągowego. c. dokumentacja powykonawcza firmy ENERGOPOL: 1.Rysunek rolki RL500 oraz Deklaracja zgodności na rolkę RL-500. 2.Deklaracja zgodności na Zawiesie krążkowe rozbieralne ZKR-100 Producent: ZBUD. 3.Dokumentacja Techniczno-Ruchowa na wciągarkę elektryczną linowątyp WEL- 4000/5/50 Producent: ZBUD. d. dokumentacja podwykonawcy firmy ENERGOPOL: firmy MINEX i firmy NUREK SERVICE - wykonawcy slipu. 1.Atesty nurkowe Nurek Service: 123-2013 2.Deklaracja zgodności: łapka Łp -2 nakrętka do śruby stopowej M22 pierścień sprężysty śruba stopowa M22x65 szyna s 49 geo-siatka dwukierunkowa TGSG3030 W celu wykonania pomiarów i określenia punktów podparcia kadłuba, Zamawiający udostępni Wykonawcy łożę do stacjonowania jednostek oraz istniejącą dokumentację techniczną jednostek. Zamawiający w celu wykonania pomiarów udostępni Wykonawcy stary wózek.Zamawiający dostarczy Wykonawcy maszynę nieukończoną wraz z dokumentacją. Maszynę nieukończoną stanowią następujące elementy: zakotwiona wyciągarka linowa, zakotwiona rolka prowadząca linę, zawiesie krążkowe rozbieralne, lina, szyny torowe slipu, ruszt stalowy podtorza, instalacja elektryczna, infrastruktura budowlana basenu wraz podłożem pod szynami. Istniejąca infrastruktura. Stan z dnia 27 marca 2014 r.: V.Założenia projektowe 1.Wózek po remoncie powinien umożliwić transportowanie na brzeg jednostek pływających BONn UMS o różnych kształtach kadłuba i gabarytach: (wykaz ww. jednostek w zestawieniu tabelarycznym w SIWZ - Rozdział XIV Opis przedmiotu zamówienia) 2.Ruszt stalowy pod konstrukcję szyn dla wózka slipowego (rama stalowa wraz z przyspawaniem do istniejącej ścianki szczelnej) został wykonany i zaprojektowany na łączne maksymalne obciążenie wynoszące 25 ton (wózek + slipowana jednostka). 3. Należy przewidzieć w projekcie uniwersalne łoże, aby móc podeprzeć stępki różnych kadłubów jednostek, z możliwością ich regulacji i blokady. Miejsce styku stępki z łożem powinno być wyłożone drewnem. 4. Należy uwzględnić w projekcie uniwersalne sztyce do podparcia kadłubów jednostek z możliwością ich regulacji i blokady. Sztyce powinny być zakończone nakładkami (np. gumowymi), by nie zniszczyć i nie porysować kadłuba podczas slipowania jednostki. Sztyce muszą mieć odpowiednią wysokość, aby były widoczne po zanurzeniu wózka w wodzie. 5.Należy przygotować odpowiednie urządzenia blokujące w celu bezpiecznego zablokowania kadłuba w wózku. 6.Dla równomiernego podparcia pływaków katamarana hydrograficznego KASTOR, na platformie powinny być rozłożone i zablokowane drewniane belki. (Zamawiający posiada belki drewniane do podparcia pływaków jednostki). 7.Należy przewidzieć w projekcie możliwość zatrzymania wózka na szynach (blokady/ stopery kół). 8.Dobrane materiały i rozwiązania konstrukcyjne powinny uwzględniać pracę wózka po zanurzeniu. VI.Przepisy regulujące Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia w szczególności powinien przestrzegać przepisów: 1.Dz.U. Nr 178 poz. 1320 z dnia 20 września 2006 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie projektowania, wytwarzania, eksploatacji, naprawy i modernizacji specjalistycznych urządzeń transportu ciągłego i bliskiego. 2.Dz.U. Nr 199 poz. 1228 z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca odpowiada za jakość materiałów, które zastosuje podczas wykonywania remontu Zamawiający przewiduje wizję lokalną z Wykonawcami w celu zapoznania z przedmiotem zamówienia. Datę wizji wyznacza się na dzień: 02.06.2014 r. godz.11:00 Miejsce spotkania: Baza Oznakowania Nawigacyjnego w Szczecinie, ul. Światowida 16c Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej są Marcin Lenartowicz tel. (091) 44-03-334 kom.609 690 427 lub Jerzy Łysakowski tel. (091) 44-03-324 kom. 609 693 540..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. b) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu wykazania braku postaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. d) Oświadczenie Wykonawcy że nie należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SIWZ art. 26 ust 2 d. W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 50 poz. 331 z póz. zm.) zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. e) Wykaz części prac powierzonych Podwykonawcom - Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać części zamówienia, które powierzy Podwykonawcom. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6) Wykaz wykonanych robót - Załącznik nr 6 do SIWZ w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 roboty podobne do objętych przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych) każda. Za prace podobne Zamawiający uzna prace polegające na remoncie i przebudowie lub wykonaniu konstrukcji stalowych np. prace stoczniowe, prace przy dźwignicach, żurawiach, suwnicach, urządzeniach do podnoszenia łodzi i statków - w tym wózków slipowych. W przypadku oferty wspólnej, pełnomocnik Wykonawców składających ofertę wspólną składa jeden wykaz usług/dostaw w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Warunek postawiony przez Zamawiającego zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą spełniać go łącznie. 7) W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ (art. 26 ust. 2 b ustawy). Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument), b) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale III ust. 1 niniejszej SIWZ (tylko w przypadku składania oferty wspólnej), c) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. Polisa lub inny dokument powinien obowiązywać przez cały okres trwania realizacji zamówienia. 1. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5 - 8 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5 - 8 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jw.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jw.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jw.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany terminu wykonania całości umowy paragraf 2 wzoru umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Szczecinie, pl. Batorego 4, 70-207 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Morski w Szczecinie, pl. Batorego 4, 70-207 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.