Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Jarocin: Wykonania prac geodezyjno - kartograficznych polegających na: założeniu ewidencji budynków i lokali dla miasta Jarocina arkusz mapy nr 36, 37, 38, 39, 13 i 23 powiat Jarocin woj. wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 176762 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jarociński, al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472920, fax 062 7473337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania prac geodezyjno - kartograficznych polegających na: założeniu ewidencji budynków i lokali dla miasta Jarocina arkusz mapy nr 36, 37, 38, 39, 13 i 23 powiat Jarocin woj. wielkopolskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych polegających na założeniu ewidencji budynków i lokali dla miasta Jarocin, arkusz mapy 36, 37, 38, 39, 13 i 23 w systemie GEO INFO V. ( ca. 920 budynków)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia ułożone w następującej kolejności: I. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, którego wzorzec przedstawiono w części II specyfikacji, zawierający następujące załączniki: 1. Załącznik nr 1- Oświadczenie w trybie art.22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Do załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela oferenta): 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokument musi złożyć każdy z wykonawców. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób posiadających uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii do wykonywania robót o wymaganym zakresie wraz z kopiami uprawnień - formularz nr 2. 5. Kopie posiadanych licencji programu GEO-INFO V, EGB 2000. 6. Wykaz osób z praktyczną znajomością obsługi programu GEO-INFO V - formularz nr 2. 7. Wykaz osób ze znajomością obsługi programu EGB 2000 - formularz nr 2. 8. Wykaz sprzętu i oprogramowania przewidzianego do wykonania zamówienia - formularz nr 3. 9. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt.I.2. i I.9. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.. I.11. należy zastąpić je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .Dokumenty powinny być wystawione w terminach, o których mowa w § 2 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U.Nr 87, poz.605/. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną /osoby upoważnione/ do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13. Etapowy harmonogram wykonania i odbioru prac. 14. Wypełniony i podpisany projekt umowy. 15. Zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału względnie notarialnie poświadczonej kopii lub kopii poświadczonej przez mocodawcę 16. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty i oświadczenia ułożone w następującej kolejności: I. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, którego wzorzec przedstawiono w części II specyfikacji, zawierający następujące załączniki: 1. Załącznik nr 1- Oświadczenie w trybie art.22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Do załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela oferenta): 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokument musi złożyć każdy z wykonawców. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób posiadających uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii do wykonywania robót o wymaganym zakresie wraz z kopiami uprawnień - formularz nr 2. 5. Kopie posiadanych licencji programu GEO-INFO V, EGB 2000. 6. Wykaz osób z praktyczną znajomością obsługi programu GEO-INFO V - formularz nr 2. 7. Wykaz osób ze znajomością obsługi programu EGB 2000 - formularz nr 2. 8. Wykaz sprzętu i oprogramowania przewidzianego do wykonania zamówienia - formularz nr 3. 9. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt.I.2. i I.9. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.. I.11. należy zastąpić je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .Dokumenty powinny być wystawione w terminach, o których mowa w § 2 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U.Nr 87, poz.605/. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną /osoby upoważnione/ do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13. Etapowy harmonogram wykonania i odbioru prac. 14. Wypełniony i podpisany projekt umowy. 15. Zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału względnie notarialnie poświadczonej kopii lub kopii poświadczonej przez mocodawcę 16. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-jarocinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej 63-200 Jarocin, ul. T. Kosciuszki 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 63-200 Jarocin Al.Niepodległości 10-12 Biuro Obsługi Klienta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Utwardzenie placu przy kościele w Domostawie"
- "DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH Z TERENU GMINY JAROCIN W ROKU SZKOLNYM 2025/2026"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji oraz cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Jarocinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy dróg w Jarocinie
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Mikułowice, gm. Busko-Zdrój - obszar wiejski"
- Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla działek położonych na terenie powiatu staszowskiego, w gminie Łubnice oraz sporządzenie dokumentacji do celów aktualizacji operatu ewidencyjnego
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Telaki, gmina Kosów Lacki w powiecie sokołowskim, w województwie mazowieckim.
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Sarnówek gm. Dalików, Truskawiec gm. Wartkowice, Wola Przedmiejska gm. Uniejów, powiat poddębicki, woj. łódzkie
- Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce, na cele regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg powiatowych
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.