eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinWykonania prac geodezyjno - kartograficznych polegających nazałożeniu ewidencji budynków i lokali dla miasta Jarocina arkusz mapy nr 36, 37, 38, 39, 13 i 23 powiat Jarocin woj. wielkopolskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Jarocin: Wykonania prac geodezyjno - kartograficznych polegających na: założeniu ewidencji budynków i lokali dla miasta Jarocina arkusz mapy nr 36, 37, 38, 39, 13 i 23 powiat Jarocin woj. wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 176762 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jarociński, al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472920, fax 062 7473337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania prac geodezyjno - kartograficznych polegających na: założeniu ewidencji budynków i lokali dla miasta Jarocina arkusz mapy nr 36, 37, 38, 39, 13 i 23 powiat Jarocin woj. wielkopolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych polegających na założeniu ewidencji budynków i lokali dla miasta Jarocin, arkusz mapy 36, 37, 38, 39, 13 i 23 w systemie GEO INFO V. ( ca. 920 budynków)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia ułożone w następującej kolejności: I. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, którego wzorzec przedstawiono w części II specyfikacji, zawierający następujące załączniki: 1. Załącznik nr 1- Oświadczenie w trybie art.22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Do załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela oferenta): 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokument musi złożyć każdy z wykonawców. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób posiadających uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii do wykonywania robót o wymaganym zakresie wraz z kopiami uprawnień - formularz nr 2. 5. Kopie posiadanych licencji programu GEO-INFO V, EGB 2000. 6. Wykaz osób z praktyczną znajomością obsługi programu GEO-INFO V - formularz nr 2. 7. Wykaz osób ze znajomością obsługi programu EGB 2000 - formularz nr 2. 8. Wykaz sprzętu i oprogramowania przewidzianego do wykonania zamówienia - formularz nr 3. 9. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt.I.2. i I.9. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.. I.11. należy zastąpić je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .Dokumenty powinny być wystawione w terminach, o których mowa w § 2 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U.Nr 87, poz.605/. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną /osoby upoważnione/ do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13. Etapowy harmonogram wykonania i odbioru prac. 14. Wypełniony i podpisany projekt umowy. 15. Zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału względnie notarialnie poświadczonej kopii lub kopii poświadczonej przez mocodawcę 16. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia ułożone w następującej kolejności: I. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, którego wzorzec przedstawiono w części II specyfikacji, zawierający następujące załączniki: 1. Załącznik nr 1- Oświadczenie w trybie art.22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Do załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela oferenta): 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokument musi złożyć każdy z wykonawców. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób posiadających uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii do wykonywania robót o wymaganym zakresie wraz z kopiami uprawnień - formularz nr 2. 5. Kopie posiadanych licencji programu GEO-INFO V, EGB 2000. 6. Wykaz osób z praktyczną znajomością obsługi programu GEO-INFO V - formularz nr 2. 7. Wykaz osób ze znajomością obsługi programu EGB 2000 - formularz nr 2. 8. Wykaz sprzętu i oprogramowania przewidzianego do wykonania zamówienia - formularz nr 3. 9. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt.I.2. i I.9. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.. I.11. należy zastąpić je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .Dokumenty powinny być wystawione w terminach, o których mowa w § 2 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U.Nr 87, poz.605/. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną /osoby upoważnione/ do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13. Etapowy harmonogram wykonania i odbioru prac. 14. Wypełniony i podpisany projekt umowy. 15. Zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału względnie notarialnie poświadczonej kopii lub kopii poświadczonej przez mocodawcę 16. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-jarocinski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej 63-200 Jarocin, ul. T. Kosciuszki 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 63-200 Jarocin Al.Niepodległości 10-12 Biuro Obsługi Klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.